Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-08-2008, 18:14   #91
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravler i uke 32

trur faktisk eg skal gå og legge meg snart eg, skal gi blod i morgo. og tenkte eg skulle ta meg ei trenings økt før barna står opp.. Prøve noko nytt og legge meg før kl 20
Har vært så trøtt i dag at det trur eg bare blir bra
natta folkens
Gammel 10-08-2008, 21:22   #92
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 652
MP Rating: 0% (0)
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av AnneK27 Vis post
Frk x: ja det var meningen men vi får nok ta det hjemme i stedet. Det blir en gutt som blir skuffet men får nok finne på noe morsomt. Jeg spurte til og med om de kunne reservere bord slik at vi kunne feire bursdagen hans fordet bare at jeg tok med meg hatter etc men da fikk jeg blankt nei også

Håper det ikke er alvorlig med Shamu
Så kjipe de er på Macen da. Har du forhørt deg på Burger King om de er litt mer omgjengelige der? Eller er det bare McDonald som teller for Kristoffer?
Gammel 10-08-2008, 22:54   #93
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Får vel hive meg på denne ukesnakkisen jeg også da.
Har ikke fått fulgt noe særlig med på denne,da vi driver og monterer nytt kjøkken hjemme. Det blir SÅÅÅ bra,så gleder meg til det blir helt ferdig

Matilde er full fart om dagen,hu er blitt så ivrig på og løpe om dagen.Og jeg står bare og flirer,for den stilen hu har da,når hu løper
Herlig lille jenta mi

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 23:02   #94
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Hehe de er så søte da de løper atte

Jeg har vært skikkelig trøtt i dag, ble drukket ut i går Det var kjempemoro og veldig koselig!! Så nå er jeg klar til å bli gift

Lillegutt satt på do i dag og leste bok, samtidig som han både tisset og bæsjet! Skrøyt masse av han og han ble kjempestolt Ville ikke ha på seg bleien igjen da, så jeg tok på en truse for og se hvordan det gikk. Men tok ikke lang tid før han gjerne ville ha bleien igjen, da var hele vaskeromsgulvet tisset ned
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 23:16   #95
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Er det noen som har begynt med bleieslutt alt?
AJ er langt derfra iallfall

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 23:20   #96
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av lijander Vis post
Er det noen som har begynt med bleieslutt alt?
AJ er langt derfra iallfall
Ikke aktivt nei, men lillegutt har begynt å si fra hvis han må bæsje/mens han bæsjer/rett etter bæsj ( hehe det ble mye bæsj(trøtt humor)) Der for synes jeg det er greit å gi han mulighet til å velge doen
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 23:24   #97
Seniormedlem

lijander sin avatar

lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Selvfølgelig.. Var absolutt ikke ment som noe negativt.. Jeg blir bare gang på gang oberrasket over hvor store forskjeller det er på barna, selv om de er jevngamle. Her vil ikke AJ sitte på potte med tøy på engang, men kan gjerne ha den på hodet
Så vi lar den bare stå på badet, slik at hvis han blir vant til den. Og hvis han setter deg på den engang, vil han få masse skryt

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 23:26   #98
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av lijander Vis post
Selvfølgelig.. Var absolutt ikke ment som noe negativt.. Jeg blir bare gang på gang oberrasket over hvor store forskjeller det er på barna, selv om de er jevngamle. Her vil ikke AJ sitte på potte med tøy på engang, men kan gjerne ha den på hodet
Så vi lar den bare stå på badet, slik at hvis han blir vant til den. Og hvis han setter deg på den engang, vil han få masse skryt
Tok det ikke som kritikk Lillegutt har heller ikke vært interessert i potta, ikke doen heller.. kanskje det bare var et innfall han fikk i dag
Gammel 10-08-2008, 23:55   #99
Seniormedlem

lijander sin avatar

Lov til å håpe at AJ også får noen slike innfall snart da

Gammel 11-08-2008, 00:08   #100
Tidl. bruker
Gjest

He he, får satse på det lijander

Nå skal jeg ta kvelden, må jo snart opp igjen
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:36.