Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-07-2008, 19:51   #51
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Stempelbyttering #2

Så kjekt med egen hobbypult MrsA Vi har endelig fått ryddet gjeste/hobbyrommet, så i går linet jeg opp med alle sakene og fikk malt noen stempler, pluss laget et kort. Moro

Jeg har fått stemplene fra Mamma Rosa og Veslevensen, mange fine trykk
Gammel 24-07-2008, 21:15   #52
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,865
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Beate* Vis post
Så kjekt med egen hobbypult MrsA Vi har endelig fått ryddet gjeste/hobbyrommet, så i går linet jeg opp med alle sakene og fikk malt noen stempler, pluss laget et kort. Moro

Jeg har fått stemplene fra Mamma Rosa og Veslevensen, mange fine trykk
Det er et kombinert hobby/gjesterom/kino rom vi har vi og -mangler are å bytte ut dobbelsenga med sovesofa og på en prosjektor!! haha

Sist endret av Tinus76; 24-07-2008 kl 21:18.
Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2008, 22:57   #53
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,434
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg glemte å skrive hvem jeg er når jeg sendte trykkene
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2008, 08:15   #54
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa Vis post
Jeg glemte å skrive hvem jeg er når jeg sendte trykkene
Du er sikkert den eneste som har glemt det, så da vet jeg hvem det er uansett

*ertekrok på mårran*

Det er så spennende å gå i postkassa om dagene, er så nysgjerrig, så det er helt perfekt å organisere så stemplene kommer til meg først
Gammel 25-07-2008, 08:42   #55
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,865
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Sitat:
Det er så spennende å gå i postkassa om dagene, er så nysgjerrig, så det er helt perfekt å organisere så stemplene kommer til meg først

Høres bra ut for vi må jo ha flere bytteringer. Hadde vært kjekt med en jule stempler nå på høsten. Så får vi se om der er tid for deg å føde sånn innimellom!!

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2008, 14:45   #56
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Kanskje det var dine trykk som kom i dag, Pusa...hvis du skrev fullt navn og adresse på konvolutten?
Gammel 25-07-2008, 15:22   #57
Seniormedlem

Q-melk sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,613
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.

Litt treg - men sendte mine avgårde i dag.
På det ene arket er det 6 trykk - men det er fordi det ene var så dårlig....

Og jeg husket på å sende med en liten lapp om at det var fra meg....

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2008, 16:30   #58
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,434
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Kanskje det var dine trykk som kom i dag, Pusa...hvis du skrev fullt navn og adresse på konvolutten?
Jeg gjorde det! Prikker deg litt.
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2008, 16:38   #59
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa Vis post
Jeg gjorde det! Prikker deg litt.
Da var det dine som kom i dag ja
Gammel 26-07-2008, 13:31   #60
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Q-melk sine ankom i dag

Tinus sendte for et par dager siden så de er vel her på mandag. Bimalv vet jeg er på ferie, men hun tok med seg sakene sine så hun skulle få sendt det likevel.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:21.