Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-08-2008, 20:59   #21
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,775
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 35 :)

Kose deg, Neet!
Skjønt å savne de små litt også (selv om jeg er ikke helt komfortabel med å sove borte enda Kommer vel når man får to )

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 21:00   #22
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Det hørtes litt deilig ut neet
Du får kose deg masse, veit ikkje om nokon som har fortjent det meir enn deg
Gammel 25-08-2008, 21:01   #23
Seniormedlem

lijander sin avatar

lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av neet Vis post
det er helt utrolig hvor for disse internettsvangerskapene går. Det er jo bare en lite øyeblikk siden du ble gravid jo! Lykke til!
Godt at det går fort for andre iallfall
Neida, dette svangerskapet har bare sust avsted, vet nesten ikke hvor tiden blir av hen.. Nesten så jeg har lyst til å gå på overtid, for jeg har ikke fått med meg tiden liksom Mens samtidig kunne godt TA kommet i kveld, for jeg er sliten.. Viste ikke at det var såå tungt å være høygravid

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 21:21   #24
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Du må ikkje sei det lijander. plutselig gjeng det troll i ord
Det er mykje bedre å føde før termin enn på overtid, blei små sprø eg... Eller det var en stor underdrivelse. Eg jagde bort alle kompisene til og var nesten folkevill hver gang eg fekk "hvordan går det?" mld på tlf eller "har du fødd enda"

Kan le av det nå... men der og da...
Gammel 25-08-2008, 21:24   #25
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

overtid er kjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipt!
Krysser fingre for en 28.08.08 baby. Det er jo en ganske fin dato.
Gammel 25-08-2008, 21:28   #26
Seniormedlem

lijander sin avatar

Hehe. Kan så være, men nå er det kun seks dager til termin, og stresser ikke
Godt å bare ha AJ litt for meg selv også
Kommer snart en tid hvor han må dele mammaen sin

Gammel 25-08-2008, 21:30   #27
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,223
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Du må ikkje sei det lijander. plutselig gjeng det troll i ord
Det er mykje bedre å føde før termin enn på overtid, blei små sprø eg... Eller det var en stor underdrivelse. Eg jagde bort alle kompisene til og var nesten folkevill hver gang eg fekk "hvordan går det?" mld på tlf eller "har du fødd enda"

Kan le av det nå... men der og da...
Du var nok ikke alene. Flere trodde jeg hadde øks alle begynte å ringe mannen istedenfor meg, kan ikke forstå det
Gammel 25-08-2008, 21:32   #28
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av AnneK27 Vis post
Du var nok ikke alene. Flere trodde jeg hadde øks alle begynte å ringe mannen istedenfor meg, kan ikke forstå det
hit var det ingen som turte å ringe i det hele tatt
Gammel 25-08-2008, 21:36   #29
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,223
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Jeg tror vi alle burde gå høygravide og på overtid innimellom. Snakk om respekt
Gammel 25-08-2008, 21:37   #30
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei 30.08 er en veldig fin dato!!!

Da blir jeg stor pike men heldigvis fortsatt på tjuetallet

Det er litt skummelt også, men det går greit å stelle døde. Starta praksis med stell av død pas denne gangen. Det er veldig fredfult og fint. Man dekker til pasienten m t p bluferdighet selv om den er død, og vasker respektfult hele legemet og pakker det inn i laken og merker stortåa med tag . veldig spesielt ja. Det rare er hvor fort de ser døde ut. Man steller jo 2 timer etter døden inntraff (for å gjøre d før rigor mortis - dødsstivhet). Også er de jo kalde. veldig rart ja... man ser at sjelen er borte...
Sykepleie er veldig spennende det. På godt og vondt. I denne praksisperioden lærer jeg veldig mye teknisk. Men det er veldig godt å yte hjelp til den som trenger det og være en hånd å holde i når ting blir vanskelig. Man finner stor mening i arbeidet iallfall, det er sikkert

Jeg gleder meg veldig til våren da jeg skal på barnemedisin. Det er jo dem jeg drømmer å jobbe med. Barna! Det er også veldig spesielt vil jeg tro. Og ikke minst i forhold til de pårørende. Redde foreldre. Det blir veldig utfordrende å finne de rette ord og være til støtte for den som har et sykt barn.

Nej som jeg jabber om sykepleie da huff, dere ble vel leie nå

Sitter å småleser litt i boka mi jeg nå.. men det er så mange bokstaver at de går i surr. Er nok litt trøttis ja!!!
I morgen har jeg seinvakt så da slipper jeg å stå opp kvart på seks. deilig!
Godt å få lov å følge ungene på skole/barnehage også. Som mor bør er jeg stadig bekymret for at de har med seg mat/nok klær osv

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:06.