Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2003
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-10-2008, 08:46   #31
Seniormedlem

karianne_80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 1,627
MP Rating: 0% (0)
karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.
Sv: Husker dere tantebarnet mitt?

Uff da,,,grusomt,,,

Sender mange gode tanker og lykke ønskinger,,håper dere får gode nyheter og at mirakler finnes
Gammel 14-10-2008, 09:20   #32
Veteranmedlem

TrailerE sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,156
MP Rating: 100% (4)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff dette var grusomt Jeg tenker på dere, og håper av hele mitt hjerte at dere har får gode nyheter

Gammel 14-10-2008, 09:38   #33
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,050
suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.

Mammahjertet mitt blør av å høre sånt. Jeg håper så inderlig at dette vil gå den rette vegen. Tenker på dere
Gammel 14-10-2008, 09:51   #34
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,807
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Har ikke ord... tenker på dere, og håper på det beste, selvfølgelig!
Gammel 14-10-2008, 12:52   #35
Supermedlem

Bromle sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: hordaland
Meldinger: 1,211
Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.

En god klem dere. Håper inderlig legene kan hjelpe den lille gutten. Håper på det beste.

Bromle er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 12:57   #36
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,576
*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette var trist lesning

Håper det er noe legene kan gjøre for den vesle.
Gammel 14-10-2008, 19:10   #37
Seniormedlem

Enni sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I trøndelag et sted
Meldinger: 1,510
Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette var trist lesing. Oversender mange gode og varme tanker og håper at dette går bra!!

Storesøster, des. 03 og Lillebror, feb. 06

Enni er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 01:22   #38
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,912
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Så tragisk! Tenker på dere og håper på det beste!
Gammel 15-10-2008, 18:20   #39
Veteranmedlem

fluffy sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: østfold
Meldinger: 3,111
fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.

Takk for alle lykkeønskninger og tanker
I helga var vi så sikre på at vi kom til å miste han. Lille gogutten vår
Ting tar tid på et sykehus, så svarene kom ikke før i dag.. Ingen feil med hjernen i forhold til pustingen
Så nå har de funnet ut at de skal operere et sånt hull i halsen. ( husker ikke helt hva det heter) Som han hvertfall kan puste gjennom. Halsen hans har jo hovnet opp så veldig innvendig Så i morgen tidlig skal han opereres. Får bare krysse fingre for at det går bra da. Er et stort håp om at vi får beholde han litt til nå
Gammel 15-10-2008, 19:12   #40
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,127
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

krysser fingrene for at det er mere håp for lillegutt nå....
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:42.