Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-08-2004, 10:55   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
ned i vekt, fort!!!

jeg MÅ gå ned MINST 5 kg på en mnd.
noen tips?
jeg har gått på GR(går enda) men syns det går for treigt.
er det noen som kan gi meg noen tips, enten det er sundt eller ikke? Jeg bryr meg ikke om det akkurat nå.

jeg har ikke tid å trene, har to barn alene og jobber fulltid. jeg MÅ kjøre til jobben, siden det er så langt. og etter ungene er lagt orker jeg rett og slett ikke og løpe på tur i skauen. JEG MÅ GÅ NED helst 10 kg..men minst 5 på en mnd.. hjelp..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2004, 10:57   #2
Tidl. bruker
Gjest

Sv: ned i vekt, fort!!!

Skaff deg en trimsykkel, og ta en tur på den etter at ungene har lagt seg. Plasser den foran TV'n, så går det greiere.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2004, 10:58   #3
Uregistrert
Gjest

har ikke råd. Har faktisk tenkt på det.
men pengene nå går til nytt barnehageutstyr til ungene.
Gammel 02-08-2004, 11:03   #4
Supermedlem

innocenta sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 599
MP Rating: 0% (0)
innocenta er bare skikkelig grei.innocenta er bare skikkelig grei.innocenta er bare skikkelig grei.innocenta er bare skikkelig grei.innocenta er bare skikkelig grei.innocenta er bare skikkelig grei.innocenta er bare skikkelig grei.innocenta er bare skikkelig grei.innocenta er bare skikkelig grei.innocenta er bare skikkelig grei.innocenta er bare skikkelig grei.

Hvorfor MÅ du gå ned 5 kg på en måned? De ville legge seg fort på igjen dersom du går ned for fort.
Gammel 02-08-2004, 11:03   #5
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2003
Sted: The Muppets Show
Meldinger: 893
ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.

Slankepiller? Funket for meg rimelig kjapt...
ekkir er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2004, 11:12   #6
Uregistrert
Gjest

jeg skal til syden.
jeg gikk opp over 30 kg da jeg var gravid. nå har jeg gått ned 15. mine barn er nå over ett år og jeg blir sprø om jeg ikke kan gå ned litt til til jeg skal til syden. jeg vil så gjerne slappe av og kose meg på stranden, uten å måtte føle meg som keiko.

hvilke slankepiller da? helst ikke noen så veldig dyre?
Gammel 02-08-2004, 11:13   #7
Seniormedlem

Pica sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,780
Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.

Spis lite og ofte, drikk masse vann og gå turer på minst 45 min., gjerne i kuppert terreng, annenhver dag!

Opp av sofaen og ut i skogen!
Gammel 02-08-2004, 11:19   #8
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2003
Sted: The Muppets Show
Meldinger: 893
ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.

Slankepillene jeg brukte/bruker koster ca. 250 kroner og da er det en "kur" man tar i ca. 4 uker...
ekkir er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2004, 11:25   #9
Seniormedlem

Effie sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Utenfor Drammen
Meldinger: 1,806
Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg veier også minst 10 kg for mye, og skal til syden om 2 uker - men det får bare stå til har jeg tenkt! Jeg VET at det er andre som er tjukkere enn meg, og det tror jeg du også ser om du kikker rundt deg på stranden

Men det er ikke gøy å føle seg som Keiko, jeg gjorde det da jeg var i Hellas i mai/juni, og da sa jeg til meg selv at jeg skulle gå ned 1 kg i uka til neste tur som er nå snart, og jeg har ikke gått ned et gram..... Vet at jeg fullt og helt kan skylde meg selv, for jeg er altfor glad i mat og godis

Men før bryllupet mitt for 3 år siden gikk jeg faktisk ned de siste 5 kg på 2 uker, gikk på Noka-dietten. Det er en pulverkur du kjøper på Helsekosten (tror jeg...?).
Men det skal man IKKE gå på for lenge, det kan ødelegge fordøyelsen din!

Den beste måten å gå ned noen kilo på er å spise mindre og trene mer. Men det tar jo selvfølgelig altfor lang tid for noen av oss

God tur!

Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
Effie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2004, 11:25   #10
Uregistrert
Gjest

ja hvor kjøper man de og hva heter de? hvor mye gikk du ned?
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:32.