Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-07-2008, 22:06   #11
Supermedlem

Bimalv sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Hjemme ;)
Meldinger: 768
MP Rating: 0% (0)
Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.
Sv: Stempelbyttering #2

Sitat:
Opprinnelig postet av *Beate* Vis post
Jeg synes i hvertfall det er helt greit, vi fikk jo bare et hver av de ulike trykkene, og det rekker jo bare til et kort (logisk ja )
Hehe. Stemmer.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tinus76 Vis post
Og der var Bimalv også - fine!

Jeg syns det er helt greit å få noen av de fra sist, jeg tar imot alt jeg!!

Det er nok lettest p fordele likt og at en da får egne i retur. Må gjøre det lettest mulig for *Beate* som gidder å gjøre dette for oss :bomst:
E her eg ja.
Sist var det jo forbausende få like trykk da. Dessuten gjør det ikke meg noe å få like. Er så masse fint en kunne tenkt seg flere av.
Gammel 18-07-2008, 08:38   #12
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,865
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Ja, syns det var virkelig kjekt sist gang. Jeg fikk bare et trykk som jeg selv har fra før og masse som jeg har aldri sett en gang! Morsom måte å få seg andre trykk, stempler er kjempedyrt.

Kjekt å se at vi har fått med noen nye på lasset også!

Bimalv - skal til Haugeusnd i helga - får vinke til deg på veien. Skal ikke se bort fra at jeg er å finne i Haraldsgata!! .

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 08:57   #13
Seniormedlem

Q-melk sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,613
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa Vis post
Jeg tenkte mer på hvis fler trykker opp samme stempel? Lager jeg ureelle problemstillinger nå eller?
Aner ikke - men det er jo kjedelig om alle påmeldte av en eller annen grunn sender inn det samme trykket... ( sannsynligheten for det er jo temmelig liten da )

Jeg har helt dilla, og har ørtogførti stempler.
Mye å velge i, med andre ord....

Q-melk ønsker iallefall magnoliatrykk med brudepar, dåpsbarn og ellers "guttestempler". Synes det er så vanskelig å finne gode stempler som passer godt til gutter. De samme trykkene går om igjen til det kjedsommelige.... Gjør mitt beste på å fargelegge de forskjellig, men jeg føler at en vakker dag så har jeg gjentatt meg selv.....

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 11:04   #14
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,434
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Q-melk Vis post
Aner ikke - men det er jo kjedelig om alle påmeldte av en eller annen grunn sender inn det samme trykket... ( sannsynligheten for det er jo temmelig liten da )

Jeg har helt dilla, og har ørtogførti stempler.
Mye å velge i, med andre ord....

Q-melk ønsker iallefall magnoliatrykk med brudepar, dåpsbarn og ellers "guttestempler". Synes det er så vanskelig å finne gode stempler som passer godt til gutter. De samme trykkene går om igjen til det kjedsommelige.... Gjør mitt beste på å fargelegge de forskjellig, men jeg føler at en vakker dag så har jeg gjentatt meg selv.....
Jeg svømmer i Magnoliastempel
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 11:06   #15
Seniormedlem

Q-melk sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,613
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa Vis post
Jeg svømmer i Magnoliastempel
Jeg også....
og Penny Black sine pinnsvin.....

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 16:17   #16
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,865
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Jeg vil gjerne ha MASSE Magnolia trykk - har ingen selv!

Digger Penny Black også - hinthint!

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 16:25   #17
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,494
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har et lass med Magnolia og er "redd" jeg vil få tilbake det jeg allerede har.

Er det bare jeg som er opptatt av hvor mange forskjellige stempler vi bruker?
10 påmeldte og TRE stempler er jo 30 trykk ( ) det er ikke SÅ moro å trykke liksom.
Hvor mange forskjellige har dere andre tenkt til å bruke?
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 16:44   #18
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Ute ved kysten
Meldinger: 594
Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.

Kan man melde seg på her?

Jeg kan i allefall stille med 1 magnolia, noen Penny Black (kyr og pinnsvin), ellers noen tekststempler. Men orker kanskje ikke å trykke opp fler enn 3-5 stempler da - litt lat også. Også har jeg termin den 25, så det er kanskje litt risky å ha meg med ;-)
Gammel 18-07-2008, 16:59   #19
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,363
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er enig i at det blir mye stempling hvis vi er altfor mange med, så kanskje vi skal stoppe påmeldingen nå? Vi er 7 stykker allerede, inkludert veslevensen som dermed rekker å være med Så setter vi heller fristen for å sende meg stemplene til 25.juli, altså neste fredag. OK?

Dere som har mye magnolia kan jo kanskje avtale litt hvilke dere skal sende så det blir mest mulig ulike?

Jeg ønsker gjerne kyr, pinnsvin, ballonger, hus, trær og andre "nøytrale" trykk som kan brukes litt fritt

Sist endret av *Beate*; 18-07-2008 kl 17:32.
*Beate* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 17:03   #20
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,363
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan jo evt avtale at vi sender 5 ulike trykk hver, om dere ønsker det mest mulig rettferdig?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:27.