Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-08-2009, 09:33   #21
Seniormedlem

Simba77 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,150
MP Rating: 100% (2)
Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Navnevalg

Jeg synes så klart Marielle er finest,men liker det best slik:Mariell,uten den stumme e`n på slutten.
Gammel 11-08-2009, 11:55   #22
Seniormedlem

Marry sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,547
MP Rating: 100% (2)
Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg likte ingen av dem. Lillika høres ut som noe man har satt sammen selv synes jeg da. Men om jeg måtte valgt et av dem hadde det helt klart blitt Mariell, uten stum e.
Gammel 11-08-2009, 12:20   #23
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 8,570
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Ingen flere å velge mellom? Hmmm.... vanskelig...

Men hadde nok valgt Marielle av disse....

(Men hadde kanskje heller vurdert Lilli eller Lilly jeg da...)
Gammel 11-08-2009, 12:33   #24
Ke@
Medlem

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: Hordaland
Meldinger: 325
MP Rating: 0% (0)
Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.

Jeg synes Cassandra og Marielle er nydelige navn.
Ke@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2009, 12:37   #25
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 43
myra har en strålende fremtid.myra har en strålende fremtid.myra har en strålende fremtid.myra har en strålende fremtid.myra har en strålende fremtid.myra har en strålende fremtid.myra har en strålende fremtid.myra har en strålende fremtid.myra har en strålende fremtid.myra har en strålende fremtid.myra har en strålende fremtid.

Ikke Marielle, synes annenhver unge på skolen heter Marielle, Mariell, Malen, Malene, Madelen osv. Cassandra er fint, selv om det kanskje er litt langt og vanskelig for en liten unge å si. Alyssa er også fint. Lillika høre litt ut som noe fra Harry Potter eller Ringenes Herre.
Gammel 11-08-2009, 12:40   #26
Supermedlem

Lottas mamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,019
Lottas mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Lottas mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Lottas mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Lottas mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Lottas mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Lottas mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Lottas mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Lottas mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Lottas mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Lottas mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Lottas mamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Mariell, helst uten den e-en på slutten. Men egentlig likte jeg ingen av navnene, synes de er for dillete og litt rånete. Nå var jeg vel ærlig?

Må også legge til at mange synes de navnene jeg selv har valgt til våre fire barn er teite og altfor barnslige. Smaken er ulik - det viktigste er at du liker navnene selv!
Lottas mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2009, 14:24   #27
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2009
Sted: på landet :)
Meldinger: 37
Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.

Syns Alyssa er et nydelig navn

- Mai 08 + bonusbarn - august 04
Alana86 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2009, 18:37   #28
Medlem

Pripp sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 62
Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.

Liker i grunnen ingen av dem, men ville nok valgt Cassandra eller Alyssa.

Sist endret av Pripp; 11-08-2009 kl 18:39.
Pripp er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2009, 17:55   #29
Supermedlem

Simba 1 sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,476
Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.

Liker antagelig Marielle best. Trur eg.
Gammel 12-08-2009, 18:27   #30
Supermedlem

Monicamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Nordland
Meldinger: 804
Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Marry Vis post
Jeg likte ingen av dem. Lillika høres ut som noe man har satt sammen selv synes jeg da. Men om jeg måtte valgt et av dem hadde det helt klart blitt Mariell, uten stum e.
Signerer.

Jeg syns rødprikking er teit, jeg!
Monicamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:58.