Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-07-2008, 14:33   #61
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Stempelbyttering #2

Jeg begynte å tenke på en ting....alle sendte jo 7 trykk av hvert (og dermed skal alle ha tilbake "et sett" med egne 5 stempeltrykk....)

Hvis dere ønsker det så kan jeg fordele dette "sjuende trykket" til hver enkelt (altså at du ikke får tilbake dine egne, men heller får to trykk av noen andres stempler....om dere skjønner?)

Si hva dere synes!!
Gammel 26-07-2008, 15:59   #62
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Ute ved kysten
Meldinger: 594
Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.

Det høres kjempebra ut Beate, våre egne stempler kan vi jo trykke opp av uansett. Jeg stemmer for den løsningen
Gammel 26-07-2008, 17:36   #63
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,865
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Veslevensen Vis post
Det høres kjempebra ut Beate, våre egne stempler kan vi jo trykke opp av uansett. Jeg stemmer for den løsningen
Jepp, signerer!!

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2008, 17:38   #64
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Beate* Vis post
Q-melk sine ankom i dag

Tinus sendte for et par dager siden så de er vel her på mandag. Bimalv vet jeg er på ferie, men hun tok med seg sakene sine så hun skulle få sendt det likevel.
Hva, ikke kommet enda ?! HVilken dag var det jeg sendte dem? Var det ikke torsdag?? Burde jo ha vært der igår.
Helt utrolig - igår bestilte vi pass til lillebror - og det kom idag!!!!!
Rart med hele posten! Ehem...får klage til svigers som jobber der, begge to!!

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2008, 17:42   #65
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,434
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Beate* Vis post
Jeg begynte å tenke på en ting....alle sendte jo 7 trykk av hvert (og dermed skal alle ha tilbake "et sett" med egne 5 stempeltrykk....)

Hvis dere ønsker det så kan jeg fordele dette "sjuende trykket" til hver enkelt (altså at du ikke får tilbake dine egne, men heller får to trykk av noen andres stempler....om dere skjønner?)

Si hva dere synes!!
Synes det høres ut som en lur løsning jeg!
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2008, 22:38   #66
Supermedlem

Bimalv sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Hjemme ;)
Meldinger: 768
Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.

Da var vi tilbake fra ferie. Fikk sendt stemplene i dag morges. Litt sen men, håper det går bra.
Hørtes forresten greit ut å fordele de ja. Fikk ikke med meg at det var 5 stempel jeg da. Men pytt pytt.
Gammel 28-07-2008, 12:11   #67
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.

Kom fra Bimalv og Tinus i dag, så nå gjenstår bare min jobb
Gammel 28-07-2008, 18:46   #68
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Gleder meg

Gammel 28-07-2008, 19:16   #69
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,434
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tinus76 Vis post
Gleder meg
Jeg også
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2008, 22:45   #70
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Sånn, da er alt fordelt og blir sendt i morgen

Gled dere til mange fine trykk!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:34.