Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-08-2008, 00:49   #81
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,775
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravler i uke 32

Haha, begynner å bli lei jeg nå.. Og nei, ingen tipping.. Tenk om det går troll i ord det er jo lenge til det jo..
Selv om jeg har venninner som mener at nå er det min tur til å gå to uker på overtid :help:
Men heldigvis har jeg mye bedre tid denne gangen enn med anders, nå har jeg jo noe å henge fingrene i hele tiden (les: en superduperaktiv 1,5 åring som ikke vil høre på mammaen sin )

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 10:58   #82
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,177
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flott at dere fikk solgt så raskt star!
Håper det klaffer for dere Frk.x!
Så kjipt med sykkelen Fjordalv!

Her har vi en stille og rolig morgen. Har våre to besøkshjemgutter fram til neste søndag, så her blir det nok å henge fingra i. De er jo såpass store, så de trenger litt annen oppmerksomhet enn de to minste. Og det dukker stadig opp nye problemstillinger og uenighet dem i mellom
L snakker mer og mer om dagen, selv om mye av det er litt utydlig. Går mest i mamma, pappa, bapa (banan) hadet, prompa, bleie, bæsj.

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmggs.lemo66888888888888888 888888888888888888888o
hilsen L
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 11:06   #83
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Søndag, søndag. Herlige søndag

Jeg liker søndager!

Det var veldig hyggeli på selskap i går. Mannen har en utrolig kjekk slekt Kom hjem i nattemørket, og la oss ganske fort. Stappmett og fornøyd etter en lang dag

I dag skal vi ut å sykle igjen Hvor ferden går får vi se. Siste feriedag for mannen vi har jo kosa oss sånn de siste dagene, men kafebesøk og sykkelturer. Min bestevenn og min ektemann Men nå venter hverdagen rundt hjørnet. Skolestart for meg onsdag. Det blir spennende! Og praksis fra neste onsdag skal på sykehuset!
Må liksom klipe meg litt i armen. Det er faktisk neste onsdag allerede

Ellers satt jeg nettopp å snaisa i den nye ikeakatalogen på nett Ikea har mye stilig altså! Nå ser det ut som vi mest sannsynlig arver et hus innen kort tid, som vi kommer til å ha som hytte/feriehus - og da spørs d om jeg må planlegge litt ut fra ikeakatalogen Skal dit i helgen å ta bilder av huset i helgen gleder meg villt og hemningsløst!

Nei nå skal vi fikse oss og sykle ut i den store verden. Været er akkurat passe, og er vi riktig heldige titter sola frem om ikke så alt for lenge!

Ha en flott søndag jenter!
Gammel 10-08-2008, 11:35   #84
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

så flinke dere er å sykler PB her har vi bare bratte bakker...og en mor som overhode ikke er i form så slike sykleturer kan vi drømme om enda

spennende da frkx hadde jo vært knall å gått gravid med deg igjen blir ingen date på føden denne gangen da men sambo gidder ikke kjøre så langt

har vært ute en tur...måtte slenge amalie i balja..hu ser jo ikke ut etter å ha vært ute i regnet...hu kryper enda...og hele hu ser ut som et gjørmebad nå sover å søtt..og forhåpentligvis lenge

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 14:25   #85
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,223
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Nå er Kristoffer i bursdag, jeg på jobb og mannen med Kristine besøker hans eldste kusine som har det litt vanskelig for tiden. Vi skal ha mange bursdagen neste uke, starter i morgen og jeg har jobbet hele helgen + vakt i morgen formiddag så huset ser vel såder ut men men.
Jeg har kranlet med McDonald for de må ha 14 dagers varsel på å feire bursdag til tross for at det ikke står noe sted. Vi får se hva de svarer etter en krass mail.
Gammel 10-08-2008, 14:27   #86
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
spennende da frkx hadde jo vært knall å gått gravid med deg igjen blir ingen date på føden denne gangen da men sambo gidder ikke kjøre så langt
det hadde vært kjempe moro
for det
Men du kan ikkje sitte her, dersom amalie sover
Gammel 10-08-2008, 16:25   #87
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har vi syklet mange timer og mange mil. Syklet langs brusdalsvannet på andre sia, der var det utrolig mange søte hus!

Nå er det sol ute og helt herlig. men jeg måtte bare på nett en tur. En god nettveninne ligger på sykehus og jeg leter etter oppdateringer på mange fora. Håper det går bra med henne (shamu)
Gammel 10-08-2008, 17:00   #88
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av AnneK27 Vis post
Nå er Kristoffer i bursdag, jeg på jobb og mannen med Kristine besøker hans eldste kusine som har det litt vanskelig for tiden. Vi skal ha mange bursdagen neste uke, starter i morgen og jeg har jobbet hele helgen + vakt i morgen formiddag så huset ser vel såder ut men men.
Jeg har kranlet med McDonald for de må ha 14 dagers varsel på å feire bursdag til tross for at det ikke står noe sted. Vi får se hva de svarer etter en krass mail.
Skal kristoffer ha bursdag på mcdonalds? Eg har heller ikkje lest noe sted at dei skal ha 14 dagers varsel på bursdagselskaper... Lykketil

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
Da har vi syklet mange timer og mange mil. Syklet langs brusdalsvannet på andre sia, der var det utrolig mange søte hus!

Nå er det sol ute og helt herlig. men jeg måtte bare på nett en tur. En god nettveninne ligger på sykehus og jeg leter etter oppdateringer på mange fora. Håper det går bra med henne (shamu)
Så kjempe flinke dikkon er!
Kva feiler det forresten shamu?
Gammel 10-08-2008, 18:02   #89
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Kva feiler det forresten shamu?
Ja,nå blei jeg nyskjerrig også! Håper alt er vel med Shamu og familien?

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 18:10   #90
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,223
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Frk x: ja det var meningen men vi får nok ta det hjemme i stedet. Det blir en gutt som blir skuffet men får nok finne på noe morsomt. Jeg spurte til og med om de kunne reservere bord slik at vi kunne feire bursdagen hans fordet bare at jeg tok med meg hatter etc men da fikk jeg blankt nei også

Håper det ikke er alvorlig med Shamu

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:08.