Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-07-2008, 08:47   #41
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,494
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Stempelbyttering #2

Sitat:
Opprinnelig postet av Q-melk Vis post
men hvor mange stempler skulle vi trykke med da ?
ble det 3 eller 5 ? :lure:
Fem.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-07-2008, 09:24   #42
Seniormedlem

Q-melk sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,613
MP Rating: 0% (0)
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mamma Rosa Vis post
Fem.

OKI!
Da må jeg også få tak i mer papir.... akvarellpapir, altså....

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2008, 14:53   #43
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Ute ved kysten
Meldinger: 594
Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.

Da gikk de med posten i dag, og bør forhåpentligvis ikke drøye så lenge før de er framme hos Beate.
Gammel 22-07-2008, 20:11   #44
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,434
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper virkelig jeg får den nye stempelputa mi snart Jeg gikk tom når jeg kom halvveis
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2008, 21:06   #45
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,494
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.

Du kjøper vel ikke ny pute når du kan kjøpe refil?
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2008, 21:15   #46
VIP-Medlem

Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:

Du sier det ja...
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2008, 12:34   #47
Seniormedlem

Q-melk sin avatar

Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Finnes det refill i alle farger ?

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2008, 12:58   #48
Seniormedlem

Q-melk sin avatar

Jeg finner ikke 300 gr papir.
har trykt på noe de påstår skal være 250 gr og håper det går greit !

Gammel 24-07-2008, 15:07   #49
VIP-Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Q-melk Vis post
Jeg finner ikke 300 gr papir.
har trykt på noe de påstår skal være 250 gr og håper det går greit !
Ja, jeg hadde bare 200g ark så jeg trykkte det på det.
Gammel 24-07-2008, 19:40   #50
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,865
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Jeg trykkte det jeg kunne på 300 gram, da jeg gikk tom brukte jeg 200 gram.
Det ble litt lite rom rundt det ene tekststempelet på 300, så jeg trykket opp en annne tekst på 200 - eller to tekster da, så håper det er greit jenter... .

Jeg gleder meg sånn til nye stempler.

På lørdag skal vi på Ikea og kjøpe pult og hyller. Har barnevakt i helga, så endelig skal jeg lage til kontorplass i den nyoppussede kjelleren (som har tatt 6 mnd å pusse opp!!)
Så nå blir det lettere å lage kort. Det var så pes å sitte på spisebordet - måtte jo rydde alt bort hver kveld

Sist endret av Tinus76; 24-07-2008 kl 21:13.
Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:34.