Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-09-2008, 12:18   #11
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 727
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.
Sv: bablis i uke 38

Heisann! Ny uke, ferien er over..... Lillegutt har begynt å våkne midt på natten for å grine seg til å ligge i sengen med oss.... og skal selvsagt ligge tett inntill mammaen.... Koselig er det, men kan ikke gjøre det til en vane og vurde vel ha tatt opp "kampen" -men hva orker man klokken 3 om natten??

Hjelper kanskje ikke å bytte ut sprikelsenga? Tenkte han skulle ligge i den frem til jul. Hva gjør dere andre?
Gammel 15-09-2008, 12:45   #12
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Her har vi nok ikke tenkt å bytte ut seng på leeeenge. Storebror har jo bare akkurat fått ny jo Brukte sprinkelsenga fram til vi flytta hit
Gammel 15-09-2008, 13:44   #13
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,218
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har nok ikke tenkt å bytte ut sprinkelsenga med det første.. Vi sliter litt med en som våkner om natta og vil ligge sammen med mamma vi også. Har i grunn ikke orket å ta opp kampen. Ender bare med at jeg tar han med meg på gjesterommet så sover vi der.
Men det beste hadde vel vært å bruke litt tid på å få han til å sovne i egen seng.. Innbiller meg at om man hadde lagt ned litt tid en eller to netter på det, så hadde det blitt bedre ..
Samtidig, så er han litt forkjølet nå og det gjør vel at han våkner oftere/lettere .. og da er det på en måte en "grunn" til at han våkner også .. Har ingen fasit... føler med deg Marilyn
Gammel 15-09-2008, 14:46   #14
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har slitt med oppvåkning om natta leeeeeeeenge. Orket ikke ta opp kampen, men bestemte oss for at når vi flyttet så var det slutt. For da fikk de også hvert sitt orm så vi slapp å være bekymret for at storebror skulle våkne (de delte jo rom før).
Men etter flytting har det gått som en drøm. Tror virkelig det var på tide at de fikk hvert sitt

Da har jeg gjort klart det meste av middagen her. Vi skal ha fiskegryte. Mamma og pappa kommer innom her på vei hjem. Blir morro for gutta
Gammel 15-09-2008, 20:03   #15
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Gutta sover og mamma og pappa har kjørt videre.
Jeg har vært innom Babyshop en tur igjen. Er noe rart med stramminga til lillebror sitt sete og det stemte det. Må skifte selene i stolen (den er 2 uker gammel).
Gammel 15-09-2008, 20:22   #16
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Heia

her må vi seriøst vurdere ny seng.. Elida stuper rett ut av grindsenga og vi tør ikke forlate rommet før hun sover, og da må døra stå på gløtt.. det minste knyst og vi er på plass.. ofte havner hun i storsenga også bare for sikkerhetsskyld. Det er skikkelig ekkelt at hun kommer seg over.. og lander på hodet Men vi lager putehimmel under henne så hun har ikke slått seg, men det kan jo gå gale selvom

Jeg har hatt en kjempefin helg! vi har mala masse, og vært masse sammen med familie. Det er godt. Litt liv og røre rundt seg! alle tok i ett tak! på søndag kom faren til håvard med rykende varm kjøttsuppe og vi lagde langbord på finstua. Bestemora kom med sjokokake og nystekte vafler til kaffen. En herlig familie jeg har giftet meg inn i Det var rart å kjøre der i fra, jeg føler meg så hjemme der. Enda godt vi snart skal flytte dit

Ellers begynner jeg å komme godt inn i praksisgreiene, og koser meg på jobb. Alt det andre er slitsomt, men selve jobbinga er artig! i dag hadde jeg team og greier dvs at jeg gikk visitt sammen med legen og snakka med han og sånn (skummelt ) og styrte de andre på gruppa mi (hvem skal gjøre hva- delegere), samt få to pasisenter på operasjon, og 2 utskrevet (mye papirarbeid).. Det var GØY!
I tillegg satte jeg venflon i dag igjen Det er ikke så mange ganger jeg har gjort, men d gikk helt fiiint! Satte et klyster også, men det er ikke sååå spennnde *sykepleier heidi med bæsj og tiss prat nok en gang*.

Bloggadr skal bli, skal bli skal prikke d etterhvert. Må bare gjøre den litt finere først

Nå: skolearbeid
Gammel 15-09-2008, 21:04   #17
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

da har sofie sovna for kvelden. hadde 39,5 i feber før jeg la ho... men håper ho klarer å sove det vekk i natt og ikke våkner.. men våkner ho i natt så er det mannen sin tur. hatt 2 netter nå med lite søvn. og jeg skal på jobb i morra. fikk ingen til å jobbe for meg. så mannen blir hjemme i morra og jeg må evnt være hjemme på onsdag. men håper ho snart blir bedre... lurer litt på om det er noen tenner på gang. for sikla renner og ho skal ha hele hånda i munnen...
Gammel 16-09-2008, 10:08   #18
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Elena, som er klatremusen selv, har heldigvis ikke funnet ut av det å klatre ut av senga sjøl. Huffa meg, det er jo litt skummelt ja PB.
Hun har begynt å visinteresse for å klatre oppi senga selv fra utsiden, men klarer det ikke enda hvertfall *puuh*.

Pluttis: Håper hun blir fort frisk igjen. Ikke gøy når de små har feber..eller er generelt syk.

Da er tirsdagen kommet igjen gitt. Ser frem til helga, da reiser vi alle mann til fjells igjen. Tid for jakt...også er det så koselig på kveldene. Familien samlet ved peisen med et glass vin og MASSE hyggelig prat! I LIKE A LOT!
Sambo og Elena drar på torsdag, mens jeg kommer etter fredag...ut på dagen. Må litt på jobb først. Men meeen

Ååh, i dag er det greys igjen.... Merker at høsten er på veg når det gjelder tv-program. Litt mer å se på...også er gullrekka på fredagskveldene tilbake
Gammel 16-09-2008, 10:17   #19
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Pluttis: god bedring til snuppa

Lillebror er også en liten klatrer, men ut av sprinkelsenga har han ikke prøvd seg faktisk. Hvis han begynner med det så får vi nok vurdere ny seng (storebror gjorde aldri det nemlig).
Jeg er så sliten om dagen. Etter at gutta er sendt i barnehagen så kapitulerer jeg på sofaen. Ellers grubler jeg på dress til storebror, blir gæærn snart
Gammel 16-09-2008, 11:22   #20
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 727
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

God bedring til snuppa Pluttis.

Lillegutt har heller ikke funnet ut at han skal klatre ut av sprinkelsenga -heldigvis! Men når lillesøster kommer til verden, får lillegutt juniorseng. Håper det går greit. Unødvendig å kjøpe ny sprinkelseng synes jeg.

I dag var det på med ullundertøy på lillegutt, kun 5 grader i dag tidlig!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:16.