Endelig på beringens vei. har sovet neste i strekk siden fredagskveld
Ble smittet av min lille ramp og fikk omgangssyka. Kanskje noen her som vet..men jeg leverte inn egenmelding fredag etter å ha vært hjemme med Victor onsdag og torsdag. Jeg må være hjemme fra jobb imorgen pga 48 timers regelen, og må jeg da skaffe meg sykmelding på den dagen, eller kan jeg levere den også som egenmelding. Tror kanskje det skal gå så og så mange dager mellom hver gang man levere egenmelding?
Ikke vandt til å ha skikkelig jobb jeg som dere skjønner
Har null matlyst enda, og har ikke spist noe siden fredagskveld.. Bare sovet kasta opp, sovet, kasta opp og sovet..
Jeg er ganske sjeldent syk, så jeg håper innmari at jeg ikke får den grusomme høsten og blir smittet av alt som går i bhg..
Idag kommer sambo hjem!!
Han dro til oslo fredag for å ha kick-off med jobben. De hadde hatt norske talenter, og gruppa hans hadde fått stående applaus..
(De sang o helga natt
) Jeg aner ikke om de fikk applaus fordi det var underholdende eller fordi det var bra...
Nå skal jeg opp å hente Victor, for er endelig i stand til å ta meg av han. Heldigvis kom bestemor hit i helga, og hun har med glede passet på han.
God søndag!