Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Sykdom, plager og skader




 
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2008, 21:03   #1
Supermedlem
 
Malagi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 576
MP Rating: 0% (0)
Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.
hm Dere med melkeallergi-barn

Pia mi har antagelig melkeallergi, så jeg har naturlig nok kuttet ut alt med melk i. Foreløpig skal jeg kutte ut laktose også, selv om hun mest sannsynlig tåler det...

Men - er jo så mye å sette seg inn i! Håpte på litt tips og råd fra dere med erfaring på området. Er det ikke noen ingredienser som faktisk er melk, men som ikke heter det? Mener å ha lest om det, men finner det ikke igjen. Skulle gjerne hatt de "navnene"

Og så driver jeg jo og leter etter ting å kjøpe som ikke inneholder melk. Sånn som lettbernaise (jippi ) osv. Fant også en muffinsblanding uten egg og melk, men syns ikke den var så god akkurat. Og kan det stemme at sånn 1-2-3 bolleblanding virkelig ikke har melk i seg? Skal jo kun tilsettes vann også.

Og så stod det om at enkelte oppgir smør/margarin som vegetabilsk fett - noen som har eksempler på sånne produkter? Er jo mange kjekssorter som i følge innholdsfortegnelsen skulle være trygge, feks Tom og Jerry, men nå tør jeg ikke spise likevel... Og hva med smågodt, er innholdsfortegnelsene til å stole på der?

Alle råd og tips mottas med takk!
__________________
Malagi
Ivf-pia kom på termin 06.07.08
Malagi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
 



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:21.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com