Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-03-2009, 17:45   #41
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 10
MP Rating: 0% (0)
-cilie- er fantastisk mot andre.-cilie- er fantastisk mot andre.-cilie- er fantastisk mot andre.-cilie- er fantastisk mot andre.-cilie- er fantastisk mot andre.-cilie- er fantastisk mot andre.-cilie- er fantastisk mot andre.-cilie- er fantastisk mot andre.-cilie- er fantastisk mot andre.-cilie- er fantastisk mot andre.-cilie- er fantastisk mot andre.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: -cilie-
Nick på SM: -cilie-
Alder: 37
Sivilstatus: Samboer
Antall barn: 2
Marsbarnet født: 16. mars
-cilie- er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 18:35   #42
Medlem
 
M&JTbebis09 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 54
MP Rating: 0% (0)
M&JTbebis09 har en strålende fremtid.M&JTbebis09 har en strålende fremtid.M&JTbebis09 har en strålende fremtid.M&JTbebis09 har en strålende fremtid.M&JTbebis09 har en strålende fremtid.M&JTbebis09 har en strålende fremtid.M&JTbebis09 har en strålende fremtid.M&JTbebis09 har en strålende fremtid.M&JTbebis09 har en strålende fremtid.M&JTbebis09 har en strålende fremtid.M&JTbebis09 har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: M&JTbebis09
Nick på SM: M&JTbebis09
Alder: 29, men blir 30 i mai
Sivilstatus: Samboer
Bor: På Vestlandet
Antall barn: 2 Nydelige prinsesser, 1 på 11 år og 1 på snart 2 uker
Marsbarnet født: 18.

Litt om meg:
Jeg får komme tilbake til det
__________________
M&JTbebis09 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 12:50   #43
Medlem
 
månestråle 79 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Hordaland
Meldinger: 69
MP Rating: 0% (0)
månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Månestråle 79
Nick på SM: Månestråle 79
Alder: snart 30 ja
Sivilstatus: samboer (forlova)
Bor: Hordaland
Antall barn: 2
Marsbarnet født: 16. mars

Litt om meg: Blid, utadvent, sosial jente. Trives best sammen med familie og venner. Koser meg i permisjon med småen, men jobber til vanlig som adm. leder i eit bakeri.
__________________
Stolt mamma til
Storebror 05
Lillebror 09




månestråle 79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 15:00   #44
Seniormedlem
 
Boya sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,447
MP Rating: 0% (0)
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Boya
Nick på SM: Boya
Alder: 25 år.
Sivilstatus: Samboer og forlova
Bor: Midt i landet
Antall barn: 3
Marsbarnet født: 26.mars
__________________

Store 02
Lille 07

Bittelille mars 09

Boya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 22:39   #45
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: lardal
Meldinger: 1
MP Rating: 0% (0)
mari75 er fantastisk mot andre.mari75 er fantastisk mot andre.mari75 er fantastisk mot andre.mari75 er fantastisk mot andre.mari75 er fantastisk mot andre.mari75 er fantastisk mot andre.mari75 er fantastisk mot andre.mari75 er fantastisk mot andre.mari75 er fantastisk mot andre.mari75 er fantastisk mot andre.mari75 er fantastisk mot andre.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Sitat:
Opprinnelig postet av Venna Vis post
Nick:mari75
Nick på SM:
Alder:33
Sivilstatus:samboer
Bor:Lardal
Antall barn:1
Marsbarnet født:7.mars 09

Litt om meg:
Bor på landet med mann,dyr og vår lille gutt
mari75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2009, 22:37   #46
Juniormedlem
 
