Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2003
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-10-2008, 10:01   #51
Veteranmedlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold og Åsen i NE
Meldinger: 4,760
MP Rating: 0% (0)
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Husker dere tantebarnet mitt?

Lykke til med operasjonen til lille nevøen...
Februarmamsen er pålogget nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 12:03   #52
Medlem

Hgutto sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørlandet
Meldinger: 285
Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.

mi har i alle fall vært heldige med min nevø krysser fingrene for din nå..
Gammel I går, 19:45   #53
Veteranmedlem

fluffy sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: østfold
Meldinger: 3,112
fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.

Nå er han ferdig operert og flytta tilbake til fredrikstad igjen. Operasjonen var vellykket Så det ser veldig bra ut akkurat nå. Han er til vanlig en veldig blid og fornøyd gutt men da vi var der i dag så gråt han mye og virka utilfreds. Han ble operert for 3 dager siden nå. Stakkars liten han får jo smertestillende og sånn da så det skal ikke gjøre vondt. Men må jo være ubehagelig da..Huff!
Håepr han vender seg fort til det. Han pleier alltid og smile og le hele dagen..
Gammel I går, 20:35   #54
Medlem

Hgutto sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørlandet
Meldinger: 285
Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.Hgutto har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av fluffy Vis post
Nå er han ferdig operert og flytta tilbake til fredrikstad igjen. Operasjonen var vellykket Så det ser veldig bra ut akkurat nå. Han er til vanlig en veldig blid og fornøyd gutt men da vi var der i dag så gråt han mye og virka utilfreds. Han ble operert for 3 dager siden nå. Stakkars liten han får jo smertestillende og sånn da så det skal ikke gjøre vondt. Men må jo være ubehagelig da..Huff!
Håepr han vender seg fort til det. Han pleier alltid og smile og le hele dagen..

å så bra at operasjonen gikk bra.. vært spent på åssen det gikk med han jeg.. sikkert ikke behagelig, men det går seg nok til etter hvert.. er ikke anna å gjøre enn ta tiden litt til hjelp..ikke godt å se på at dem man er glad i ikke er tilfreds....
Gammel I går, 21:15   #55
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,326
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Godt at operasjonen var vellukka. Håper han raskt er tilbake i sitt vanlege gode og fornøgde humør
Ønsker han alt godt vidare. Hald oss gjerne oppdatert.
Gammel I dag, 10:18   #56
Supermedlem

Miwana sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,045
Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.

Så godt at operasjonen var vellykket, ønsker dere alt godt videre
Gammel I dag, 11:20   #57
Veteranmedlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold og Åsen i NE
Meldinger: 4,760
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Godt med vellykket operasjon.. Blir spennende og se hvordan det går videre
Februarmamsen er pålogget nå   Svar med sitat
Gammel I dag, 11:25   #58
Seniormedlem

LineN sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 2,850
Blogginnlegg: 4
LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.

Så bra operasjonen var vellykket!
Lykke til videre med lillegutt.
E april -07
A april -08
Takk!

LineN er logget av   Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:31.