Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-07-2008, 10:38   #71
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,494
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Stempelbyttering #2

Ærlig som jeg er så må jeg si at jeg ikke var særlig fornøyd.
Mange ujevne trykk, deler manglet, for hardt trykk der kantene kom med.

En gylden regel når man har en slik byttering er vel:
Sitat:
-alle trykk skal være gode og hele trykk (uten misfarginger/flekker)
Jeg aner ikke hvem som har sendt hva, men her er ett par eksempler.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Noe bra var det jo. Men som disse over ville ikke jeg sendt eller brukt til noe.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2008, 11:23   #72
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,865
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Får ikke posten før en plass mellom 14-16 her....smøre meg med tålmodighet.

Jeg var ihvertefll kjempefornøyd med stemplene på forrige byttering, så får vi se på denne da...

Men for å spørre om noe helt annet, er det mulig å få tak i hvit papir som er 250 gr.?

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2008, 13:20   #73
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,865
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Sånn - syns der var mye bra jeg. Noen dårlige trykk ja, men masse kjekt. Spesielt Magnolia for jeg har ikke et eneste ett!!

Lurer på om jeg fikk din haug jeg *Beate*, du hadde merket dem med klistermerker med navn på stemplene...

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2008, 14:25   #74
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,434
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Fikk stemplene i dag jeg også. Var ganske spent da jeg åpna posten, men jeg ble kjempe skuffa. Mange fine motiver, men mye var ubrukelig. Siste gang jeg er med på noe slikt i allefall.
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2008, 14:29   #75
VIP-Medlem

Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har sett de har bytteringer inne på scrapping.no og der er nok kravene for trykk en smule strengere.
Det er litt kjedelig å ikke få brukt over halvparten av trykkene.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2008, 14:52   #76
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,434
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mamma Rosa Vis post
Jeg har sett de har bytteringer inne på scrapping.no og der er nok kravene for trykk en smule strengere.
Det er litt kjedelig å ikke få brukt over halvparten av trykkene.
Ja det var de reglene jeg trykte etter. Tok det som en selvfølge at jeg skulle få stempel tilbake som jeg kunne bruke. Men 14 av trykkene går rett i søpla her.
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2008, 15:06   #77
VIP-Medlem

Har laget en ny byttering, for de som vil.
Gammel 31-07-2008, 15:16   #78
VIP-Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Tinus76 Vis post
Men for å spørre om noe helt annet, er det mulig å få tak i hvit papir som er 250 gr.?
Det lurte jeg på også hvor man får tak i billig.
Bruker 300 gr. og synes de er litt tykke.
Gammel 31-07-2008, 15:17   #79
VIP-Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Tinus76 Vis post
Lurer på om jeg fikk din haug jeg *Beate*, du hadde merket dem med klistermerker med navn på stemplene...
Alle har fått av alle. Så vi har nok alle noen med klistremerker på.
Gammel 31-07-2008, 21:03   #80
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.

Tinus: En av deltakerne hadde satt navn på alle trykkene hun sendte, og jeg lot de bare være på

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:21.