etram sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Tromsø
Meldinger: 48
MP Rating: 0% (0)
etram er et navn alle kjenner.etram er et navn alle kjenner.etram er et navn alle kjenner.etram er et navn alle kjenner.etram er et navn alle kjenner.etram er et navn alle kjenner.etram er et navn alle kjenner.etram er et navn alle kjenner.etram er et navn alle kjenner.etram er et navn alle kjenner.etram er et navn alle kjenner.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: etram
Nick på SM: etram
Alder: 23 år.
Sivilstatus: Samboer
Bor: Tromsø
Antall barn: 1
Marsbarnet født: 28 mars (termin: 24 mars).
etram er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2009, 09:29   #47
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 25
MP Rating: 0% (0)
Elisabeth32 er fantastisk mot andre.Elisabeth32 er fantastisk mot andre.Elisabeth32 er fantastisk mot andre.Elisabeth32 er fantastisk mot andre.Elisabeth32 er fantastisk mot andre.Elisabeth32 er fantastisk mot andre.Elisabeth32 er fantastisk mot andre.Elisabeth32 er fantastisk mot andre.Elisabeth32 er fantastisk mot andre.Elisabeth32 er fantastisk mot andre.Elisabeth32 er fantastisk mot andre.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick:Elisabeth32
Nick på SM: Elisabeth32
Alder: 33
Sivilstatus: Gift
Bor:Lørenskog
Antall barn:3
Marsbarnet født:09.03

Litt om meg: Har tre flotte gutter født i -03, -07 og -09. Familien tar mye tid, men liker ellers å lese, se filmer, drive med håndarbeid og trene. I tillegg driver jeg med litt politikk og annet frivillig arbeid, samt medlem i FAU i barnehagen. Også studerer jeg lønn- og personal på NKI. Så jeg har i grunnen mer enn nok å drive med om dagen Og det er bra, liker ikke å kjede meg.
Elisabeth32 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2009, 16:59   #48
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 13
MP Rating: 0% (0)
Vintermåne er et navn alle kjenner.Vintermåne er et navn alle kjenner.Vintermåne er et navn alle kjenner.Vintermåne er et navn alle kjenner.Vintermåne er et navn alle kjenner.Vintermåne er et navn alle kjenner.Vintermåne er et navn alle kjenner.Vintermåne er et navn alle kjenner.Vintermåne er et navn alle kjenner.Vintermåne er et navn alle kjenner.Vintermåne er et navn alle kjenner.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Vintermåne
Nick SM: Vintermåne (men var lite aktiv der)
Alder: 32
Sivilstatus: gift
Bor: Tromsø
Antall barn: 1 (født i februar, men det var så lite liv der inne...)

Kommer hit for råd og selskap, for jeg sitter fast på dagtid, med ei lita magevondt-jente som ikke vil sove andre steder enn på fanget
Vintermåne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2009, 17:48   #49
VIP-Medlem
 
Venna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 6,123
MP Rating: 0% (0)
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Sitat:
Opprinnelig postet av Vintermåne Vis post
Nick: Vintermåne
Nick SM: Vintermåne (men var lite aktiv der)
Alder: 32
Sivilstatus: gift
Bor: Tromsø
Antall barn: 1 (født i februar, men det var så lite liv der inne...)

Kommer hit for råd og selskap, for jeg sitter fast på dagtid, med ei lita magevondt-jente som ikke vil sove andre steder enn på fanget
Er masse februarbarn her, så det er bare koselig!
Selskap skal du få!
__________________
-Godt gift med bestevennen min
-mamma til 2 jenter født
190205 & 020209
-stemamma til enda ei jente født -00


Venna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2009, 10:23   #50
Juniormedlem
 
Alicat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 18
MP Rating: 0% (0)
Alicat har en aura rundt seg.Alicat har en aura rundt seg.Alicat har en aura rundt seg.Alicat har en aura rundt seg.Alicat har en aura rundt seg.Alicat har en aura rundt seg.Alicat har en aura rundt seg.Alicat har en aura rundt seg.Alicat har en aura rundt seg.Alicat har en aura rundt seg.Alicat har en aura rundt seg.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Alicat
Nick på SM: Alicat (men var lite aktiv der)
Alder: 31
Sivilstatus: Sambuar
Bor: På Sunnmøre
Antall barn: 2
Marsbarnet født: 20. mars (termin 24. mars)
Litt om meg:
Er veldig heimekjær, men likar også godt å gå på fjellet, og shopping og kafé ein gong i mellom. Andre ting eg likar er å strikke og lese bøker.
__________________
Mamma til ein 2005, og ein liten 20. mars 2009, 3390 g, 51 cm.
Alicat er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:17.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com