Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2009, 18:41   #31
Seniormedlem

Tuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,640
MP Rating: 0% (0)
Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Navnevalg

Vilma, men med W! Wilma!! Kjenner en jente med det navnet, og hun er herlig! Det gjør nok at jeg synes det er et herlig navn.
Gammel 12-08-2009, 19:47   #32
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 973
veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.

Vilma. Et realt navn. De andre blir for dillete for meg.
Gammel 12-08-2009, 19:53   #33
Seniormedlem

mor -igjen sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,532
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av veobra Vis post
Vilma. Et realt navn. De andre blir for dillete for meg.
Helt enig.
- kunne kanskje valgt Vilma selv, men definitivt ingen av de andre. Jeg synes at navnene skal være "skikkelige" navn. Men hva som er skikkelig.... derom strides man jo.

Jeg synes det viktigste er at man selv liker navnet, ikke hva vi mener eller svigermor mener.

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2009, 20:03   #34
Medlem

Pripp sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 62
Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.

Etter endring kan jeg si at både Wilma/Vilma og Mira er to veldig fine navn .
Gammel 12-08-2009, 20:07   #35
Supermedlem

becky+1 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 924
becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.

Definitivt Vilma!!!! Det syntes jeg var veldig fint. Nå beklager jeg dersom jeg tråkker noen på tærne altså, men jeg synes cassandra, alyssa, mariell o.l. lyder "white trash fra Bergen" ut for meg. Er så klart bare mine assosiasjoner . Det viktigste er jo at dere synes det er fint.
becky+1 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2009, 20:42   #36
Veteranmedlem

Luuca sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 3,864
Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.

Av disse likte jeg Mariell best.
Ett annet fint jentenavn som (jeg syns) hadde passa til Leander er Melina
Gammel 12-08-2009, 22:12   #37
Seniormedlem

Marry sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,547
MP Rating: 100% (2)
Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.

Vilma! Det er et flott navn
Gammel 12-08-2009, 22:20   #38
Supermedlem

my77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: oslo
Meldinger: 988
my77 har en strålende fremtid.my77 har en strålende fremtid.my77 har en strålende fremtid.my77 har en strålende fremtid.my77 har en strålende fremtid.my77 har en strålende fremtid.my77 har en strålende fremtid.my77 har en strålende fremtid.my77 har en strålende fremtid.my77 har en strålende fremtid.my77 har en strålende fremtid.

Alyssa og Leander høres bra ut sammen wilma er litt for maskulint til Leander,men et nydelig navn. Ellers signerer jeg hun som foreslo Lilly,evt Vilja.

"my er en klok klok dame!"
my77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 17:41   #39
Seniormedlem

mor -igjen sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,532
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Luuca Vis post
Av disse likte jeg Mariell best.
Ett annet fint jentenavn som (jeg syns) hadde passa til Leander er Melina
snakk om at vi har forskjellige assosiasjoner..... Jeg er sykepleier og Melina ligner for mye på melena, som er "blodig oppkast".

Ellers synes jeg det er fasinerende med navnevalg.

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 18:18   #40
Seniormedlem

Tobbes mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Oppegård
Meldinger: 2,718
Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg liker Vilma best! Vi vurderte det navnet sterkt til lillesøster, men kunne ikke bli enige om det skulle skrives med V eller W.
Tobbes mamma er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:58.