Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-09-2008, 11:29   #21
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,218
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: bablis i uke 38

Pluttis: God bedring til vesla.
PB: Høres skikkelig skummelt ut med Elida da! Hadde Alexander begynt sånn hadde jeg garantert skiftet ut senga. Jeg håper at vi kan vente til våren igjen før vi kjøper storseng. Har lyst å lage til sånn innebygd seng til han og det krever litt planlegging, litt ressurser (les pappa) og litt peng i lommeboken ..

I dag syns jeg virkelig at det har begynt å bli kaldt. 6 garder da vi dro hjemefra i dag morges. På tide å finne fram strømpebukse til gutten ja..
*urk* Føler meg så skikkelig pms om dagen. Trøtt, sliten og mega irritabel. Håper at det blåser over snart.
Gammel 16-09-2008, 11:49   #22
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

marilyn: det hadde vi også gjort hadde det ikke vært for at vi ikke hadde plass til stor seng. Solgte unne den ene i sommer da til venninna mi som fikk for en måned siden. Passa supert Så lå storebror i reisesenga en liten måneds tid

Da har jeg tatt en dusj og rydda på plass rene klær. Vaska et par sko også. Skal ordne litt i gangen etterpå. Er en del som skal ut i boden
Gammel 16-09-2008, 12:17   #23
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

da er vi hjemme fra første dag i barnehagen
det har gått kjempe fint spør du meg..var der bare tre timer, men hun lekte godt..var et par ganger hun husket meg å kom med et lite surveansikt å sa ååå mamma...gå å leke sa jeg...leke sa hun og sprang (på kne) tilbake til barna...

De i barnehagen ville faktisk aller helst ikke ha meg der i dag de synes det var best å bare kaste barna rett inn i det..mulig jeg er litt hønemor, men synes det er greit at jeg er med iallefall en dag for å observere litt

men på torsdag skal hun være helt alene

Fysio var her i går..og dessverre var han litt bekymret når hun står står hun bare på tæra, så og si aldri nede med hele foten...og om hun er det er det bare en fot....hun har også fått en litt merkelig holdning i ryggen siden hun går på knær...veldig bakoverlent...så her må vi øve og prøve å presse a litt sa han...

synes det er vanskelig jeg..når jeg hører at det vi prøver å få henne til å gjøre er noe hun overhode ikke liker

nei...skal slutte å syte...dette er jo ikke krise...det går seg vel til...en eller annen gang..

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 14:21   #24
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Upsi :. klart det ikke er gøy å presse barna sine til noe de ikke egentlig vil selv...men det er bare for en periode, en KORT periode! Jenta di skal opp å løpe hun..og det er ikke lenge til. Så det SÅH!

Så bra at hun såg til å trives i barnehagen da .
Jeg også var veldig lite sammen med Elena i tilvenningen. Var der kun første dagen, dagen etter måtte hun klare seg selv.Det var jo litt skummelt der og da, men jeg tenkte som så at de har jo gjort dette mange ganger og vet hva som er best (*trøsta meg selv*). Men det gikk så bra, hun gråt ved levering noen uker..men det var bare til jeg så vidt var komt meg ut døra i barnehagen.

Nå LØPER hun inn, før jeg har rukket å ta av meg på beina å bli med henne inn. Nå må jeg liksom spør om å få kos før jeg går *sukk*

Sist endret av suupaahGirl; 16-09-2008 kl 14:27.
suupaahGirl er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 17:16   #25
Supermedlem

nalim sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,459
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (5)
nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.

Frk.X.: Storebror her har akkurat samme seng

Naima sover i sprinkelsenga enda,men tanken er at hun skal få ny seng utpå høsten en gang.Hun har nå flytta inn på storebror sitt rom og de 2 siste nettene har hun faktisk sovet hele natten uten å våkne for puppings! Hun er mindre intressert i puppen på dagtid også så håpet er at hun skal avvenne seg selv før nestemann kommer
nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 21:46   #26
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har guri fått vannkopper
Gammel 16-09-2008, 21:49   #27
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

ser det er ingen som reagerer på tilvenningen her..så da er det vel bare jeg som er hønemor da

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 22:34   #28
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

de finner nok ut av det etterhvert får vi håpe upsi....
Takk skal dere ha alle sammen..sofie har fortsatt litt feber, så pappan har vært hjemme med ho i dag. så jeg skal være hjemme med ho i morra... lurere litt på om det er noen tenner på gang... hvis ho har feber i morra så tar jeg en tur til legen...da har ho hatt feber siden søndags kveld...
Gammel 16-09-2008, 22:34   #29
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Neida upsi, skjønner godt du ikke vil gå fra henne dag en. Her hadde vi 3 dager tilvenning og det var ingen som bad oss om å gå.
frk.x: stakkars guri Mye plaget eller? Hva gjør du angående torsdagen da?

Lillebror måtte få komme opp en tur her tidligere. Gråt så sårt og ville ikke ha kos eller noe. Lå på matta og hyla, men krabba opp i fanget mitt etterhvert. Muligens han var blitt litt tett da han hadde havna opp ned i senga (som heller). Fikk i litt saltvannsdråper og det roa seg etterhvert.
Gammel 16-09-2008, 22:49   #30
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Ang treffet Veit eg ikkje heilt enda, trur me får sjå an morgon dagen, men hvis ho har grei allmenntilstand og det ikkje gjer dikkon noko så er det bare å komme.
Men me ser det an i morgo.

Men hva i alle dager skal eg gjøre med 7 års dagen til storesøster som skal være på lørdag??!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:52.