Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-08-2008, 20:27   #41
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravler i uke 32

Sitter her helt alene og prøver å slappe av litt, men får det ikke helt til.
Ikke klarer jeg å konsentrerer meg på PC'en heller.

Har vært hos både optiker, helsesøster og legen i dag. Måtte ha noen tips fra helsesøster angående søvnen til lillebror og så måtte jeg ta farvel. Hadde kjøpt med en orkide som takk for hjelpen etter fødselen. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten samtalene med henne. Traff visst helt rett angående orkideen og det var jo kjempemorro Den hadde massevis av knopper (da mener jeg masse altså) så den håper jeg hun har lenge. Kunne liksom ikke kjøpe avskårne da jeg vet hun skal reise bort i to uker til helga.
Legen skrev om diagnosen min Men fikk meg likevel en time om halvannen måned. Er litt redd jeg skal få en knekk etter at vi kommer i hus, så jeg må ha en time klar liksom. Men jeg prøver hardt å se på flyttinga som noe positivt og at det nå blir en "frisk" start liksom.
Gammel 06-08-2008, 20:56   #42
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
MP Rating: 0% (0)
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 06-08-2008, 21:01   #43
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,774
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Har dere fått inn noen bud, Star?
Og det hørtes positivt ut med legetimen idag

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 21:10   #44
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Nope, ingen bud enda. Det ene paret trakk seg, hun ene venter på at banken skal gi henne svar angående finansiering og et par fikk hun ikke tak i i dag.
Så vi får krysse fingrene i morgen
Gammel 06-08-2008, 23:06   #45
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Mamma pisker meg rundt i huset og får meg til å rydde i ting som eg har gått og grudd meg til i lange tider

Så nå har eg ryddet ut alle scrappe sakene ut av kontoret og lagd meg ein kjempe fin scrappe krok på gjesterommet i 3 etg!!!!
Det blei knall bra og eg er så fornøyd, nå har eg et strøkent kontor og lekker scrappekrok som ser skikkelig innbydene ut....

Synd mamma skal reise i morgo. føler eg hadde trengt å hatt ho her litt lengre for å piske meg litt mer rundt for å få ordna opp i mer... Jaja..
Gammel 07-08-2008, 00:07   #46
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,774
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Hehe, de der mødrene er gode å ha av og til

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 00:33   #47
Moderator

frk.X. sin avatar

frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lijander Vis post
Hehe, de der mødrene er gode å ha av og til
Synes min mamma er god å ha hele tiden eg
Gammel 07-08-2008, 00:34   #48
Moderator

frk.X. sin avatar

Hvordan er formen lijander, blir det noe fødsel snart?
Gammel 07-08-2008, 09:37   #49
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Så kjekt da frk.x. Syns du er heldig som har din egen scrappekrok. Her må jeg pakke bort alt for hver gang og da blir det så mye mer tiltak. Hadde håpet å få meg min egen krok i det nye huset, men vet ikke helt hvordan jeg skal få det til
Gammel 07-08-2008, 10:39   #50
Moderator

frk.X. sin avatar

Du må bare komme og scrappe med meg *star*
Kjenner igjen det at det blir mye arbeid å ha fram sakene og rydde bort igjen. da blir det ikkje plass til kreativitet egentlig...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:03.