Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-08-2008, 10:25   #101
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 35 :)

Endelig på beringens vei. har sovet neste i strekk siden fredagskveld
Ble smittet av min lille ramp og fikk omgangssyka. Kanskje noen her som vet..men jeg leverte inn egenmelding fredag etter å ha vært hjemme med Victor onsdag og torsdag. Jeg må være hjemme fra jobb imorgen pga 48 timers regelen, og må jeg da skaffe meg sykmelding på den dagen, eller kan jeg levere den også som egenmelding. Tror kanskje det skal gå så og så mange dager mellom hver gang man levere egenmelding? Ikke vandt til å ha skikkelig jobb jeg som dere skjønner

Har null matlyst enda, og har ikke spist noe siden fredagskveld.. Bare sovet kasta opp, sovet, kasta opp og sovet..
Jeg er ganske sjeldent syk, så jeg håper innmari at jeg ikke får den grusomme høsten og blir smittet av alt som går i bhg..

Idag kommer sambo hjem!! Han dro til oslo fredag for å ha kick-off med jobben. De hadde hatt norske talenter, og gruppa hans hadde fått stående applaus.. (De sang o helga natt ) Jeg aner ikke om de fikk applaus fordi det var underholdende eller fordi det var bra...

Nå skal jeg opp å hente Victor, for er endelig i stand til å ta meg av han. Heldigvis kom bestemor hit i helga, og hun har med glede passet på han.

God søndag!
Gammel 31-08-2008, 10:25   #102
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

god tur upsi, og håper du ikke er verre PB!
Gammel 31-08-2008, 16:33   #103
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper dere har en flott tur upsi
Gratulerer med dagen i går PB og riktig god bedring
God bedring til deg også isse. Omgangssyke er noe herk

Da er vi hjemme igjen. En så der tur på fjellet. Vi visste jo ikke helt hva som ventet oss, men det var så flott så. Og så var det inngjerda så gutta kunne bare herje ute uten å stikke av. Gutta har ikke vist seg fra sin beste side akkurat, så det har blitt litt vel mye kjefting
Men vi har da lært noen tips til neste gang
Gammel 31-08-2008, 19:53   #104
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

om ca 5 timer er mannen hjemme... endelig. vært borte siden onsdag. så godt å få han hjem. selvom stuebordet bestandig er så ryddig når han er vekk.. hehe...
Gammel 31-08-2008, 22:43   #105
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

hihi, ja de gutta er jo kjekkeå ha da pluttis

jeg er litt bedre, men måtte på jobb i dag ja.....men fikk gå tidlig og sov som en stein i mange timer etterpå *utslått*

I morgen skal jeg p nattevakt me no like!!! så nå skal jeg være lenge våken for å snu døgnet litt til i morgen
Vurderer også lege i morgen har ikke lyst å gå på ab, men spørs om jeg må? tok en stix på meg selv i dag og den viste litt av hvert så det var utslag ja..Kansje dr. neet vil svare? jeg hadde 1+ på leuco, spor av ery og prot.

jeg har ikke så sterke symptomer lenger, men er ufattelig slapp altså. Og litt gangsperre over nyrene... men satser på at d er pga iherdig sykling til og fra jobben hele forrige uke

ellers sitter jeg bare å drømmer meg vekk i interiørblogger.... gleder meg sånn til å lage til hytta... den skal bli fiiiiin!
Gammel 31-08-2008, 23:17   #106
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Da var denne helgen over også....går så fort

Men i kveld fikk vi solgt det gamle kjøkkenet
Så nå skal vi se på fliser,så vi kan få lagt fliser og varmekabler i gangen.
Det trengs med 3 unger og vogn som skal inn i gangen i løpet av vinter'n veit jeg.

Håper alle får en strålende uke.
Og PB....håper formen er enda bedre i morgen

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 23:37   #107
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Skal du pusse opp kjøket hege-mor
Gammel 01-09-2008, 09:24   #108
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
Skal du pusse opp kjøket hege-mor
Vi har bytta ut det gamle kjøkkenet vi hadde.... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14285976
Satt inn Ståt fra Ikea isteden....begynner og bli ferdig,men alltid noe småplukk igjen...Og med en mann som ikke oppfant kruttet så går ting litt tregt til tider
MEN,det blir bra da

Så nå er neste prosjekt gang,og bytte innredningen på badet .

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:04.