Jeg har heller ikke lest tråden, men pakket ferdig 72 pakker til barnas kalendere i går. Jeg har alt mulig rart i dem, og kjøper gjerne store pakker med ting (hårstrikk, biler, blyanter/viskelær etc) og fordeler dem i kalenderne i flere år fremover. Sånn ellers så kjøper jeg litt småtteri hele året som kan brukes i kalenderne, og oppbevarer det i en eske på loftet. Så i år trengte jeg bare å kjøpe litt godteri til helgepakkene, og alt det andre hadde jeg.
Til neste år blir det ikke 72 pakker altså! Det er første gang jeg har laget så mange (minstemann er 1 1/2 år nå, så det er hans første kalender), og det er alt for mye arbeid. Tenk om vi får enda flere barn!
Dessuten skal jo julegavene også ordnes i november/desember, og da kan man fort komme opp i 110 gaver til sammen. Helt tullete...
Har en plan om å knyte på en sånn julepynt-sjokolade på ukedagene neste gang, og heller ha en litt mer spennende pakke i helgene. De sjokoladene trenger jo ikke å pakkes inn, kan bare henges på som de er. Da blir det ikke så veldig mange pakker å ordne med.