Så bra at levering gikk fint i dag upsi.
Det kommer sikkert dager med litt gråting også. Husker at jeg syns det var helt grusomt å levere i 2. og 3. uka. Da ville ikke lille gutt slipe taket på meg og gråt så sårt.. Nå løper han inn og det er ikke alltid han gidder å si hadet en gang.. I går fikk jeg "hadet på bade" da..
Vet at han trives i barnehagen nå og det er ikke alltid han vil hjem igjen når han hentes heller..
I går var det svømming og det er alltid like moro. Slipper unna stort sett alt som heter krangling, rare ideer og sutring fra lille gutt. Han er da en solstråle hele tiden.
Deilig med slike dager.
I dag hadde fått for seg en idee da.. han skulle ha den lille stolen sin med i barnehagen..
Det er en liten trestol. Han har aldri hatt noen interesse for den, men i dag så skulle han ha den med ned (står på soverommet hans) Han skulle sitte på den å spise frokost, han skulle stå på den å pusse tenner, og sitet på den mens jeg kledde på han i gangen.. Så den ble dratt med fra rom til rom.. og så ble den med i bilen .. og jah.. orket rett og slett ingen diskusjon og hyling uten like ved levering .. så jaggu ble den ikke med inn i barnehagen også ...