Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-09-2008, 21:46   #61
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: bablis i uke 38

Sitat:
Opprinnelig postet av LilleMy=) Vis post
Hvor finner jeg serien sykehuset på nett??
TV3
Gammel 18-09-2008, 22:07   #62
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 22:14   #63
Seniormedlem

lijander sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva er det Upsi?

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 22:24   #64
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

er så dritt lei alle:

går hun ikke enda!?

Er hun lam?

har dere vært aktive nok med henne ?

burde hun ikke gått for lenge siden?

dere må øve masse vettu...

hvorfor kan hun ikke bare gååååååååå
åååå...ja her sitter jeg å syter for en liten filleting...det kunne vært såå mye værre enn dette..men akkruat nå er dette faktisk ganske ille for meg...synes det er tungt, trasig og begynner å bli enormt utålmodig...

ikke minst ser jeg på den kommende tiden med skrekk..hvordan skal vi holde bena varme og tørre!?

nei

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 22:36   #65
Seniormedlem

lijander sin avatar

lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

vet ikke hva jeg skal si jeg upsi...bortsett fra at du bare må lukke ørene, og kun lytte til deg selv og kanskje litt fysio også
men vet at det er lettere sagt enn gjort

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 22:37   #66
Moderator

Upsidaysi sin avatar

vet ikke om jeg burde lytte til meg selv...for jeg irriterer meg grønn over at hun ikke går nå...og kan nesten ikke vente til hun begynner å gå...

Gammel 18-09-2008, 22:38   #67
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Upsi:

Det er så forbanna typisk at folk bare ut med det de måtte føle uten å tenke seg om 2 sekun. Ååååh, kjenne ej blir forbanna. Er det kanskje MULIG å framstille nyskjerrigheten sin på en LITT anna måte???
Jeg skjønner deg så godt når du sier du blir møkklei all den masinga. Som om ikke dere vet det liksom??
Er det ikke litt fristende å svare frekt tilbake? Tror jeg hadde hatt store problemer med å la være.

Det kommer nok, og nå får dere jo oppfølging av spesialister også. Gir deg en GOD klem akkurat nå
Gammel 18-09-2008, 22:46   #68
Seniormedlem

lijander sin avatar

Mener det er helt greit å være nysgjerrig jeg da fordi jeg er så forbasket nysgjerrig selv sikkert
Men å være uhøflig er en annen ting Ikke bry deg med de, Upsi!

Sier som Suupaah, gi de ett krast svar tilbake

Gammel 19-09-2008, 09:19   #69
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lijander Vis post
Mener det er helt greit å være nysgjerrig jeg da fordi jeg er så forbasket nysgjerrig selv sikkert
Men å være uhøflig er en annen ting Ikke bry deg med de, Upsi!

Sier som Suupaah, gi de ett krast svar tilbake

Jooda, nyskjerrig er jeg selv også det...Men jeg har visse grenser. Som for eksempel er jeg veldig påpasselig med å begynne å spør et par i midten av 30 åra om ikke det er på tide å få barn snart? For de begynner jo å dra på åra. Det er MANGE som har sånne kommentarer ut av seg uten å tenke seg om en halv gang. Kanskje har dette paret prøvd å bli foreldre i mange mange år og tar dette veldig innover seg???!
Man vet aldri, så derfor. Man kan gjerne være nyskjerrig...men vær så snill, bruk hodet og ikke bus ut med alle mulige slags spørsmål til en hver tid..Da skal en hvertfall kjenne personen godt først.

Ehhmm..jah,det var en liten avsporing.
Gammel 19-09-2008, 09:22   #70
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Lukk ørene upsi Amalie går når hun er klar for det. Alle unger er forskjellig. Storebror gikk når han var 10 mnd, men du og du så mye trening som lå før det. Ungen ville ikke annet enn å gå gå gå gå gå gå. Ble helt tulllete og fikk vondt i ryggen Lillebror var akkurat passert året, men ingen trening lå bak der. Han så nok bare på hva storebror gjorde.
Jeg må nok si jeg var mer gira med storebror siden han var den første. Med lillebror var det ikke så farlig. Så vel heller for meg at det var enklere at han ikke løp fra meg i en helt annen retning enn det vi skulle
Mener å huske at du har sagt at Amalie reiser seg og går rundt bordet!?? Hvis du føler for å "skynde på gåinga" så kan dere jo prøve å få henne til å slippe kanten. Stå sånn unna at hun må gå ett eller to skritt. Vær skikkelig energiske og prøv å oppmuntre henne.
Har hun gåvogn? I så fall bruker hun den?
Men altså, det kommer når hun er trygg og klar

I dag har vi faktisk hatt en god morgen. Vanligvis har vi sutring de lux, men storebror begynner å skjønne tegninga.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:19.