Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-08-2009, 19:28   #41
Veteranmedlem

Luuca sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 3,864
MP Rating: 0% (0)
Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Navnevalg

Sitat:
Opprinnelig postet av mor -igjen Vis post
snakk om at vi har forskjellige assosiasjoner..... Jeg er sykepleier og Melina ligner for mye på melena, som er "blodig oppkast".

Ellers synes jeg det er fasinerende med navnevalg.
hører du ikke forskjell på e og i heller nå da

Gammel 13-08-2009, 19:56   #42
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 9,288
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Vilma med V
Vilma med W.. da tenker jeg på flintstones
Gammel 13-08-2009, 21:13   #43
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,509
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Lillika - What?
Alyssa - Høres ut som en amerikansk artist
cassandra - Liker ikke
Marielle - Vet om ei jente med dette navnet, som jeg ikke liker helt, så, nei
Ayla - Ikke så værst
Mira - Hund? Men egentlig ganske søtt da..
celina - Denne liker jeg veldig godt
vilma - Kanskje ikke et navn som passer på ei lita jentebaby.. Men når jeg tenker meg om så er det ikke så værst.

Ja, det var min helt ærlige mening.
Lillika var faktisk litt kult, når jeg bare har sagt det noen ganger, hm.

Favorittene tror jeg er Celina, Mira og Lillika.

Leander og Mira syns jeg klinger best

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2009, 18:51   #44
Medlem

konepoona sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: akershus
Meldinger: 271
konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.konepoona har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjenner ei polsk dame som heter Lillika,hun blir kalt Lilljana (som jeg forresten synes er finere). Jeg liker egentlig ingen av navnene på listen din,jeg.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:37.