Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-08-2009, 21:12   #11
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,640
MP Rating: 0% (0)
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Navnevalg

Hvis jeg måtte velge skulle det blitt Marielle.
Selv om ingen av disse var noe jeg likte.

Gammel 10-08-2009, 21:18   #12
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,291
Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg synes Casandra er nydelig!
Gammel 10-08-2009, 21:57   #13
Medlem

labbeline sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 437
MP Rating: 100% (1)
labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Grevlingen Vis post
Jeg likte ingen av dem, men ville valgt Marielle av disse.
signerer...
labbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2009, 22:09   #14
Supermedlem

becky+1 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 924
becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke min sjanger, men likte Lillika best.
becky+1 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2009, 23:59   #15
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 9,288
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Alyssa eller Marielle!
Gammel 11-08-2009, 01:09   #16
Supermedlem

Myria sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Skedsmo
Meldinger: 1,245
Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg likte ingen av dem. Hvis jeg virkelig måtte velge hadde det kanskje blitt Cassandra (med to s'er, ikke én slik du har skrevet, det ser bare rart ut).

Min oppskriftsblogg
Myria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2009, 08:30   #17
VIP-Medlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 5,201
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes Leander og Cassandra passet best sammen. Begge er av gresk opprinnelse, men enig med Myria i at det bør skrives med to s'er. Alyssa er vel også gresk. Lillika var litt spenstig synes jeg, og passet med broren også. Marielle liker jeg ikke, og synes det ble ganske flatt sammen med broren.

Lykke til!
Suzie Q er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2009, 08:47   #18
Supermedlem

~Sonja~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Sørlandet...
Meldinger: 1,386
MP Rating: 100% (1)
~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Lillika, defininivt.
~Sonja~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2009, 08:51   #19
Veteranmedlem

charlie sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,642
charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Grevlingen Vis post
Jeg likte ingen av dem, men ville valgt Marielle av disse.
signeres.

Charlie & Prinsessen, født 2003 og Tingeling, født 2006

Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Alfacharlie
charlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2009, 08:56   #20
Medlem

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 214
desember 05 har en strålende fremtid.desember 05 har en strålende fremtid.desember 05 har en strålende fremtid.desember 05 har en strålende fremtid.desember 05 har en strålende fremtid.desember 05 har en strålende fremtid.desember 05 har en strålende fremtid.desember 05 har en strålende fremtid.desember 05 har en strålende fremtid.desember 05 har en strålende fremtid.desember 05 har en strålende fremtid.

Casandra synes jeg er et fint navn!!
desember 05 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:58.