Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-09-2008, 08:43   #1
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,174
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.
bablis i uke 38

Jeg husket på at det nå er NY uke *stolt*
Gammel 15-09-2008, 08:49   #2
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: bablis i uke 38

Da er gutta sendt i barnehagen. Planen i dag er å smårydde enda litt mer og prøve å skrive noen søknader.
Gammel 15-09-2008, 08:50   #3
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Så spennende da PB. Lyst å dele ut bloggadr???!

Har hatt ei fin helg, som suste ALT for fort av gårde. Fredag var det hjemmekos med sambo. Han kom hjem fra jakt ut på kvelden, og vi kosa oss med hjemmelaget pizza. Vi var to trøtte strømper forann tv`n etterhvert, så vi gikk faktisk å la oss FØR seibkveld var ferdig. Er det alderen eller??

Lørdag var familien min (foreldre og søsken m/følge) samlet. Ute å spiste på en plass som heter XL. Der ER så god MAT!!!! Det er bare så synd at man blir så fort mett. Gikk en liten tur ut på byen etter maten hadde sunket litt. Det var veldig koselig, ikke hver dag man er ute med søsken/familie. Vi passa på å komme oss i taxikøa lenge før "rushet" starta.. Jeg hater å stå i taxikø!

I går var jeg og Elena i barnedåp til ei veninne av meg (sønnen altså). Koselig. MEN, magen min var IKKE klar for kaker og diversekoldtbord salater den dagen der kjente jeg. Syns, for det er jo alltid så god mat sånne dager.
Gammel 15-09-2008, 08:58   #4
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av suupaahGirl Vis post
Så spennende da PB. Lyst å dele ut bloggadr???!
Gammel 15-09-2008, 10:12   #5
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,675
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

jeah!!
Monday monday people!!
Da har eg kjøpt seng til Guri:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

får ut å taue opp svigerfar og trøskeren ifra myra eg.

Gammel 15-09-2008, 10:55   #6
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,479
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

hei igjen damer

Da var jeg hjemme igjen etter en tur på sørlandet

hmm når er det en bytter seng tro? siden Amalie ikke går enda så har ikke tanken falt meg inn..infact så står ikke bunnen på det nederste hakket en gang men hun reiser seg aldri i senga så det er ikke noe problem..men burde kanskje senket den..sånn i tilfelle hun skulle finne på det...

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 11:06   #7
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Elena har jo gått siden hun var 11 mnd, men vi har da ikke byttet seng vi heller Upsi.
Tenker at jeg ikke stresser med det heilt enda ej. Ho sover så godt i grindsenga si og hun har jo god plass også.
Vi har ei sånn vokseseng stående, så når vi bestemmer oss for å bytte, så har vi senga klar.
Gammel 15-09-2008, 11:31   #8
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,238
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

jeg er hjemme med sofie i dag... var urolig i går kveld. og oppdaga at ho var glovarm og hadde 39.9 i feber... sovna vel rundt 2 i natt og ho våkna igjen 7... og like høy feber... nå har ho sove i 2,5 time. og der er jo ikke så rart...
har du vært på sørlandet du da upsidaysi.. hvor da????
Gammel 15-09-2008, 11:42   #9
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,479
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Har ei vennine som bor på fevik
Var ute i arendal lørdag kveld..og (sorry om det bor noen der nå....) og det er særiøst den kjipeste byen jeg noen sinne har vært ute i...

men fikk no shaka assen litt for det da

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 12:01   #10
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,238
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

bor i kr.sand.. men bodd i arendal 2 mnd i mitt liv... det enset jeg så av bylivet var fulle jenter som grein..... ellers så dro jeg hjem så fort jeg hadde sjangs
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:40.