Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-08-2008, 12:08   #21
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravler i uke 32

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post
frk.x: kjøpt vogn også eller?? Hva skal du ha da?
Nei har kjøpt sete og base.
Vogn aner eg ikkje, eg får vente og se, solgte og kjøpte 4 vogner før guri kom til verden sa...
Gammel 05-08-2008, 12:17   #22
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,219
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Nei har kjøpt sete og base.
Vogn aner eg ikkje, eg får vente og se, solgte og kjøpte 4 vogner før guri kom til verden sa...
.. noen som har litt kjøpe dilla skjønner jeg..
Jeg tørde knapt å bevege meg inn i en barneutstyrs butikk før jeg hadde synlig mage i frykt for å bli "uglesett" ..
Gammel 05-08-2008, 12:21   #23
Moderator

frk.X. sin avatar

frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mex Vis post
.. noen som har litt kjøpe dilla skjønner jeg..
Jeg tørde knapt å bevege meg inn i en barneutstyrs butikk før jeg hadde synlig mage i frykt for å bli "uglesett" ..
Ikkje kjøpe dilla men utstyrs dilla. Ikkje ei einaste ei av dei vognene var nye, kun brukt så eg tapte ikkje ei krone på det
Gammel 05-08-2008, 13:19   #24
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,288
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Haha frk. X, det er litt morsomt å lese det du skriver.
Du må fortelle oss med en gang du blir gravid eller?

Vi bor hos mamma og pappa for tiden. Fordi vi pusser opp badet og de skal pigge opp gulv og gjøre alt nytt.
Gleder meg til det er ferid, forddi vi bor sammen med søstern min og hennes familie.
Og en ting er ferie- noe helt annet er når alle skal på jobb.

Hvis noen har tålmodighet og overbærenhet til overs, send meg gjerne på prikk eller pm.
Gammel 05-08-2008, 14:52   #25
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

2 timer igjen til visning og her er det ganske så klart. Må bære noe småtteri ned i boden bare.
Kjenner jeg får litt sommerfulger i magen, tenk om det ikke kommer noen da??!!
Gammel 05-08-2008, 17:19   #26
Moderator

frk.X. sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Kavring Vis post
Haha frk. X, det er litt morsomt å lese det du skriver.
Du må fortelle oss med en gang du blir gravid eller?

trur du eg klarer å holde det hemmelig eller?!
Gammel 05-08-2008, 18:27   #27
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Visning over og det kom 4. 3 skrev seg på lista så blir spennende å høre om de fortsatt er intressert i morgen.
Fikk visst masse skryt for hvordan det så ut her, og det er bare kjempemorro å høre
Gammel 05-08-2008, 18:32   #28
Moderator

frk.X. sin avatar

Så kjempe bra star!!! Du skal se leiligheten er solgt før du vet ordet av det!
Gammel 05-08-2008, 19:02   #29
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Så bra da star, det hørtes veldig lovende ut

Har lyst ut å gå meg en tur jeg nå, er rastløs... Men må vente til sambo kommer hjem, lillegutt sover
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2008, 19:43   #30
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

jeg er så forbaska menssmert klarer ikke rette opp overkroppen en gang har ikke fått mensen enda..men nå er den sikkert rett rundt hjørne..og det gjør så forpuuuuuuuuuuult vondt...

ååå synes det er så koselig med litt liv igjen her jeg koselig det

frk x altså du er no god da

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:02.