Heia
her må vi seriøst vurdere ny seng.. Elida stuper rett ut av grindsenga og vi tør ikke forlate rommet før hun sover, og da må døra stå på gløtt.. det minste knyst og vi er på plass.. ofte havner hun i storsenga også bare for sikkerhetsskyld. Det er skikkelig ekkelt at hun kommer seg over.. og lander på hodet
Men vi lager putehimmel under henne så hun har ikke slått seg, men det kan jo gå gale selvom
Jeg har hatt en kjempefin helg! vi har mala masse, og vært masse sammen med familie. Det er godt. Litt liv og røre rundt seg!
alle tok i ett tak!
på søndag kom faren til håvard med rykende varm kjøttsuppe og vi lagde langbord på finstua. Bestemora kom med sjokokake og nystekte vafler til kaffen. En herlig familie jeg har giftet meg inn i
Det var rart å kjøre der i fra, jeg føler meg så hjemme der. Enda godt vi snart skal flytte dit
Ellers begynner jeg å komme godt inn i praksisgreiene, og koser meg på jobb. Alt det andre er slitsomt, men selve jobbinga er artig! i dag hadde jeg team og greier
dvs at jeg gikk visitt sammen med legen og snakka med han og sånn (skummelt
) og styrte de andre på gruppa mi (hvem skal gjøre hva- delegere), samt få to pasisenter på operasjon, og 2 utskrevet (mye papirarbeid).. Det var GØY!
I tillegg satte jeg venflon i dag igjen
Det er ikke så mange ganger jeg har gjort, men d gikk helt fiiint! Satte et klyster også, men det er ikke sååå spennnde
*sykepleier heidi med bæsj og tiss prat nok en gang*.
Bloggadr skal bli, skal bli
skal prikke d etterhvert. Må bare gjøre den litt finere først
Nå: skolearbeid