Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-08-2008, 10:28   #81
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 35 :)

får ikke sett linken jeg...får beskjed om å logge inn..

men om det er om hu som fødte uten å vite at hu var gravid så har jeg sett det før...må være helt forferdelig spør du meg

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 13:40   #82
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
får ikke sett linken jeg...får beskjed om å logge inn..

men om det er om hu som fødte uten å vite at hu var gravid så har jeg sett det før...må være helt forferdelig spør du meg

ja,tenk da. Rekker jo ikke forberede seg en dritt jo. Verken mentalt eller utstyrsmessig. Hadde blitt helt ute av meg...og vært så bekymra for alt jeg hadde gjort i svangerskapet som jeg nok IKKE skulle ha gjort osv,

Nei takke seg til å VITE om graviditeten ja
Gammel 29-08-2008, 14:12   #83
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja det er den linken ja, så rart at det ikkje vises...

Da har eg vært å fått skravla litt engelsk.. Det er så moro, at eg tok meg i å prate engelsk til barna og
Gammel 29-08-2008, 14:23   #84
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,219
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av suupaahGirl Vis post

ja,tenk da. Rekker jo ikke forberede seg en dritt jo. Verken mentalt eller utstyrsmessig. Hadde blitt helt ute av meg...og vært så bekymra for alt jeg hadde gjort i svangerskapet som jeg nok IKKE skulle ha gjort osv,

Nei takke seg til å VITE om graviditeten ja
Et vennepar av gubben ble uventet foreldre i sommer. Jeg kan ikke skjønne at hun ikke hadde den minste ide om at hun var gravid.. men hun hadde nå visst ikke det. Trodde hun hadde ryggplager og bare begynte å bli feit.. da hun endelig fikk bestilt seg en legetime.. syns det var litt unormalt at hun la så mye på seg.. Legen kunne rimelig kjapt konstantere at hun var gravid .. og ganske så høygravid også.. og sendte henne direkte til sykehus for å sette i gang fødselen siden hun ikke hadde hatt noen form for oppfølging gjennom svangerskapet.
Ringte mannen sin på jobb og en samtale omtrent som dette fant sted:
"sitter du?, du bør sette deg"
"Oi, hva nå? Hva er galt"
"Du skal bli pappa" ... "NÅ" ...

Ikke mange timene etter at hun ble sendt på sykehuset fødte hun en velskapt fullbåren gutt. Besteforeldre ble en smule sjokkerte dem også.. og fikk beskjed om å kaste seg rundt og handle litt babyutstyr..
Gammel 29-08-2008, 14:31   #85
Moderator

frk.X. sin avatar

frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Oj, flyflate

Da eg fødte guri vart det født ein gutt dagen etterpå, som mora slettes ikkje visste om at ho var gravid
SYnes det er litt artig eg da.

Du MEX. Kommer du på treff her den 18 eller?
Gammel 29-08-2008, 16:46   #86
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg har også en venninne (hun jeg var forlover til faktisk) som opplevde omtrent det samme. Hun er faktisk ganske slank også. Hun har veldig uregelmessig mens og tenkte ikke så mye over det at hun ikke hadde blødninger (normalt har hun 2-3 mens i året) og hun la ikke så mye på seg. Var mye trøtt og slapp og kjente at det var noe uvanlig, men ikke verre enn at hun tilskrev det til mye overtid på jobben og en veldig regntung og trasig høst. Etter en stund begynte hun imidlertid å få endel smerter i ene lysken og hun tok kontakt med legen fordi hun trodde hun hadde fått en cyste på eggstokken eller noe slikt. Det viste seg at hun var over 37 uker gravid. Oppsann. Hun har forresten vært gravid senere og da har hun hatt helt normale svangerskap med litt plager og besvær som de fleste andre og stor og flott mage.
Gammel 29-08-2008, 17:06   #87
Moderator

frk.X. sin avatar

Så sprøtt neet

Driver å scrapper konfirmasjonskort eg... innimellom barn og mat og klesvask.

Nei søren, nå har eg glemt å sette på bunadskjortene
Gammel 29-08-2008, 20:10   #88
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,219
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Du MEX. Kommer du på treff her den 18 eller?
Jeg har veldig lyst, men jeg jobber på dagen jeg.
Blir gjengen hele dagen?
Gammel 29-08-2008, 20:32   #89
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes det er helt rart jeg når folk går lenge uten å vite at de er gravide. Om de går på pillen og fortsatt har uregelmessig mens er jo en ting, og når man bruker prevensjon generelt. Om man ikke bruker noe form for beskyttelse tar man vel en test en gang i blandt..Spesielt om man har uregelmessige sykluser mener jeg...
Nei, skal ikke si noe, så ender jeg vel opp slik jeg også..(jeg er jo paranoid og tror jeg er gravid hele tida, så det går sjeldent flere måneder mellom hver gang jeg tester)
Gammel 29-08-2008, 23:01   #90
Moderator

frk.X. sin avatar

Slik som ho i drammen, så stod det jo at ho hadde grudd seg til å føde "heile" livet, så på ho så trur eg egentlig at ho har blokka det ut pga angsten.
Men andre så kan det jo vere at livmora ligg framme på magen og demper av for spark og det kan være så masse innvirkende faktorer som gjer til å folk ikkje tenker i dei gravid-tanke-baner...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:12.