Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-08-2009, 19:28   #41
Veteranmedlem

Luuca sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 3,864
MP Rating: 0% (0)
Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Navnevalg

Sitat:
Opprinnelig postet av mor -igjen Vis post
snakk om at vi har forskjellige assosiasjoner..... Jeg er sykepleier og Melina ligner for mye på melena, som er "blodig oppkast".

Ellers synes jeg det er fasinerende med navnevalg.
hører du ikke forskjell på e og i heller nå da

Gammel 13-08-2009, 19:56   #42
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 9,288
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Vilma med V
Vilma med W.. da tenker jeg på flintstones
Gammel 13-08-2009, 21:13   #43
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,509
Blogginnlegg: 36