|
|
|
11-08-2008, 00:16
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,491
|
Ja, da er det bare å begynne i ny skravletråd
Åssen er det med dere, damer?
|
|
11-08-2008, 06:28
|
|
Gjest
|
Skrev som vanlig i forrige ukes tråd jeg nå.. Legger en liten rapport fra utdrikningslaget mitt her og da, hadde en flott dag!
Det var et par innslag av de typiske flauhetsoppgavene. Måtte bla på handletur med en heller flau handleliste, men fikk ikke lov å prate eller ta varene selv, jeg måtte ha en mann til å hjelpe meg. Og det var ikke bare, bare.. Vi var i stallen der jeg og venninnene mine holdt på da vi var små, der måtte jeg stelle de to hestene, og selvfølgelig da ri. Ganske skummelt egentlig, var mange år siden sist, men kjempegøy altså Er litt bitt av basillen igjen, kjenner jeg. Spiste også lunsj i stallen.
Etter en kjapp dusj bar det avgårde til et platestudio, der skulle vi spille inn "Linger" med The Cranberries. Det var kjempestas altså, og resultatet ble ikke så halvgæærnt heller. Men jeg har ikke fått cd`n ennå, regner med de har tenkt å "slippe" den i bryllupet
Til slutt reiste vi hjem til ei av venninnene mine, spiste nydelige tapasretter og drakk masse gode drinker( forloveren min er veldig flink til å lage mat og mixe drinker9, det ble stor suksess!! Ingen ble noe overstadig beruset, alle var bare i strålende form. Vi avsluttet kvelden med en tur på byen, også koselig men den kunne vi nok vært foruten __________________
|
|
|
11-08-2008, 08:27
|
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,479
|
Hei og god morgen damer
i dag var det tidlig morgen...Amalie sover dårlig for tiden..men ser ut til at det er pga noen jeksler som bryter igjennom..har kun igjen to tenner den jenta ser det ut til...
har besøk av pappa og fruen fra trondheim....så håper vi får til no koselig i løpet av de kommende dagene (meg og pappa har ikke det beste forholdet dessverre )
men men...han er no her iallefall...
hørtes forresten hyggelig og vellykket ut morgen
11-08-2008, 08:29
|
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,675
|
Skreiv jammen i forrige ukes tråd eg og
Mornings!
Jammen har eg sove godt i natt, men er nesten like trøtt i dag da.
Kanskje sammenheng med at eg våknet kl 24 og begynte å lese ut en bok eg lånte av svigermor. den var så bra at eg ga meg ikkje før eg var ferdig med den halv 2, så i dag må eg innom der igjen og låne bok 3 til 6
Guri løper forresten også på potta, har gjort ei lita stund nå. Me har på bleie når me kjører bil og er borte da. men det er veldig stas og sitte på potta med donald duck slik som storesøster og storebror gjør på do.
Ho hadde et uhell på fredag da, da stod ho vedsiden av do og skulle stå og tisse slik som storebror. var heilt fortvilt da tisse bare gikk rett ned og ikkje oppi skåla
Så stor ho begynner å bli
|
11-08-2008, 08:30
|
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,675
|
Nei nå flyr tiden ifra meg. eg skal avgårde og tappe litt blod no
|
11-08-2008, 09:04
|
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 413
|
Ny uke - nye muligheter!
Har vært bortreist i helga, på hjemlige trakter i utdrikningslaget til min søster. Kjekt Sambo var også med i utdr.laget til min svoger, så Emilie Sofie ble igjen i trheim. Ei natt hos bestemor og bestefar, og ei natt hos tante og onkel. Hadde gått kjempebra. Snill lita pie
På torsdag reiser jeg og Emilie nedover med fly, skal hjelpe til med bryllup. Det er en del som skal ordnes selv om jeg ikke er brud.. hehe. Alt mulig småtteri til antrekket da... tilbehør, osv. Men håper det blir bra til slutt. Gleder meg veldig til den store dagen!
