Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-04-2009, 14:14   #51
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 38
MP Rating: 0% (0)
Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Mierin
Nick på SM: Mierin
Alder: 25
Sivilstatus: Samboer
Bor: Akershus
Antall barn: 1
Marsbarnet født: 26.mars
Litt om meg:
Gleder meg til å få tilbake kroppen min etter et langt og tungt svangerskap. Dette er vårt første barn, og foreløpig syns jeg barseltiden er litt skummel.
Mierin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2009, 15:26   #52
Moderator
 
Zemoc sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 6,280
MP Rating: 100% (2)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Zemoc
Nick på SM: Zemoc
Alder: 27
Sivilstatus: Samboer
Bor:
Antall barn: 3
Marsbarnet født: 23.03.09

Litt om meg: Liker å holde på med håndarbeid og lese, men mesteparten av fritiden går likevel med til ungene, som er to skjønne jenter på 3 og 5 år, og lille T som altså er en liten marsgutt.
__________________
T - Mars-09
R - Jan-06
O - Okt-03
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2009, 18:13   #53
Supermedlem
 
Bechus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Akershus
Meldinger: 540
MP Rating: 0% (0)
Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Bechus
Nick på SM: Bechus
Alder: 29
Sivilstatus: Gift
Bor: Akershus
Antall barn: 3
Marsbarnet født: 2. april

Litt om meg:
Familien kommer først, så liker jeg å trene og reise rundt omkring
Jeg kommer opprinnelig fra Finnmark men har bodd her i Akershus i snart 2 år....
__________________
Bechus
født 01
født 03
født 09
Bechus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-04-2009, 22:12   #54
Medlem
 
Steinbukken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Målselv
Meldinger: 239
MP Rating: 0% (0)
Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Steinbukken
Nick på SM: Steinbukken
Alder: 37
Sivilstatus: Gift
Bor: Indre Troms
Antall barn: 2
Marsbarnet født: 28 Februar og hadde termin 27 Februar

Litt om meg: sitter mye med data. Er skjenert, men er veldig sosial når jeg blir dragd med i gruppa. Familien betyr mest for meg.
__________________

Steinbukken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-04-2009, 15:39   #55
Medlem
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Tromsø
Meldinger: 67
MP Rating: 0% (0)
Flubby har en strålende fremtid.Flubby har en strålende fremtid.Flubby har en strålende fremtid.Flubby har en strålende fremtid.Flubby har en strålende fremtid.Flubby har en strålende fremtid.Flubby har en strålende fremtid.Flubby har en strålende fremtid.Flubby har en strålende fremtid.Flubby har en strålende fremtid.Flubby har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Flubby
Nick på SM: Flubby
Alder: 35
Sivilstatus: Gift
Bor: Tromsø
Antall barn: 2 jenter, født under hver sin fullmåne i 1995 og 2009
Marsbarnet født: Termin 29. mars, fødte 8. april

Litt om meg: Familien betyr mest for meg, fritida mi tilbringes helst utendørs, gjerne med fotoapparatet i nærheten i tilfelle en en fugl skulle finne på å posere for meg. Elsker en god film, og brettspill når noen gidder spille med oss Også har jeg katter, Nintendo WII og DSi, akvarium og ser alt for mye krim og matlagingsprogrammer på TV
Flubby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-04-2009, 19:32   #56
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1
MP Rating: 0% (0)
Alma er fantastisk mot andre.Alma er fantastisk mot andre.Alma er fantastisk mot andre.Alma er fantastisk mot andre.Alma er fantastisk mot andre.Alma er fantastisk mot andre.Alma er fantastisk mot andre.Alma er fantastisk mot andre.Alma er fantastisk mot andre.Alma er fantastisk mot andre.Alma er fantastisk mot andre.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Alma
Nick på SM: (var ikke aktiv der)
Alder: 32
Sivilstatus: forlovet
Bor: Vestfold
Antall barn: 3
Marsbarnet født: Termin 14. mars, fødte 24. mars

