Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2003

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-10-2008, 16:51   #21
Seniormedlem

Sofie35 sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Hadeland
Meldinger: 1,542
MP Rating: 0% (0)
Sofie35 har en strålende fremtid.Sofie35 har en strålende fremtid.Sofie35 har en strålende fremtid.Sofie35 har en strålende fremtid.Sofie35 har en strålende fremtid.Sofie35 har en strålende fremtid.Sofie35 har en strålende fremtid.Sofie35 har en strålende fremtid.Sofie35 har en strålende fremtid.Sofie35 har en strålende fremtid.Sofie35 har en strålende fremtid.
Sv: Husker dere tantebarnet mitt?

Tenker på dere og håper det beste.
Gammel 13-10-2008, 18:53   #22
VIP-Medlem

caja sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Lier
Meldinger: 5,730
caja har en strålende fremtid.caja har en strålende fremtid.caja har en strålende fremtid.caja har en strålende fremtid.caja har en strålende fremtid.caja har en strålende fremtid.caja har en strålende fremtid.caja har en strålende fremtid.caja har en strålende fremtid.caja har en strålende fremtid.caja har en strålende fremtid.

Tenker så masse på dere nå. Livet er så utrolig utettferdig. Krysser alt jeg har for dere.

Lille Alva ble født 060408 kl 13:51 Hun veide 2630g og var 44cm lang
caja er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 19:17   #23
Medlem

millamamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bærum
Meldinger: 230
millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.millamamma er fantastisk mot andre.

Sender mange gode tanker og klemmer deres vei.
Håper at tantebarnet ditt klarer seg

millamamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 19:24   #24
Veteranmedlem

Februarmamsen sin avatar

Sted: Østfold og Åsen i NE
Meldinger: 4,754
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

uff a meg... Dette var trist å lese... Håper resultatene i dag var positive
Februarmamsen er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 20:06   #25
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,125
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

husker historien ja...
krysser fingrene for at det er håp får lillegutt.... tenker på dere
Gammel 13-10-2008, 20:32   #26
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Meldinger: 5,507
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Så grusomt Jeg tenker på dere, og håper av hele mitt hjerte at dere har fått gode nyheter i dag

For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 21:35   #27
Veteranmedlem

Pelleline sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: 9170
Meldinger: 3,946
Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.
lei_seg Sv: Husker dere tantebarnet mitt?

Husker historien veeeldig godt. Gikk selv gravid, og alt var jo bare grusomt med både babyen og søsteren din i begynnelsen

...også dette da Grusomt!!! Kan ikke annet enn å håpe på et mirakel Tenker på dere

Pelleline er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 22:13   #28
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,346
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper på et mirakel!
Gammel 13-10-2008, 22:38   #29
Seniormedlem

LineN sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 2,821
Blogginnlegg: 4
LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.

Grusomt å lese slikt!
Håper dere har fått gode nyheter idag om lille gutten!

som bare det!
E april -07
A april -08
Takk!

LineN er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 08:37   #30
Supermedlem

Miwana sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,038
Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.

Sender mange gode og varme tanker deres vei

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:01.