Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-05-2005, 08:42   #1
Veteranmedlem

Nicy sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: På en rosa sky
Meldinger: 3,249
MP Rating: 0% (0)
Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.
gal Hjelp, det Spøker her!!

Vi bor i en relativt ny (10 år gammel) leilighet som vi leier. Da vi flyttet inn her fikk vi vite at hun som hadde bodd her før (eid) var en gammel dame som døde. Senere kom en dame som skulle lese av strømmen som en sjekk. Da fikk jeg ufrivillig vite at den gamle dama hadde hett Alfhild. Vi har egentlig hele tiden syns det har vært litt ekkelt her.

Igår skjedde dette:
Vi hadde lagt oss og klokka var litt før tolv. Jeg var sistemann inn på rommet og trodde jeg hadde slått av alle lysene. Da så jeg plutselig et sterkt lys inn på rommet vårt og gikk og så.
OK, lyset i gangen sto på, det var sikkert jeg som hadde glemt det. Så jeg slo av det. Samboeren spurte om jeg kunne hente tlf hans som lå i stua. Jeg husker at det ble helt mørkt da jeg slo av ganglyset og kikket inn i den mørke stua. Det var så mørkt der så jeg ville ikke hente tlf hans.
Gikk tilbake i senga og vi lå og koste og pratet litt. Plutselig så jeg et lys utefra rommet igjen! Samboeren gikk ut for å se og sa nervøst til meg "Hvorfor har du skrudd på leselampa da?" Vi begge visste at jeg ikke hadde gjort det. Samboeren prøvde seg med at han kanskje hadde gjort det tidligere (han er like mye eller mer pyse enn meg)
Men vi begge vet at den ikke sto på, og jeg vet at det var bekkmørkt i stua da jeg så etter tlf hans!!!

"Life is what happens to you when you're busy making other plans" ~John Lennon~

Turbo høst-03 , : Snuppa vår-06
Nicy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 08:46   #2
Veteranmedlem

Piamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: på landet
Meldinger: 4,123
Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hjelp, det Spøker her!!

fyttirakkern..

For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv
Piamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 08:49   #3
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Nå fikk jeg ståpels over hele meg her!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 08:53   #4
Veteranmedlem

Nicy sin avatar

Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.

Og en ting til.. Lese lampa er ikke slik vi pleier å ha den. Den er vridd opp så den lyser rett mot gangen/ rommet vårt :S
Har seriøst aldri vært borti lignende og har problemer med å skjønne at det skjedde...

Nicy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 08:54   #5
Medlem

Mamma'n til M sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 155
Mamma'n til M er et navn alle kjenner.Mamma'n til M er et navn alle kjenner.Mamma'n til M er et navn alle kjenner.Mamma'n til M er et navn alle kjenner.Mamma'n til M er et navn alle kjenner.Mamma'n til M er et navn alle kjenner.Mamma'n til M er et navn alle kjenner.Mamma'n til M er et navn alle kjenner.Mamma'n til M er et navn alle kjenner.Mamma'n til M er et navn alle kjenner.Mamma'n til M er et navn alle kjenner.

Æsj- noe så helt utrolig ekkelt!!!!!!

Nå tørr jeg aldri komme til dere på kveldstid i allefall...

StorePrinsen f. 03 og LillePrinsen i magen med termin 29.mai

"Hva er moralsk til gitt tid og sted? Er moralsk det
som majoriteten der og da tilfeldigvis liker, og umoralsk det de ikke liker?" Alfred North Whitehead

Mamma'n til M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 09:10   #6
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,555
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Så guffent!

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 09:41   #7
Medlem

LoopyLou sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Hedmarken
Meldinger: 396
LoopyLou er som en lysfontene.LoopyLou er som en lysfontene.LoopyLou er som en lysfontene.LoopyLou er som en lysfontene.LoopyLou er som en lysfontene.LoopyLou er som en lysfontene.LoopyLou er som en lysfontene.LoopyLou er som en lysfontene.LoopyLou er som en lysfontene.LoopyLou er som en lysfontene.LoopyLou er som en lysfontene.

Herregud så ekkelt!!!!
Gammel 27-05-2005, 09:48   #8
Veteranmedlem

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 3,862
jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.jane har en strålende fremtid.

Så du mener det er avdøde Alfhild som driver og kødder med lyset?
jane er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 10:08   #9
Seniormedlem

c3po sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,869
c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har bodd i en leilighet det spøkte i, så jeg vet hvordan du har det.

Men har du flere eksempler på rare ting som har skjedd? Jeg synes det skal litt mere til før man kan si at det spøker. Det er litt rart, det, at selv om jeg har opplevd slikt personlig, så er jeg litt skeptisk. Ellers er det fullt lov å være pyse i slike situasjoner.

Et lite tips, hvis dere har flere eksempler på ting. Det kan hjelpe å gi streng beskjed til vedkommende som spøker. Etter alt det som skjedde hos oss, gikk faren min seg lei, og sa strengt ifra til spøkelsen vår. Etter det, spøkte det bare når han var på forretningsreise (det var en del av dem, da...).
Gammel 27-05-2005, 10:42   #10
Veteranmedlem

Nicy sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av jane
Så du mener det er avdøde Alfhild som driver og kødder med lyset?
Selvsagt er det det
Hun er sur fordi vi kommer og overtar leiligheten og styrer og bråker her.

Jeg er enig i at det høres helt idiotisk ut nå, men det var virkelig uforklarlig.

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:21.