Ha en flott mandag da dere!
|
11-08-2008, 09:17
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 519
|
Da var mini levert i bhg,gikk helt greit heldigvis
Nå mangler vi bare noen hvitevarer,nytt kjøkken bord og ei benkplate(fikk feil) så er kjøkkenet ferdig Det er så utrolig deilig.Skal legge ut noen før og etter bilder når jeg bare finner kameraet,helt utrolig stor forskjell.Er ikke så fancy som noen av disse stilige og gjennomførte kjøkkene som ligger her på NM,men for meg er det heltfantastisk. Har vært mye å gjøre og mye plukk,vi valgte jo å beholde litt av det gamle som bjelker og slikt.Og de var jo ikke så veldig rette,sambo er også av typen"jeg skal ikke ha det alle andre har".Så mye som må bygges og gjøres om på.
Til helga skal det arrangeres utdrikkningslag for i venninde,og jeg står for en del av det som skal gjøres.Jeg gleder meg
Mandag begynner skolen igjen,det er jeg ikke fult så klar for kjenner jeg,men blir sikkert bra når jeg bare kommer i gang. Nå må jeg lette på ræva å putte litt inn i skapene og rydde litt....
|
11-08-2008, 09:21
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,908
|
Her er det første dag med jobb igjen etter 4 uker ferie.Og en mann som ikke er helt i slaget,og eldstefrøkna som skal til tannlegen. Så her ble ikke ting helt som planlagt.
Ellers så blir det vel og fortsette og smårydde litt på kjøkkenet og stua. Fy søren og mye rot det blir når man bytter kjøkken ja Har heldigvis ei venninde som liker og rydde og fikse litt...så i kveld kommer hu og skal sette ting på plass i skapene mine,så det blir skikkelig orden inni der
|
|
|
11-08-2008, 09:24
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,908
|
Sitat:
Opprinnelig postet av LilleMy=)
Da var mini levert i bhg,gikk helt greit heldigvis
Nå mangler vi bare noen hvitevarer,nytt kjøkken bord og ei benkplate(fikk feil) så er kjøkkenet ferdig Det er så utrolig deilig.Skal legge ut noen før og etter bilder når jeg bare finner kameraet,helt utrolig stor forskjell.Er ikke så fancy som noen av disse stilige og gjennomførte kjøkkene som ligger her på NM,men for meg er det heltfantastisk. Har vært mye å gjøre og mye plukk,vi valgte jo å beholde litt av det gamle som bjelker og slikt.Og de var jo ikke så veldig rette,sambo er også av typen"jeg skal ikke ha det alle andre har".Så mye som må bygges og gjøres om på.
Til helga skal det arrangeres utdrikkningslag for i venninde,og jeg står for en del av det som skal gjøres.Jeg gleder meg
Mandag begynner skolen igjen,det er jeg ikke fult så klar for kjenner jeg,men blir sikkert bra når jeg bare kommer i gang. Nå må jeg lette på ræva å putte litt inn i skapene og rydde litt....
|
Hvordan kjøkken har dere byttet til LilleMy?
|
|
|
11-08-2008, 09:33
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,174
|
(skreiv som vanlig i feil tråd først..limer inn her)
God morgen frøkner
Da er hverdagen over oss igjen og vi er tilbake i rutineland. Det gikk overaskende bra å komme seg opp i dagtidlig. Heldigvis!!
Jeg regnet med det kom til å bli noen tårer fra Elena da jeg leverte i barnehagen i dag, men neida. Jenta var visst klar for det.. I bagegagen som hun sier selv
Solen skinner, men for meg passer det nå UTMERKET å sitte inne. Vi har hatt en knall sommmer som man ikke skal klage det spøtt på...men NÅ er jeg lei sol . Jeg kunne aldri bosatt meg i et solfylt land der det var 30 grader flere mnd på rad. Djeeezes...nei, nå gleder jeg meg til fine høstdager og gå på fjellet med hagla på ryggen DET er stas det, med påfølgende god mat og rødvin på kvelden! Me like...a LOT
Ha en strålende dag da jenter
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:48.
|