Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-03-2009, 15:55   #21
Medlem
 
celia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Asker
Meldinger: 144
MP Rating: 0% (0)
celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: celia
Nick på SM: celia
Alder: 28
Sivilstatus: Samboer
Bor: Asker
Antall barn: 1 jente
Marsbarnet født: 13.03.09 kl. 09:45
Litt om meg: Samboer med Tsk (og har vært det siden desember 2006). Jobber på institusjonskjøkken, men er ikke kokk. Hest er en stor hobby, har en kaldblods jeg trener akademisk ridekunst med, liker geocaching og elsker å være sammen med familien min!

Sist endret av celia; 29-03-2009 kl 12:41.
celia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2009, 22:03   #22
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 20
MP Rating: 0% (0)
Miffo er fantastisk mot andre.Miffo er fantastisk mot andre.Miffo er fantastisk mot andre.Miffo er fantastisk mot andre.Miffo er fantastisk mot andre.Miffo er fantastisk mot andre.Miffo er fantastisk mot andre.Miffo er fantastisk mot andre.Miffo er fantastisk mot andre.Miffo er fantastisk mot andre.Miffo er fantastisk mot andre.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Miffo
Nick på SM:
Alder: 28, snart 29
Sivilstatus: Samboer
Bor: Utenfor Kristiansand
Antall barn: 3 . 03, 06 og 09
Marsbarnet født: 24.02.09, termin 06.03.09
Miffo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2009, 17:36   #23
Supermedlem
 
Annba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Sted: på høyden!
Meldinger: 903
MP Rating: 100% (2)
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Annba
Nick på SM: Annba
Alder: 25,5 år
Sivilstatus: Forlovet. Gifter meg om 1,5 år (Forhåpentligvis)
Bor: Notodden....
Antall barn: 3
Marsbarnet født: 24 Februar

Litt om meg: avslappet frøken med sans for rolige hjemmekvelder med kjæresten og/eller gode venner.
Jeg er ei skravlehøne og elsker å sitte å snakke til langt ut i de små nattetimer.
Jeg forguder ungene mine, og elsker å tilbringe tid med dem selvsagt, men jeg er ingen fanatiker........
En heeeelt perfekt dag for meg?
En dag med sol, sommer, varme, god country på stereo'n, alternativt AC/DC, kald pils og masse gode venner - ute på terassen.
Harry? Jeg? Ja, jeg er vel det.
Også er jeg alternativ. Langt over gjennomsnittet. Tro det eller ei!

__________________
Keiserinna '03 Kronprinsen '07 Lynvingen '09
Mine barn får ikke kropp og immunsystem forurenset med vaksine!
Annba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2009, 22:44   #24
Medlem
 
Ollebolle sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 108
MP Rating: 0% (0)
Ollebolle har en strålende fremtid.Ollebolle har en strålende fremtid.Ollebolle har en strålende fremtid.Ollebolle har en strålende fremtid.Ollebolle har en strålende fremtid.Ollebolle har en strålende fremtid.Ollebolle har en strålende fremtid.Ollebolle har en strålende fremtid.Ollebolle har en strålende fremtid.Ollebolle har en strålende fremtid.Ollebolle har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Ollebolle
Nick på SM: Ollebolle
Alder: 31
Sivilstatus: Samboer
Bor: Bergen
Antall barn: 2
Marsbarnet født: 12.03.2009

Litt om meg: Førskulelærar og fanatisk på rettskriving.
Ollebolle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2009, 12:25   #25
Supermedlem
 
annema sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 776
MP Rating: 0% (0)
annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Annema
Nick på SM: Smørbukk
Alder: 28
Sivilstatus: Forlovet
Bor: Skien
Antall barn: 2
Marsbarnet født: 18/3
__________________
Super stolt mor til september 05 og mars 09
annema er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2009, 20:06   #26
Supermedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: rogaland
Meldinger: 866
MP Rating: 0% (0)
linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: linea+1
Nick på SM: linea
Alder: 25
Sivilstatus: samboer
Bor: vestlandet
Antall barn: 2
Marsbarnet født: 11 mars

Litt om meg: Sosial og familiekjær. Har dysleksi og derfor mange skrivefeil
Jeg jobber som dekoratør og litt som modell på si.
__________________
Lillejenta kom 11.03.09
Lillegutt kom på mamma sin bursdag 25.02.06
linea+1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2009, 20:10   #27
Seniormedlem
 
monica75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,863
MP Rating: 0% (0)
monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Monica75
Nick på SM: Rutta
Alder: 33
Sivilstatus: Gift
Bor: Oslo
Antall barn: 2
Marsbarnet født: 11.03.09

Litt om meg: Elsker mannen og barna, glad i den lille familien min. Den er komplett nå. Sporty, liker å holde meg i form uten å være treningsnarkoman. Hobby er hester, men opphold akkurat nå. Jobber i bilfirma som salgssekretær, og er veldig glad i jobben min. Elsker jentekvelder med vin og skravling.
__________________
Storebror 24.05.05 Lillebror 11.03.09




monica75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2009, 10:31   #28
L81
Medlem
 
L81 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hvalstad i Asker
Meldinger: 158
MP Rating: 0% (0)
L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: L81
Nick på SM: L81
Alder: 27, enn så lenge....
Sivilstatus: Samboer
Bor: Hvalstad i Asker
Antall barn: Ei herlig lita frøken
Marsbarnet født: 12. mars kl 23.30

Litt om meg: Jeg er et utprega a-menneske med sans for system og orden. Jobber som markedsanalytiker og har en stor lidenskap i dans. Glad i å kunne dra ut med venner å ta noen øl. Gleder meg sinnsykt til å kunne ta den første ølen igjen. Bor sammen med gubben som jeg har hatt i 6,5 år, og vi er fortiden på boligjakt i Oslo.
L81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2009, 21:17   #29
Supermedlem
 
pusi1 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Vesterålen
Meldinger: 1,497
MP Rating: 0% (0)
pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Pusi1
Nick på SM: Cecilie77
Alder: 31
Sivilstatus: samboer, men snart gift
Bor: langt mot nord, Vesterålen
Antall barn: 4
Marsbarnet født: 20 mars

Litt om meg: sprø, gal og litt energisk, og kanskje en smule sta
Ny samboer og var ferdig med barn, men lillevennen er ett lite resultat av ekte kjærlighet som bare vokser seg sterkere og sterkere for hver dag som går. Nå er vi en storfamilie med 4 barn, flerbruksbil og svær hund! Trenger bare større hus!! Og til sommeren gifter vi oss
__________________
på 6 stk, gutt 97, jente 99, gutt 03 og lillegutt som kom 20 mars 09.

Cecilie77 på sm
pusi1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2009, 15:30   #30
JaM
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Oppland
Meldinger: 8
MP Rating: 0% (0)
JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: JaM
Nick på SM: JaM
Alder: 34
Sivilstatus: Samboer
Bor: Oppland
Antall barn: Ei nydelig lita jenta
Marsbarnet født: 13.mars kl.09.36

Litt om meg:
Lærer, liker å reise, se film, glad i å lese; spesielt fantasy og eventyr/spenningsbøker.
JaM er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:16.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com