Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2003

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-10-2008, 19:17   #41
Medlem

Hgutto sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørlandet
Meldinger: 288
MP Rating: 0% (0)
Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.
Sv: Husker dere tantebarnet mitt?

Sitat:
Opprinnelig postet av fluffy Vis post
Takk for alle lykkeønskninger og tanker
I helga var vi så sikre på at vi kom til å miste han. Lille gogutten vår
Ting tar tid på et sykehus, så svarene kom ikke før i dag.. Ingen feil med hjernen i forhold til pustingen
Så nå har de funnet ut at de skal operere et sånt hull i halsen. ( husker ikke helt hva det heter) Som han hvertfall kan puste gjennom. Halsen hans har jo hovnet opp så veldig innvendig Så i morgen tidlig skal han opereres. Får bare krysse fingre for at det går bra da. Er et stort håp om at vi får beholde han litt til nå

kjære deg, har tenkt så på dere.. lurt så på åssen det har gått, er jo positivt
ang hull i halsen, ordet stoppet for meg nå.. men, kjenner to som har hatt det.
ene er en liten gutt som har det nå, pga av at han sluttet og puste og har hatt det i ca et år.men han skal muligens ta den ut etter jul..
ho andre var ei venninne til lille søs,ho hadde noe som på en måte vokste i halsen, defor hull.. fikk det da ho var 3-4 år.. desverre levde ho bare til ho var 17. men var 17 flotte år fordi om
kanskje han kan ha den en periode pg så bli bedre? krysser i alle fall fingrene for dere å håper operasjonen går bra send meg gjerne en pm vist du trenger noen snakke med.
vet i det minste hvor tøff situasjon du er i....
Gammel 15-10-2008, 19:21   #42
Medlem

millamamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bærum
Meldinger: 235
millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.

Så godt å høre!!
Krysser fingrene for at dere får beholde gullgutten i mange år fremover, og at dere slipper flere lignende episoder!!!

millamamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 19:28   #43
Veteranmedlem

Bambi sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 3,552
Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.
Re: Husker dere tantebarnet mitt?

Godt å høre det er håp. Krysser fingrene for at dere får beholde gogutten lenge.

Member of AF's jaktlag!
Bambi er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 20:22   #44
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,327
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Har tenkt mykje på dykk og vore innom her mange gongar altså... Å så godt å høyre at det ikkje var hjerna iallefall. Håpet er vel ein god del større no. Ønsker dykk og vesleguten alt det beste i mange år framover.
Gammel 15-10-2008, 20:33   #45
Veteranmedlem

fluffy sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: østfold
Meldinger: 3,112
fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hgutto Vis post
kjære deg, har tenkt så på dere.. lurt så på åssen det har gått, er jo positivt
ang hull i halsen, ordet stoppet for meg nå.. men, kjenner to som har hatt det.
ene er en liten gutt som har det nå, pga av at han sluttet og puste og har hatt det i ca et år.men han skal muligens ta den ut etter jul..
ho andre var ei venninne til lille søs,ho hadde noe som på en måte vokste i halsen, defor hull.. fikk det da ho var 3-4 år.. desverre levde ho bare til ho var 17. men var 17 flotte år fordi om
kanskje han kan ha den en periode pg så bli bedre? krysser i alle fall fingrene for dere å håper operasjonen går bra send meg gjerne en pm vist du trenger noen snakke med.
vet i det minste hvor tøff situasjon du er i....

Ja han skal bare ha det en periode til han forhåpentligvis blir bedre Interesant å høre om andre tilfeller oxo ja. Det har fungert greit for dem da? Huff han har jo allerede pegg.knapp i magen som han får mat gjennom. Men bare han overlever og får det bra så er det det viktigste!
Gammel 15-10-2008, 20:41   #46
Medlem

Hgutto sin avatar

Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.

