Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-08-2008, 21:59   #11
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravler i uke 32

Eg har ei venninne som ligger på føden nå med modnings tabletter
Eg blir småtullete å vite at ho snart får en deilig liten duttebass
Skulle så gjerne hatt en selv og
Gammel 04-08-2008, 22:44   #12
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Eg har ei venninne som ligger på føden nå med modnings tabletter
Eg blir småtullete å vite at ho snart får en deilig liten duttebass
Skulle så gjerne hatt en selv og

Så spennende da
En blir jo litt smårar bare av å tenke på de nurka. Våre "babyer" er jo så store nå. Elena klatrer opp i vogna si selv nå...og for ikke å snakke om bilsetet
Men men, plutselig er det du som sitter der med testen i hånda og en liten baby i magen
Gammel 04-08-2008, 22:53   #13
Moderator

frk.X. sin avatar

frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Det samme gjør guri, blir kjempe sint om ho ikkje får sette seg i setet skjølv
I det siste så har ho blitt så stor, svarer ja og nei på spørsmål og i dag har ho funnet ut hvordan ho skal sjarmere mamma og storebror; rope tristan (christian er storebror)
Det synes me er så søtt, så nå kommer det sikkert til å komme enda flere ord og setninger etterhvert
Slutta med bleie på dagtid har ho gjort og, hvor er babyen min?

Hvis me får klaff denne mnd så blir det ant 17mai tog med bitteliten baby i vogna....
Gammel 04-08-2008, 23:19   #14
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Hehe, ja er ikke mye babyer vi har igjen nå. Men hver alder, hver sin sjarm

(sier jeg som snart sitter med en liten en )

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2008, 23:44   #15
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg lever da jeg også, er her inne å sniker på dere
I dag har jeg hatt min første dag på jobb, kjempe spennende og kjempe godt og ikke minst sosialt å komme seg ut blant folk på dagene
Elsker å være mamma altså men er litt bedre å stå bak disken å tjene penger enn å gå foran å bruke pegnene......det som sjer når man bor små minutter unna ett senter
Gammel 04-08-2008, 23:57   #16
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

frk.x: må jo le litt av deg da Kjøpt bilsete og ser på vogn, men ingen spire enda. Håper den sitter kjapt

Sitter å venter på melding jeg da. Ei venninne har termin om 2 dager.
Da har jeg bare dusjen, vasken, doen og gulvene igjen (altså gang og stue/kjøkkengulv). Og ja så må jeg bytte på sengene i morra tidlig. Så da er jeg bra i rute da ja
Gammel 05-08-2008, 00:14   #17
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitter også å ler litt for meg selv av frk.X (ikke vondt ment altså)..

Flink du er da Star. Mye som skal være i orden ja.

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2008, 10:07   #18
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Unnet meg en sen morgen i dag jeg så jeg har omtrent akkurat hoppet ut av senga.
Ser ut som det skal bli greit vær i dag og det er jo bare supert
Gammel 05-08-2008, 10:34   #19
Moderator

frk.X. sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post
frk.x: må jo le litt av deg da Kjøpt bilsete og ser på vogn, men ingen spire enda. Håper den sitter kjapt
BARE LE DERE

jamen eg er så verpesjuk, skulle me ikkje få det til så er det bare å selge tinga.
Fikk forresten basen og stolen her om dagen men ingen regning?!
Skjønner egentlig fint lite, først har jo som regel regninga kommet også kommer stolen når den er betalt.
Gammel 05-08-2008, 11:54   #20
VIP-Medlem

*star* sin avatar

frk.x: kjøpt vogn også eller?? Hva skal du ha da?

Da er dusjen vasket innvendig og sengen er klar. Og jaggu meg har de ikke klipt plenen (bor i "blokk" så dette blir gjort nå og da) og de vasker i gangen. Perfekt timing

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:30.