Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2007, 10:07   #1
Supermedlem

Molly sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 858
MP Rating: 0% (0)
Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.
hyper Januar damenes kreative tråd......

Siden det er så mange kreative og flinke damer i denne klubben,tenkte jeg at vi kunne ha en egen tråd som vi kan legge inn alt vi lager!
Til innspirasjon og glede for andre.....

Jeg har desverre ikke så mye å bidra med enda,men jeg håper det kommer...har i allefall store planer!

Kanskje denne kan merkes som viktig?
Gammel 02-09-2007, 10:14   #2
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,476
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Januar damenes kreative tråd......

Smart tråd. Gleder meg til å se og få inspirasjon. Jeg planlegger å lage vognpose, men tror det kan ta sin tid
Gammel 02-09-2007, 11:26   #3
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,006
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.

Så lur du er! Jeg lager jo noe hele tiden, men kan jo vise hva jeg ble ferdig med i går Et deilig sjal, som enten blir gave til ei venninne, eller som jeg beholder selv. Vet ikke helt enda...

Her er sjalet tatt i bruk - det luner utrolig godt

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Og et nærbilde av mønsteret:

Sist endret av Bilbo; 03-09-2007 kl 09:41.
Bilbo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2007, 12:24   #4
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,675
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Næh så flink du er!!!
Gammel 02-09-2007, 22:59   #5
Supermedlem

Cappocino sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 749
Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.

Har sydd min første MT og matchende boots til.
Prøvd ut idag og lillesnuppa storkoser seg i den.

Cappocino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2007, 23:14   #6
Medlem

maggypop sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 404
maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.

Så flinke dere er!
Herlighet, Bilbo - det sjalet må jo ha tatt evigheter! For ikke å snakke om k o n s e n t r a s j o n
Gammel 03-09-2007, 00:43   #7
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,491
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flinke dere er...tørr jo ikke legge ut noe jeg har laget her, med alle dere flinke damene

En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Lille R rørte noe ved oss alle, hvil i fred
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2007, 09:33   #8
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,006
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av maggypop
Så flinke dere er!
Herlighet, Bilbo - det sjalet må jo ha tatt evigheter! For ikke å snakke om k o n s e n t r a s j o n
Hehe, det tok bare en ukes tid med strikking på kvelden etter at barna hadde lagt seg. Konsentrasjonen er det så som så med, men jeg er flink til å kontrolltelle - etter hver omgang, faktisk

Bilbo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2007, 10:50   #9
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 413
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cappocino
Har sydd min første MT og matchende boots til.
Prøvd ut idag og lillesnuppa storkoser seg i den.

Kjempestilig

Flink du er

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2007, 10:54   #10
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Så mye flott
Her er bryllupskortet jeg laget til brudeparet i helgen. Ene bildet blir fort tatt bort da det er litt for mye info, så please ikke quote.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av *star*; 04-09-2007 kl 01:42.
*star* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:05.