Sitat:
Ja han skal bare ha det en periode til han forhåpentligvis blir bedre Interesant å høre om andre tilfeller oxo ja. Det har fungert greit for dem da? Huff han har jo allerede pegg.knapp i magen som han får mat gjennom. Men bare han overlever og får det bra så er det det viktigste!

altså, det er jo ikke noe å legge skjul på at det selvsagt er jobb med sånn kanyle.. må stelles endel med, få opp slim o.l, men funker jo.. ho som har han lille har nattevakt for han annen hver natt for er veldig slitsomt å måtte opp mye når en har flere i alle fall... og jobb... nevøen min har au peg knapp.. ekke noe gøy, og er mere stress enn vanlig mating, men er jo på en måte en bagatell i forhol til mye anna syns nå jeg.. og den kan de jo au bli kvitt.. min nevø er nå begynt vise litt interesser for mat.. så håper med tida det hjelper seg. han har foresten oksygen au han går med, men tar den au av endel nå... de kunne au sette inn sånn kanyle, men søsteren min ville ikke pga venninna.. i og med de hadde et anna alternativ prøvde de det først... og gikk bra
at han overlever og har det bra er det viktigste ja
klem
Gammel 15-10-2008, 20:46   #47
Seniormedlem

LineN sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 2,853
Blogginnlegg: 4
LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.

E april -07
A april -08
Takk!

LineN er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 20:52   #48
Veteranmedlem

fluffy sin avatar

fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hgutto Vis post
altså, det er jo ikke noe å legge skjul på at det selvsagt er jobb med sånn kanyle.. må stelles endel med, få opp slim o.l, men funker jo.. ho som har han lille har nattevakt for han annen hver natt for er veldig slitsomt å måtte opp mye når en har flere i alle fall... og jobb... nevøen min har au peg knapp.. ekke noe gøy, og er mere stress enn vanlig mating, men er jo på en måte en bagatell i forhol til mye anna syns nå jeg.. og den kan de jo au bli kvitt.. min nevø er nå begynt vise litt interesser for mat.. så håper med tida det hjelper seg. han har foresten oksygen au han går med, men tar den au av endel nå... de kunne au sette inn sånn kanyle, men søsteren min ville ikke pga venninna.. i og med de hadde et anna alternativ prøvde de det først... og gikk bra
at han overlever og har det bra er det viktigste ja
klem
Ja en del jobb kan jeg tenke meg det blir. Kunne blitt sykepleier søstera mi nå med alt det hun har måtte lære.. Så dette fikser hun nok oxo. Slim er hun vant med å måtte ta opp. Han har vært avhengig av c-pap på nattan, så han har sovet på avlastningssenter hver natt. I og med at de da må ha tilsyn hele tiden. Høres ut som en lign. situasjon med din nevø da?
Gammel 15-10-2008, 21:19   #49
Medlem

Hgutto sin avatar

Sitat:
Ja en del jobb kan jeg tenke meg det blir. Kunne blitt sykepleier søstera mi nå med alt det hun har måtte lære.. Så dette fikser hun nok oxo. Slim er hun vant med å måtte ta opp. Han har vært avhengig av c-pap på nattan, så han har sovet på avlastningssenter hver natt. I og med at de da må ha tilsyn hele tiden. Høres ut som en lign. situasjon med din nevø da?

min lille nevø ble født veldig fortidlig..
lå først i respirator, så på cpap leeenge og så fikk han sånne nesebriller m oksygen.. han har en lungesykdom som heter bpd trur jeg det er... han lå på sykehus 11 mnd, så fikk de han heim med nattevakt i endel måneder og så etter ca nesten 1 og et halv år hadde de han alene.. er 2 år nå
min søs kunne au vært sykesøster tror jeg.. er utrolig hva en klarer når enn ikke har noe valg.. men er himla tøft til tider dette livet..
men mirakler skjer som sagt- har lurt døden et par tre ganger han her
Gammel 15-10-2008, 21:29   #50
Veteranmedlem

fluffy sin avatar

Stakkars liten da! Men godt han har blitt 2 år og at det går bra nå Får håpe vi er like heldig med gogutten vår! Er visst kun et lite inngrep sa dem. De skulle operere han i morgen tidlig. Lurer på om det da er mulig å få hilse på han på ettermiddagen/kveldinga? Har tenkt oss en tur innover i morgen. Og vil så gjerne se han!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:56.