Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-05-2005, 12:33   #21
Veteranmedlem

Tvilling sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 4,190
MP Rating: 0% (0)
Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.Tvilling har en strålende fremtid.
Sv: Hjelp, det Spøker her!!

Sitat:
Opprinnelig postet av Kari Lise
Så utrolig ekelt tror jammen jeg hadde begynt og se meg etter en annen leilighet, hadde ikke orket og bodd slik

Lykke til

Det hadde ihvertfall jeg gjort, jeg tror på spøkelser!

Håper dere blir kvitt det.....
Tvilling er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 12:57   #22
Supermedlem

harmony sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 637
harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.

Ta kontakt med olav moldestad, han er genial og får sikker hjulpet dere!

hjemmesiden hans; http://www.utdrivelse.no/
harmony er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 13:58   #23
Seniormedlem

lila71 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 1,781
lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.lila71 har en strålende fremtid.

Skummelt (Driver å kikker bak meg nå, fordi dama som eide dette huset døde her hun også)
Gammel 27-05-2005, 14:00   #24
Veteranmedlem

Belle sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Trivelige Trøndelag
Meldinger: 3,679
Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.Belle er et navn alle kjenner.

Oj, skumle greier. Jeg tror veldig på sånne ting jeg altså. Skriv mere om flere ting skulle skje da.....

Belle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 14:51   #25
Veteranmedlem

Kiara_pus sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 3,012
Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.

Velkommen til bloggen min
Kiara_pus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 15:02   #26
Supermedlem

scoop sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,315
scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.

hadde blitt stiv av redsel om noe slikt hadde hendt meg,,er så forferdelig redd sånne spøkelses greie ,,,har en mormor som har opplevd en masse ting og som oxo kan føle ting som hender på seg , stort sett om jeg el ungene er syk eller noe har hendt her i huset ringer hun før jeg har fått sukk for meg
Gammel 27-05-2005, 15:12   #27
VIP-Medlem

Jessie sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Toppen av kransekaka
Meldinger: 5,488
Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.

"Snille piker kommer til himmelen, slemme piker kommer dit de vil."
Jessie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 16:18   #28
Supermedlem

Imma sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 1,118
Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.Imma har en strålende fremtid.

Det slår meg ofte,at mennesker kan være så redd for DØDE.
ja,det finnes nok "spøkelser" men kan de egentlig gjøre noe,annet enn å vise at de er tilstede og kanskje skremme dere. Kan de virkelig skade noen ????

Jeg personlig, er MYE mer redd for levende,gærne mennesker

Hvem er et menneske, som ikke vet
At han bør frykte all rettferdighet?
J.Bjørneboe
Imma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 16:24   #29
Supermedlem

harmony sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 637
harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Imma
Det slår meg ofte,at mennesker kan være så redd for DØDE.
ja,det finnes nok "spøkelser" men kan de egentlig gjøre noe,annet enn å vise at de er tilstede og kanskje skremme dere. Kan de virkelig skade noen ????

Jeg personlig, er MYE mer redd for levende,gærne mennesker
et poltergrist kan faktisk gi fysisk skade, og mange har fått kvelningsfornemmelser av gjengangere.

og ikke minst den psykiske skaden.
harmony er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 18:57   #30
Supermedlem

Sina sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,462
Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av scoop
hadde blitt stiv av redsel om noe slikt hadde hendt meg,,er så forferdelig redd sånne spøkelses greie
Det er nok mange som tenker som deg, at de hadde blitt kjemperedd, men så viser det seg ofte at når det skjer så blir du ikke redd likevel, ikke før etterpå.....

Har selv hatt noen lignende opplevelser da jeg var yngre, og selv om jeg er skikkelig pyse, og redd for det meste som har med sånne ting å gjøre, så var jeg ikke redd da disse tingene hendte... (Blir redd når jeg tenker på det i ettertid da)
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:34.