Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-08-2008, 11:34   #51
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravler i uke 32

Hmmmm, tenker fælt på hvordan jeg kan løse en hobbykrok altså. Har to muligheter: enten i gangen nede (den er jo gedigen men hadde også tenkt pianoet der) eller på vårt soverom. Men der hadde jeg egentlig tenkt kommoder. Må få målt opp litt altså......
Gammel 07-08-2008, 14:36   #52
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

*star* Her kunne det ikkje stå framme i rekkevidde for små hender, har jo rimelig mye dill dall og alt var jo like spennende.
Så det blei etter kvart unødvendig mye
Gammel 07-08-2008, 16:24   #53
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Frk X: mamman din skulle vært her også Jeg har gjort endel sånne ting i sommer, men ikke alt jeg hadde tenkt!

I dag har vi syklet til byen og lekeplassen der. Mens vi var på lekeplassen kom det en rusmisbruker. Han satte seg ved to sykler som stod låst inntill muren. Jeg ble irritert på han med en gang for jeg skjønte hva han skulle. Vi dro utafor lekeplassen og ble stående å se på han fra andre siden av gjerdet. Da prøvde han å dirke littegrann. Men siden det ikke funka stjal han drikke flaskene deres istede
Kjente jeg lengtet litt ekstra til landet når jeg såg han der. Man ser jo endel sånne i bymiljøet.. og da vi kjøpte sykkel til storesøster i huset sa butikkdama så fint at det var lurt å ta med setet når man parkerte sykkelen på senteret her, for de ble visst ofte stjelt Så teit!! I tillegg likte jeg dårlig at han var på lekeplassen generelt... enn om det hadde vært noen barn som bor i nærheten der alene... Ikke det at han nødvendigvis hadde gjort dem noe, men de legger jo fra seg saker og ting osv. Nej.. skeptisk!

Ellers sykla vi innom barnehagen, og det var lurt. Elida ble litt paff og virket litt overveldet og var ikke klar for å marsjere rett inn der nej. Så jeg er glad jeg ikke begynner på skolen før onsdag. Vi tar noen timer i morgen, og litt på mandag og tirsdag - så blir det en myk start på henne

Hun trives iallfall godt i sykkelvogna si, sovner som en stein med en gang vi drar på tur komiske lille jenta
Gammel 08-08-2008, 10:23   #54
Moderator

frk.X. sin avatar

frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Da var det fredag og endelig helg!!!!

Eg får vel ikkje helge følelsen før kommer heim ved midnatt eller noe, men det får så være.
Tenkte me skulle ha ISSE-rett i kveld.. eg og eldstemann elsker det

Har akkurat fylt ut skjema i morogbarn undersøkelsen, da kommer ikkje neste skjema før ved 3 årsalderen. synes det er moro med skjema eg
Gammel 08-08-2008, 10:30   #55
Moderator

frk.X. sin avatar

PB: Skal sende mamma nordvest eg
men da bør du ha kaffen klar

Synes det høres skummelt ut egentlig med rusavhengige slik, ein blir fryktelig skjerma når ein bur slik som me t.d. gjer.
Hadde nok takla det,men synes det hadde vore ekkelt...
Gammel 08-08-2008, 11:05   #56
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Liker hun pulverkaffe?

Eller vent, vi fikk en fancy kaffebrygger fra Eva solo nå, som vi fikk til bryllupet
Gammel 08-08-2008, 17:09   #57
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har også invistert i sykler PB. Etter mange mnd med snakk om å gjøre akkurat det, somlet vi oss endelig til å gjøre alvor ut av saken. Nå står det to smekre gutte-hybrid sykler ut i garasjen. Jeg ville ikke ha jentesykkel..
Nå gjenstår det bare å kjøpe sykkelsete og hjelm til frøkna i huset, så er vi klar for tur.

I dag har vi vært på lang trilletur og deretter på besøk med ei veninne som hadde invitert til lunch. God salat og sladring er det som skal til for oss jenter.Koselig. Det blir ikke så mye tid til sånt lenger desverre. Er jo flere jeg GJERNE sku sett litt oftere (PB og ISSE)..men men, sånn er det når hverdagen kommer over oss.

Uken som har vært har jeg brukt til å endre "fargestil" i huset. Hadde lime og turkis før. Nå går det i beige og brunt. Veldig fornøyd med resultatet. I morga skal vi av gårde å kjøpe flossteppe. Vi fikk penger av mamma i bursdagsgave til å kjøpe dette. Jeg syns de teppa er så fine

FrkX: Tror nok det er mange som setter pris på deg blant oss ja. Du er jo tross alt en av dem som er med på å lage litt liv i denne klubben
Gammel 08-08-2008, 21:33   #58
Moderator

frk.X. sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av suupaahGirl Vis post
FrkX: Tror nok det er mange som setter pris på deg blant oss ja. Du er jo tross alt en av dem som er med på å lage litt liv i denne klubben
Takk i like måte

Grattis med nye sykler.
Det minner meg på at eg må kjøpe nye bremse klosser til sykkelen min.... dei var visst ganske utslitt, noe eg hadde glemt etter 2 ukers tid, da var det jammen bra det kom en lang oppoverbakke etter at eg hadde satt utover den bratteste bakken her i grenda
Gammel 08-08-2008, 23:12   #59
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Da var det fredag og endelig helg!!!!

Eg får vel ikkje helge følelsen før kommer heim ved midnatt eller noe, men det får så være.
Tenkte me skulle ha ISSE-rett i kveld.. eg og eldstemann elsker det

Har akkurat fylt ut skjema i morogbarn undersøkelsen, da kommer ikkje neste skjema før ved 3 årsalderen. synes det er moro med skjema eg
Så kjekt å høre!

Jeg er i gang med jobbing nå..har 2 jobber i 2 uker..siste jobbhelga mi i butikken nå..nesten slik jeg har tårer i øynene av å tenke på det..Synes det er stusselig jeg..Selv om det skal bli HERLIG å ikke jobbe helg og ettermiddag....DJISES!

suupaah: Ja, skamme oss! MÅ finne på noe snart altså! *streng pekefinger til oss alle 3*
Gammel 09-08-2008, 09:26   #60
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Supah: jeg kommer gjerne og ser på nye farger og sladrer litt jeg trenger ikke salat en gang! Godt selskap holder lenge

Grattis med nye sykler dere også! Vi har også kjøpt flossteppe tror jeg litt sånn langhåra iallfall. Kjøpte det i begynnelsen av uka Jeg tør ikke bruke sykkelsete jeg, for jeg har vært på sykehus to ganger pga sykkel Så her er hun godt inngjerdet i en sykkelvogn gitt Men veldig praktisk, får med oss ryggesekk og matvarer og hva det måtte være også kan man koble den av og bruke den som vogn om man skulle ønske å trille videre på ferden

I dag skal vi til kleive på sølvbryllup jeg har baka en ostekake som skal være med. Håper det ikke blri så varmt i bilen at den smelter nå da

Ha en flott lørdag alle mann! eller damer

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:06.