Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-08-2008, 22:43   #1
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 864
MP Rating: 0% (0)
toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.
Starter 30-days-kuren på mandag...

Og sikkert allerede DER hagler mistroiske og illevarslende protester inn
(ikke at det har noe å si...)

Jeg har gått å "mumlet" på dette i noen måneder nå, og har endelig bestemt meg for å prøve. Jeg har masse magefett, men liksom ikke særlig mer enn det, så magen er grusomt sjenerende for meg.
Jeg har lest masse om det på nettet, og meningene er selvfølgelig delte. Hos noen virket det, og hos andre ikke. Itillegg så bør man spise bra/fornuftig og være fysisk aktiv.
Jeg lurer på om det er flere her som har prøvd denne? Jeg vil gjærne høre om både-og-erfaringer.
Samtidig skal jeg prøve å oppdatere dere om ett evnt. resultat

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 23:29   #2
Supermedlem

olebrumm sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: sørlandet
Meldinger: 1,126
olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.
Sv: Starter 30-days-kuren på mandag...

Har ikke prøvd den selv, men gleder meg til å følge deg. Håper du får noe resultat av den, jeg vil også prøve den etterhvert.
Gammel 31-08-2008, 00:23   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Her skal jeg også følge med gitt..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 08:10   #4
Veteranmedlem

(H)ilder sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,737
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva går den ut på?

Vi Bygger Hus--> http://husdrommen.blogspot.com/
(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 19:05   #5
Supermedlem

toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av (H)ilder Vis post
Hva går den ut på?

Her har du en link: http://healthiereurope.info/30_days_Med_Eq.html

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 08:55   #6
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bærum
Meldinger: 573
MP Rating: 100% (6)
Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.

Du må holde oss oppdatert da...."sliter" med samme problem som deg og har lyst til å prøve jeg og...
Sammy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 12:51   #7
Veteranmedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,663
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kunne også tenkt meg å prøve

Var litt dyrt da *dårlig råd*

Sist endret av Humlesnurr; 05-09-2008 kl 12:54.
Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 13:45   #8
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 712
turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har tidligere prøvd BioDrain som sikkert er noe av det samme. Problemet mitt er nok at jeg er litt for glad i kaffe, og at det alltid kommer i veien en eller mange anledninger med et eller flere glass vin... Første gangen jeg prøvde, følte jeg mest av alt et ekstremt energi-løft! Det i seg selv bidro til økt motivasjon for å spise sunt, sove nok og trene litt mer. Og ikke vet jeg om det har noen sammenheng, men vips (på ett lite uforsiktig forsøk) ble jeg gravid, gitt... Sist gang jeg prøvde denne kuren (et par mnd siden) var jeg ikke motivert til å fullføre, og det var sommer og sol og mye kos. Jeg droppet derfor og tenkte prøve igjen ganske snart.
turbo76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 13:32   #9
Medlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 377
Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.

Jeg har begynt på den i dag! Gir tilbakemelding etterhvert.
Kim Possible er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 19:01   #10
Supermedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Kim Possible Vis post
Jeg har begynt på den i dag! Gir tilbakemelding etterhvert.
Så gøy at flere kaster seg på! I dag er dag nr 6, og i morgen skal jeg ta første måling/vegingen. Jeg må si at jeg føler en liten forandring allerede. Jeg føler meg ikke så oppblåst som jeg var før. Så noe har iallefall skjedd.
Men jeg har lovet meg selv å ikke miste motivasjonen allerede om det ikke er skjedd noen forandring på vekten. For det er jo tross alt bare èn av fire uker.
Dere skal få tallene i morgen tidlig

Kim Possible, lykke til!!!

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:11.