Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2003

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-10-2008, 08:19   #11
Medlem

Hgutto sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørlandet
Meldinger: 252
MP Rating: 0% (0)
Hgutto har mye å være stolt av.Hgutto har mye å være stolt av.Hgutto har mye å være stolt av.Hgutto har mye å være stolt av.Hgutto har mye å være stolt av.Hgutto har mye å være stolt av.Hgutto har mye å være stolt av.Hgutto har mye å være stolt av.Hgutto har mye å være stolt av.Hgutto har mye å være stolt av.Hgutto har mye å være stolt av.
Sv: Husker dere tantebarnet mitt?

huff så trist.. har vært i en tøff situasjon m min nevø, hvor legene sa de ikke kunne gjøre mere. men han klarte det, så mirakler kan skje
krysser fingrene og ber for at dette går den rette veien for dere..
Gammel 13-10-2008, 08:53   #12
Seniormedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,631
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Christinemor Vis post
Skjønner at du har mye å tenke på,stakkars søstra di. Var ikke gode nyheter,håper på ett mirakel. Ønsker det beste for lille gutten.
Du sa det jeg tenkte.. Er en utrolig trist situasjon dette.. Beklager så masse..
Gammel 13-10-2008, 09:16   #13
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 6,658
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff, så forferdelig grusomt! For en vond situasjon for dere alle, spesielt mamman og pappan. Krysser alt jeg har for dere i dag!

Sannemor er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 10:13   #14
Veteranmedlem

fluffy sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: østfold
Meldinger: 3,111
fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.

Tusen takk alle sammen! I dag er den store og avgjørende dagen. Blir en lang og grusom dag. Bare å krysse alt en har og håpe på det beste.
Gammel 13-10-2008, 10:31   #15
Veteranmedlem

fluffy sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: østfold
Meldinger: 3,111
fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.

Jeg fikk nettopp en telefon fra søstra mi om at de skal bli kjørt inn til riksen nå og ta bilder der. Da er det fortsatt et lite håp om at de kan finne ut av det og hjelpe han der...Da er det bare å håpe videre. Fikk litt mer håp nå
Gammel 13-10-2008, 10:34   #16
Medlem

LeneV sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Nordvestlandet
Meldinger: 340
LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.

Huff, fluffy, jeg får frysninger og helt vondt i magen når jeg leser dette!
Kan ikke forestille meg hva du som nær familie, og guttens foreldre nå går gjennom. Men jeg forstår at det er grusomt...

Så godt du fikk litt mer håp nå. Håper turen til riksen går bra og at bildesvarene er slik dere håper!

Mange varme tanker til dere!
Gammel 13-10-2008, 10:35   #17
Supermedlem

MariaB sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 695
MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.

Emil ble født 16.07.08
MariaB er pålogget nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 10:38   #18
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,323
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Tenker på dykk i dag.
Gammel 13-10-2008, 11:07   #19
Seniormedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,554
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Trolljenta25 Vis post

Vil bare sende mange gode tanker deres vei.
signerer.. har ikke ord det er bare utrolig tragisk.

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er pålogget nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 16:37   #20
Seniormedlem

R@gnhild sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 2,034
MP Rating: 100% (3)
R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.

Sender mange tanker til det lille tantebarnet ditt og familien. Dette er meningsløst.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:01.