Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-08-2008, 20:27   #61
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 35 :)

Ble rydding på oss ja. Fikk da avgårde et hengerlass. Er ikke ferdig enda, men det hjelper på.
Fikk tak i et par bukser til lillebror på 70% salg Han har bare 3 bukser som er passe og det er litt lite. Men nå som jeg har kjøpt så skyter han vel i været
Gammel 27-08-2008, 20:44   #62
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Tenkte jeg bare skulle minne om fotokonkurransen her. Frkx har utsatt fristen til fredag. Det er så lett å overse den når den ligger oppi der
Gammel 28-08-2008, 10:31   #63
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Isse Vis post
Tenkte jeg bare skulle minne om fotokonkurransen her. Frkx har utsatt fristen til fredag. Det er så lett å overse den når den ligger oppi der

Kjempefint Isse
Gammel 28-08-2008, 10:55   #64
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

nå begynner jeg faktisk å få reisefeber

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 11:13   #65
Moderator

frk.X. sin avatar

frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Fikk vite at ikkje får vært med til oslo i konfirmasjon i helga. Bare pga den dumme trøskinga.
Søren altså, har ikkje lyst til å reise eg heller da...
Eg veit det kjem til å bli mykje mas og ALLE skal ha forklaring på kvifor han ikkje kjem. å trøske er ikkje nokon godkjent grunn...

Gammel 28-08-2008, 11:15   #66
Moderator

frk.X. sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
nå begynner jeg faktisk å få reisefeber

Så spennende upsi!!
Mangler du mye pakking nå eller?
Gammel 28-08-2008, 12:56   #67
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

ja har begynt å pakke i dag

er jo litt å pakke, må jo pakke til Amalie også, hun skal være borte en uke...så da trenger a litt greit å få vasket det som må vaskes også..

vi må levere henne på lørdag...så da er det bare i morgen igjen

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 13:12   #68
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har jeg vært hos naprapaten og gjort et par andre ting i byen.
Må vel ut å prøve bilstoler senere i dag siden vi får igjen bilen nå.
Gammel 28-08-2008, 13:53   #69
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Fikk vite at ikkje får vært med til oslo i konfirmasjon i helga. Bare pga den dumme trøskinga.
Søren altså, har ikkje lyst til å reise eg heller da...
Eg veit det kjem til å bli mykje mas og ALLE skal ha forklaring på kvifor han ikkje kjem. å trøske er ikkje nokon godkjent grunn...

men du? Hva er trøske??!
Gammel 28-08-2008, 15:07   #70
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er hjemme med Victor idag også. Han var sutrete og trøtt i går på morningen, fant ut at det måtte være magen siden den stod som en ballong ut, og det gikk nærmest en vind igjennom buksa hans konstant
Klokka 23 i gårkveld kasta han opp stakkars.. Og det vil jo si 48 timer hjemme fra bhg..Så nå har han helg han..Jeg skulle egentlig på jobb kl 07.15 i dag ..Ikke bare bare å finne vikar da nei, men det ordna seg. Mamma jobber på samme avdeling, så hun tok min vakt.
Sambo hadde ikke sjans til å ta seg fri siden han og en annen var de eneste som skulle jobbe idag..

Mens Victor sov idag fikk jeg satt litt flere bilder i album, men det gjenstår enda en drøss
Det er superskitbleier pågang...Han har heldigvis ikke spydd flere ganger, brakk seg ista, men det kom ingenting..Håper det ikke er langvarig..Formen hans er overasskende bra egentlig..han spiser godt, heldigvis! Og hjelper meg å rydde

Nå skal jeg lage litt middag her..Taco står på menyen idag

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:31.