|
|
|
10-08-2008, 18:14
|
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
|
trur faktisk eg skal gå og legge meg snart eg, skal gi blod i morgo. og tenkte eg skulle ta meg ei trenings økt før barna står opp.. Prøve noko nytt og legge meg før kl 20
Har vært så trøtt i dag at det trur eg bare blir bra
natta folkens
|
10-08-2008, 21:22
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 652
|
Sitat:
Opprinnelig postet av AnneK27
Frk x: ja det var meningen men vi får nok ta det hjemme i stedet. Det blir en gutt som blir skuffet men får nok finne på noe morsomt. Jeg spurte til og med om de kunne reservere bord slik at vi kunne feire bursdagen hans fordet bare at jeg tok med meg hatter etc men da fikk jeg blankt nei også
Håper det ikke er alvorlig med Shamu
|
Så kjipe de er på Macen da. Har du forhørt deg på Burger King om de er litt mer omgjengelige der? Eller er det bare McDonald som teller for Kristoffer?
|
10-08-2008, 22:54
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
|
Får vel hive meg på denne ukesnakkisen jeg også da.
Har ikke fått fulgt noe særlig med på denne,da vi driver og monterer nytt kjøkken hjemme. Det blir SÅÅÅ bra,så gleder meg til det blir helt ferdig
Matilde er full fart om dagen,hu er blitt så ivrig på og løpe om dagen.Og jeg står bare og flirer,for den stilen hu har da,når hu løper
Herlig lille jenta mi
|
|
|
10-08-2008, 23:02
|
|
Gjest
|
Hehe de er så søte da de løper atte
Jeg har vært skikkelig trøtt i dag, ble drukket ut i går Det var kjempemoro og veldig koselig!! Så nå er jeg klar til å bli gift
Lillegutt satt på do i dag og leste bok, samtidig som han både tisset og bæsjet! Skrøyt masse av han og han ble kjempestolt Ville ikke ha på seg bleien igjen da, så jeg tok på en truse for og se hvordan det gikk. Men tok ikke lang tid før han gjerne ville ha bleien igjen, da var hele vaskeromsgulvet tisset ned
|
|
|
10-08-2008, 23:16
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
|
Er det noen som har begynt med bleieslutt alt?
AJ er langt derfra iallfall
|
|
|
10-08-2008, 23:20
|
|
Gjest
|
Sitat:
Opprinnelig postet av lijander
Er det noen som har begynt med bleieslutt alt?
AJ er langt derfra iallfall
|
Ikke aktivt nei, men lillegutt har begynt å si fra hvis han må bæsje/mens han bæsjer/rett etter bæsj ( hehe det ble mye bæsj (trøtt humor)) Der for synes jeg det er greit å gi han mulighet til å velge doen
|
|
|
10-08-2008, 23:24
|
|
Seniormedlem
|
Selvfølgelig.. Var absolutt ikke ment som noe negativt.. Jeg blir bare gang på gang oberrasket over hvor store forskjeller det er på barna, selv om de er jevngamle. Her vil ikke AJ sitte på potte med tøy på engang, men kan gjerne ha den på hodet
Så vi lar den bare stå på badet, slik at hvis han blir vant til den. Og hvis han setter deg på den engang, vil han få masse skryt
|
|
|
10-08-2008, 23:26
|
|
Gjest
|
Sitat:
Opprinnelig postet av lijander
Selvfølgelig.. Var absolutt ikke ment som noe negativt.. Jeg blir bare gang på gang oberrasket over hvor store forskjeller det er på barna, selv om de er jevngamle. Her vil ikke AJ sitte på potte med tøy på engang, men kan gjerne ha den på hodet
Så vi lar den bare stå på badet, slik at hvis han blir vant til den. Og hvis han setter deg på den engang, vil han få masse skryt
|
Tok det ikke som kritikk Lillegutt har heller ikke vært interessert i potta, ikke doen heller.. kanskje det bare var et innfall han fikk i dag
|
|
|
10-08-2008, 23:55
|
|
Seniormedlem
|
Lov til å håpe at AJ også får noen slike innfall snart da
|
|
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:36.
|