Litt om meg: Lykkelig nybakt trebarnsmamma!
Alma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2009, 07:25   #57
Juniormedlem
 
lizzzzie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 3
MP Rating: 0% (0)
lizzzzie er fantastisk mot andre.lizzzzie er fantastisk mot andre.lizzzzie er fantastisk mot andre.lizzzzie er fantastisk mot andre.lizzzzie er fantastisk mot andre.lizzzzie er fantastisk mot andre.lizzzzie er fantastisk mot andre.lizzzzie er fantastisk mot andre.lizzzzie er fantastisk mot andre.lizzzzie er fantastisk mot andre.lizzzzie er fantastisk mot andre.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: lizzzzie
Nick på SM: lizzzzie
Alder: 25
Sivilstatus: samboer
Bor: Hareid, litt utenfor Ålesund
Antall barn: 2
Marsbarnet født: 28. mars

Litt om meg: før jeg gikk ut i permisjon, jobbet jeg i barnehage. ellers liker jeg å lese, hører mye på musikk og chatte på alle mine forum. men nå blir det mest hjemmekos med lillemann og pusekatten vår.
__________________
Stolt mamma til Markus (d.f 30.03.08) og Aleksander (28.03.09).
lizzzzie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2009, 11:49   #58
Juniormedlem
 
vekt84 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 38
MP Rating: 0% (0)
vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: vekt84
Nick på SM: vekt84
Alder: 24 1/2
Sivilstatus: samboer
Bor: Litt nord for Bergen
Antall barn: 2
Marsbarnet født: 06. april

Litt om meg: Stor koser meg som tobarnsmamma. Familien er det viktigste og tar og mykje av tida mi no.
__________________
T APRIL 2007
T APRIL 2009

vekt84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 18:08   #59
Medlem
 
Vinter sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 115
MP Rating: 0% (0)
Vinter er fantastisk mot andre.Vinter er fantastisk mot andre.Vinter er fantastisk mot andre.Vinter er fantastisk mot andre.Vinter er fantastisk mot andre.Vinter er fantastisk mot andre.Vinter er fantastisk mot andre.Vinter er fantastisk mot andre.Vinter er fantastisk mot andre.Vinter er fantastisk mot andre.Vinter er fantastisk mot andre.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Vinter
Nick på SM: Vinter
Alder: 31
Sivilstatus: Samboer
Bor: Bergen
Antall barn: 3 nydelige prinsesser
Marsbarnet født: 26.03.09
__________________
sept 03
jan 08
26.03.09
Vinter er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2009, 20:12   #60
Medlem
 
Hera_ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 138
MP Rating: 0% (0)
Hera_ er fantastisk mot andre.Hera_ er fantastisk mot andre.Hera_ er fantastisk mot andre.Hera_ er fantastisk mot andre.Hera_ er fantastisk mot andre.Hera_ er fantastisk mot andre.Hera_ er fantastisk mot andre.Hera_ er fantastisk mot andre.Hera_ er fantastisk mot andre.Hera_ er fantastisk mot andre.Hera_ er fantastisk mot andre.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Får vel presentere meg jeg også da. Har vært ekstremt lite aktiv så langt, men er innom og leser litt en gang i blant, så kan like gj meg til kjenne..

Nick: Hera
Nick på SG og SM: Hera
Alder: må tenke meg om, skal vi se.. 34 er det visst
Sivilstatus: samboer
Bor: Oslo
Antall barn: 2
Marsbarnet født: 20. mars

Litt om meg: Stort sett snill og lett å holde rein.. Prøver å holde meg i aktivitet, men det begrenser seg litt med to små. Deilig å få oppleve å ha baby en gang til. Veldig mye mindre stress og kav denne gangen.
__________________
To flotte gutter født april 06 og mars 09
Hera_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:17.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com