Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-03-2009, 17:58   #31
Medlem

Idunn sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 101
MP Rating: 0% (0)
Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick:Idunn
Nick på SM:Idunn
Alder:snart 30
Sivilstatus:sambuar
Bor:Bergen
Antall barn:3 flotte jenter
Marsbarnet født:17.03.09

Litt om meg: Eg er ei heimekjær jente,som er veldig glad i å vera saman med familien min. Har de to eldste jentene med eks, så er veldig glad for at eg og sambo no har ei lita,fantastisk jenta saman. Er bl.anna glad i å lesa bøker, trena spinning el.l. på Sats og i jobben min (er lærar)
og vetlajenta fødd 17 mars 2009
Idunn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2009, 18:20   #32
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2009
Sted: Balsfjord
Meldinger: 34
Bjørkhaugtrollet har en strålende fremtid.Bjørkhaugtrollet har en strålende fremtid.Bjørkhaugtrollet har en strålende fremtid.Bjørkhaugtrollet har en strålende fremtid.Bjørkhaugtrollet har en strålende fremtid.Bjørkhaugtrollet har en strålende fremtid.Bjørkhaugtrollet har en strålende fremtid.Bjørkhaugtrollet har en strålende fremtid.Bjørkhaugtrollet har en strålende fremtid.Bjørkhaugtrollet har en strålende fremtid.Bjørkhaugtrollet har en strålende fremtid.

Nick:Bjørkhaugtrollet
Nick på SM: Bjørkhaugtrollet
Alder:36
Sivilstatus:Samboer
Bor:Bjørkhaug i Balsfjord
Antall barn:4
Marsbarnet født:19.mars

Litt om meg: Hva skal jeg skrive her da tro? Merkelig, jeg burde kjenne meg selv såpass godt, men kommer ikke på så masse. Stille og rolig jente som bor i Balsfjord Kommune, men kommer fra Drammen og kommer alltid til å være Drammenser. Liker å være sammen med familien min og det meste av min tid går til å følge unger hit og dit.
Bjørkhaugtrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2009, 18:35   #33
L81
Medlem

L81 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hvalstad i Asker
Meldinger: 158
L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bjørkhaugtrollet Vis post
.......men kommer fra Drammen og kommer alltid til å være Drammenser.
Der er vi to ja

L81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 07:23   #34
Medlem

nenoda sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 173
nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.nenoda har en strålende fremtid.

Nick: Nenoda
Nick på SM: Nenoda
Alder: 32, snart 33
Sivilstatus: Gift
Bor: Oslo
Antall barn: 1
Marsbarnet født: 21/3-09

Litt om meg: Lille Aksel ble til på 1. IVF-forsøk etter nesten 4 års prøving på egenhånd. En veldig etterlengtet liten bylt . Gift med verdens beste mann!
nenoda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 07:38   #35
tsk
Medlem

tsk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Asker
Meldinger: 68
tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.tsk har en strålende fremtid.

Nick: tsk
Nick på SM: tsk
Alder: 35
Sivilstatus: Samboer
Bor: Asker
Antall barn: 1 jente
Marsbarnet født: 13.03.09 kl 09:45

Litt om meg: Samboer med celia og stolt pappa til lille tulla vår. Jobber innen IKT/Telecom. Liker blant annet friluftsliv, fotografi og geocaching og storkoser meg ellers med familien min.

Besøk gjerne bloggen min!
tsk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 12:40   #36
Medlem

PollyJean sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 141
PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.

Nick: PollyJean
Nick på SM: PollyJean
Alder: 35
Bor: I Oslo
Marsbarnet født: 22/3/09.

Litt om meg:
Opprinnelig Akershus-jente, men har bodd i Oslo halve livet snart. Gift med en knakande god trønder. Jobber i mediebransjen.
Glad i friluftsliv og idrett - turer, ski/snowboard-kjøring osv. Tidligere spilte jeg fotball, men nå er det mest trening for å holde kroppen i gang.

Har ventet lenge på å bli mamma for første gang, og er veldig spent på fortsettelsen!
PollyJean er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2009, 22:21   #37
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Sted: Østlandet
Meldinger: 212
Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.

Nick: Murbella
Nick på SM: Murbella
Alder: 28, snart 29
Bor: Drammensområdet
Marsbarnet født: 19.03.09.
Murbella er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2009, 23:52   #38
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 512
Oioi har en strålende fremtid.Oioi har en strålende fremtid.Oioi har en strålende fremtid.Oioi har en strålende fremtid.Oioi har en strålende fremtid.Oioi har en strålende fremtid.Oioi har en strålende fremtid.Oioi har en strålende fremtid.Oioi har en strålende fremtid.Oioi har en strålende fremtid.Oioi har en strålende fremtid.

Nick: Oioi
Nick på SM: Oioi
Alder: Fersk 26-åring (trodde jeg skulle føde på bursdagen min, men lillemann lot det passere midnatt først)
Bor:Oslo
Antall barn: 2 gutter
Marsbarnet født: 21.mars

Litt om meg: Jus-student, er glad i å trene, reise, musikk...
Gammel 29-03-2009, 11:26   #39
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,065
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: Monielle
Nick på SM: Moni
Alder: 30
Sivilstatus:gift
Bor: vestlandet
Antall barn: 2
Marsbarnet født: 25.mars

Gammel 29-03-2009, 15:10   #40
Medlem

Ixia sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 58
Ixia har mye å være stolt av.Ixia har mye å være stolt av.Ixia har mye å være stolt av.Ixia har mye å være stolt av.Ixia har mye å være stolt av.Ixia har mye å være stolt av.Ixia har mye å være stolt av.Ixia har mye å være stolt av.Ixia har mye å være stolt av.Ixia har mye å være stolt av.Ixia har mye å være stolt av.

Nick: Ixia
Nick på SM: viisi
Alder: 37
Bor: Akershus
Antall barn: 5
Marsbarnet født: 8 mars

5 herlige unger trygt under hønemors vinger og to englegutter f/d september 05

Ixia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:17.