Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-07-2008, 17:52   #21
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,434
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Stempelbyttering #2

Sitat:
Opprinnelig postet av *Beate* Vis post
Kan jo evt avtale at vi sender 5 ulike trykk hver, om dere ønsker det mest mulig rettferdig?
Vil det si at vi skal trykke 7 trykk av 5 ulike stempel?
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 17:59   #22
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa Vis post
Vil det si at vi skal trykke 7 trykk av 5 ulike stempel?
Jepp
5 var et vilkårlig tall, jeg skal ikke bestemme det...om noen bare har 4 stempler må jo det også være greit, og om dere som har så mange vil sende flere er jo det opp til dere
Gammel 18-07-2008, 18:00   #23
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,494
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.

Er med jeg. Må jo teste.
Men er det noen som ønsker teksttrykk her? Kanskje greit å blir enig i det også?
Om vi skal bare ha motiv eller blandet.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 18:04   #24
VIP-Medlem

Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Tar gjerne imot tekst jeg
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 18:07   #25
VIP-Medlem

Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvor tykke akvarellark?
Ser at jeg brukte opp mitt her så jeg må kjøpe mer først.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 18:18   #26
VIP-Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Mamma Rosa Vis post
Hvor tykke akvarellark?
Ser at jeg brukte opp mitt her så jeg må kjøpe mer først.
Må vi virkelig være så fine på det? Jeg aner ikke tykkelsen på mine
Gammel 18-07-2008, 18:18   #27
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.

200 gram eller tykkere Det ble i hvertfall bestemt i forrige byttering...

Nå har jeg sendt PM med min adresse til de påmeldte, så da avslutter vi påmeldingen nå.

7 trykk av hvert stempel sendes meg sammen med en ubrukt smartkonvolutt, påført ditt eget navn og adresse. Frist 25.juli

Si fra hvis dere er uenige
Gammel 18-07-2008, 18:41   #28
Medlem

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 193
safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.

Uhuuu... Og der var jeg akkurat for sent ute.. Hehe, skal nok følge med på dere neste gang! Da blir jeg med!
Gammel 18-07-2008, 18:57   #29
VIP-Medlem

Jeg dro bort og kjøpte papir med engang jeg. (...ett litt annet liv etter å ha fått lappen ja.)
Kjøpte 300g. synes de er litt vel tykke egentlig. Hvor kjøper dere 200-250 grams?

Pusa: Jeg bruker endel vann når jeg maler med akvarell/H2O og Distress jeg da, så det er greit at arkene ikke er for tynne.
Har 135 grams som lett rugler seg om det blir for bløtt.
Gammel 18-07-2008, 18:59   #30
VIP-Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av *Beate* Vis post
Si fra hvis dere er uenige
Kan jeg være uenig sånn bare på trass?

Neeei da. Må huske å sende raskt siden jeg drar på Fredag.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:34.