Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2003
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-10-2008, 21:25   #1
Veteranmedlem

fluffy sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: østfold
Meldinger: 3,111
MP Rating: 0% (0)
fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.
lei_seg Husker dere tantebarnet mitt?

Vet ikke om noen av dere husker at jeg fortalte om søsteren min som fikk en sønn i mai i fjor? Hun lå jo i koma i 3 dager etterpå og så hadde sønn hennes en hjerneskade.
Han er nå 17 måneder og har vært over halve livet på sykehuset. Men alltid like blid og fornøyd da. Smiler og ler og er veldig glad i musikk. Han er en skikkelig godgutt
Men på tirsdag ble han lagt inn igjen. Han sliter veldig med lungene. Blir masse slim nedi der så får han infeksjoner Denne gangen ble det virkelig alvor. Han hadde for høye verdier av et stoff i blod som gjorde så han mistet oksygenet i blod. Så han ble lagt i respirator De prøvde å koble han fra på fredag men det gikk ikke bra Så fikk søs den verste beskjeden av legen. De tror ikke at han vil overleve nå Han klarer ikke puste selv mer Helt forferdelig tragisk.
Har vært der nede hver dag i helgen. Stakkars lille goungen er bare 17 måneder Nå blir han jo dopa ned pga slangene nedi halsen. Så nå slapper han av og lider mindre enn noen gang. Men det er jo helt grusomt.
Legen sa sist i sta at det desverre ikke ser lovende ut. De tror at hjernen hans har utvikla seg sånn at han ikke får puste mer.
Imorgen skal de ta bilder av hodet hans og finne ut av det da. SÅ det blir en avgjørende dag i morgen. Er det hjernen så er det jo ikke noe å få gjort noe med
SÅ vi krysser alt vi har og håper på et mirakel da

Måtte bare få ut litt her. Hjelper å skrive litt! Tenker på den stakkars søstra mi
Gammel 12-10-2008, 21:39   #2
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,323
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Husker dere tantebarnet mitt?

Å hjelpe meg for ein forferdeleg situasjon du, og ikkje minst søstra di med familie er i. Dette er jo fullstendig meiningslaust og grusomt. Stakkars lille godguten. Tenker på dykk og ber omeit lite mirakel i morgon
Gammel 12-10-2008, 21:42   #3
Veteranmedlem

Maya80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: moss
Meldinger: 3,492
MP Rating: 100% (2)
Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.

hvet liksom ikke helt hva jeg skal si.
Gammel 12-10-2008, 22:02   #4
Supermedlem

Christinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 893
Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.

Skjønner at du har mye å tenke på,stakkars søstra di. Var ikke gode nyheter,håper på ett mirakel. Ønsker det beste for lille gutten.

STOLT MAMMA TIL VERDENS BESTE 5ÅRING
Christinemor er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-10-2008, 22:15   #5
Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 58
iselinn har mye å være stolt av.iselinn har mye å være stolt av.iselinn har mye å være stolt av.iselinn har mye å være stolt av.iselinn har mye å være stolt av.iselinn har mye å være stolt av.iselinn har mye å være stolt av.iselinn har mye å være stolt av.iselinn har mye å være stolt av.iselinn har mye å være stolt av.iselinn har mye å være stolt av.

verden er så urettferdig!
krysser fingrene for at det finnes en løsning.

Arlyn 21.11.07
iselinn er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-10-2008, 23:19   #6
Veteranmedlem

Tertitten75 sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 3,422
Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tertitten75 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sier som alle over her.
Gammel 12-10-2008, 23:23   #7
Seniormedlem

Theron sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,781
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjenner dere ikke,
men dette var virkelig vondt å lese!!

En mors og familie sitt verste mareritt

Mange tanker og styrkende bønner herfra!!

Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 06:04   #8
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,386
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Vil bare sende deg en , ta vare på hverandre, og så får vi håpe de klarer å redde han. Vi får bare tro på mirakler nå.
*Linda* er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 07:54   #9
Seniormedlem

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Gode gamle Moss
Meldinger: 1,652
Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.

Vil bare sende mange gode tanker deres vei.

Mamma til to flotte jenter, juni-98 og juli-05
Trolljenta25 er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 07:58   #10
Supermedlem

tranquil sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,066
MP Rating: 100% (9)
tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.

Vil og sende mange og varme tanker til dere.

tranquil er logget av   Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:01.