|
|
|
16-09-2008, 22:55
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
|
Guri: god bedring til snuppa
|
|
16-09-2008, 22:58
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
|
Har du vært på sørlandet????
|
|
|
16-09-2008, 23:02
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Marilyn
God bedring til snuppa Pluttis.
Lillegutt har heller ikke funnet ut at han skal klatre ut av sprinkelsenga -heldigvis! Men når lillesøster kommer til verden, får lillegutt juniorseng. Håper det går greit. Unødvendig å kjøpe ny sprinkelseng synes jeg.
I dag var det på med ullundertøy på lillegutt, kun 5 grader i dag tidlig!
|
Når lillesøster kommer, og det er på tide at hun skal ligge i sprinkelseng,så er jo storebror 2,5 år.. Så da er det jo på tide
AJ skal også over i stor seng når TA skal i sprinkelseng, men er jo ett halvt år til enda Heldigvis
|
|
|
16-09-2008, 23:27
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
|
Har hatt vannkopper vi da. Men siden storebror fikk det først, så ble lillebror mye hardere angrepet stakkars.
er grådig plaget av bihulene stakkars. Han har vært plaget før også altså, men ikke på langt nær sånn som de siste gangene.
|
16-09-2008, 23:37
|
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,879
|
Sitat:
Opprinnelig postet av *star*
Har hatt vannkopper vi da. Men siden storebror fikk det først, så ble lillebror mye hardere angrepet stakkars.
er grådig plaget av bihulene stakkars. Han har vært plaget før også altså, men ikke på langt nær sånn som de siste gangene.
|
Han bør ikkje komme seg til legen da?
Eller har han vært der?
Eller kanskje han er ein av dei som ikkje skal til legen før han klarer å gå?
|
16-09-2008, 23:56
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
|
Du traff spikeren på den siste der frk.x
Neida, han har faktisk vært til legen. Han har jo så vondt at han ikke vet hvor han skal gjøre av seg. Han var til og med 2 ganger forrige uke og ringer nok i morra igjen hvis det ikke er bedre (tror ikke det).
Han vet hvorfor han er plaget da. Han hoppet fra 10 metern i ankern da han var yngre. Vannet var forurensa og han ble syk og holdt på å stryke med (det forrurensa vannet kom jo langt oppi skallen). De måtte slå hull (med en slags syl) oppigjennom nesa og til bihulene for å få gørra ut
Blir jo litt sårbar oppi der da. Og når han da absolutt ikke har vært forsiktig senere så må det jo bli sånn. Har tatt meg 10 år å si at han ikke bør fly når han kjenner det oppi der. Blir jo slettes ikke bedre av trykkforskjellen/høyden.
Please ikke quote da jeg fjerner dette senere!!
|
17-09-2008, 00:07
|
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,879
|
Huff ja, eg tenkte på det at det ikkje var noe særlig for han å være på jobb med tette bihuler.
Høres ikkje noko godt ut, masse god bedring til the *star*man.
Nå kom heim så da får eg hoppe på han, vise litt gjensyns glede
|
17-09-2008, 10:01
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 594
|
Upsi: Syntes ikke du er noen hønemor jeg.Første dagen med J, var jeg vekke en halvtime,men syntes ikke det var noe greit(j koste seg som bare d da).Neste dag var jeg der til han skullesove,sov i bhg også hentet jeg.Vi hadde 3-4 tilvennings dager.Kanskje jeg også er hønemor,men da er jeg stolt av å være det
Dere som bytter seng til de små,hva er å anbefale? J er stadig på vei ut av senga...
Nå må jeg vaske huset igjen,hunden kom inn etter en luftig tur alene.Jeg vasket huset i går
|
17-09-2008, 15:50
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
|
da har jeg vært hos legen med sofie.. ørene ser bra ut men ho hadde en crp på 34... men har ikke fått noe kur. blei enige om at vi skulle avente det. så kunne jeg ringe hvis ho blei værre.. vært feberfri i hele dag så da regner jeg med at det er bhg igjen i morra.. noe ho gleder seg til ja...
nå holder jeg på å lage middag. fiskegrateng,raspagulerøtter agurksalat og poteter.. namis....
|
|
17-09-2008, 16:59
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi
ser det er ingen som reagerer på tilvenningen her..så da er det vel bare jeg som er hønemor da
|
nei det vil jeg ikke si. JEg var også med begge guttene første dagen. Så dag to var de der en time eller to alene også tredje dagen sov de der og spiste der, og så var det fulle dager. Erfaringsmessig (med mine gutter iallefall ) blir det litt gråt når jeg skal gå. Men det beste er ofte å bare si hadet, gi en god klem og gå derifra. Prøver å virke glad og trygg (selv om jeg ofte har skrekkelig dårlig samvittighet... men det gjør det jo bare verre for dem dersom de sanser det) Jeg ringer somregel 10-15 minutter etter at jeg har gått dersom ungene gråter når jeg går. Og da er de somregel i full lek og griningen stoppet 2 minutter etter at jeg var ute av døren.
Lykke til med tilvenning!!
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:18.
|