Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-08-2008, 21:39   #31
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 35 :)

Overtid er no dritt..! håper du slipper det ja! jeg har gått 17 og 14 dager over, så evt neste gang skal jeg bare sette termin til 14 dager senere tror jeg

:rugekasse:
Gammel 25-08-2008, 22:31   #32
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

er det noen jeg tenker på når det gjelder overtid så er det Neet
Jeg var redd deg enda jeg satt mange mil unna deg

gikk selv overtid, og jeg tror aldri 5 dager har vært så lenge før..jeg trodde jeg skulle gå på vegge...

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 07:33   #33
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post

gikk selv overtid, og jeg tror aldri 5 dager har vært så lenge før..jeg trodde jeg skulle gå på vegge...
det verste er vel egentlig at jeg ikke bare hørtes skummel ut.. jeg var det også....
Gammel 26-08-2008, 07:34   #34
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

PB: det høres ut som du har en fin praksis, og at du trives med sykepleien. Så deilig. Det er godt med mennesker som havner på rett hylle i livet, de har så mye å gi
Gammel 26-08-2008, 08:12   #35
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post

Jeg gikk 6 dager...OH MY GOD!!! Det var å pine seg selv altså. Men jeg hadde innstilt meg sånn på å få før tiden. Eller dvs jordmora mi sa det: "Oi,. her er alt klart...du kommer nok IKKE til å gå til terminen". Jeah right.

Men Neet ja. Huff, syns så synd på deg da. Like spent hver dag jeg gikk inn å sjekka om du var der. "Jaaadaaa, i`m still here". Eller på føden, huska ej satt å såg på ei av damene som var der og lurte meg GRØN på om det kunne være deg (det var det altså IKKE).
Det er jo tragisk lange dager i den overtidsperioden da.
Litt morsomt å tenke på nå, 2 uker er jo gjort på 1-2-3
Gammel 26-08-2008, 08:36   #36
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

ja vi var en fantastisk gjeng med flotte damer i januar 07

I dag skranter formen skikkelig...ble skikkelig kvalm når jeg skulle legge meg..og ved 03 tiden begynte jeg å kaste opp
føler meg heldigvis bedre nå...men føler jeg ikke tørr å putte noe mat oppi der igjen...

Amalie er forøvrige også deeeeen slappfisken..når pappan kom med henne fra sin seng og over til min i dag tidlig la hun seg bare ned i armkroken min...spurte om hun var trøtt....så fikk jeg til svar... m-m, Amalie kose mamma sin trøtt og sliten som jeg var ble jeg faktisk rørt til tårer

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 09:40   #37
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

ååå så gossin jente du har upsi...
Passer dårlig å bli sjuk når du snart skal reise på ferie da...
Håper formen kommer seg kjapt

Eg skal sove med guri i dag, er trøtt og har dundrene hodepine.
Gammel 26-08-2008, 09:42   #38
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

må bare le litt av at det ikkje bare klikka for meg
eg ler når eg tenker tilbake på det nå, men fy flate så sinna eg var da
Gammel 26-08-2008, 10:38   #39
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

5 dager på overtid her også. Trodde han skulle komme før tiden, men kan ikke huske at jeg syns det var langdryg. Ikke at jeg husker stort likevel
Satt vel egentlig bare å venta på en dag som måtte på jobb. Han fikk fri uka før termin nemlig siden han var borte sist gang. Og starta vel på jobbuke etter termin. Så jeg tenkte med meg selv at jeg skulle da sikkert føde en dag han var på jobb Værste var jo at han faktisk hadde tur på gang den dagen lillebror bestemte seg, men de fikk ordnet med noen andre dagen før.

frk.x: sambo dro innom og handlet de største tingene sånn at soverommene våre kommer i orden hvertfall
Gammel 26-08-2008, 10:39   #40
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Upsi:

jeg har seinvakt i dag. Nå skal jeg gjøre litt skolearbeid, og prøve å lese litt. får ikke akkurat lest så mye om ettermiddagene, det blir som jeg skrev i går - en grøt av bokstaver Har mest lyst å gå på sukkertoppen (et lite fjell) eller lignende, men det får holde med sykkelturen til sykehuset etterpå. Things to do, places to go!

Vi har fått nøkkelen til hytta/huset nå Det trenger litt maling her og der, men ellers er det helt ypperlig! Og det ligger i nydelige omgivelser Gleder meg til det er såpass innredet at vi kan være der når vi skal til surna på weekendtur!
Men vi trenger plutselig både det ene og det andre Kjøleskap, komfyr, senger etc... Så det er nok ikke klart "over natta".

For dere som har blogg adr så ligger det noen bilder i bloggen

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:33.