Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-08-2008, 00:54   #81
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Wow, uke 33 alt :)

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
eg hadde sikkert kommt til å blanda den ut med mer sprit og hadde tenkt i mitt stille sinn; jaggu er hegemor en harding til å drikke

Kanskje du skulle hatt en søndag under dyna? Skikkelig kose dag.
Du får ikkje det om du lover litt hankypanky da?
Ja jeg er en harding på flaska ......not.

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 09:48   #82
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvordan er formen i dag da jenter?

I dag tenkte eg at eg skulle feie over huset med øynene også ta med barna på blåbær tur
Gammel 17-08-2008, 10:56   #83
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 652
MP Rating: 0% (0)
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.

Jeg kunne godt tenke meg en tur til Toten. Har aldri vært der. Men sånn rent praktisk så går nok ikke det.
Gammel 17-08-2008, 13:29   #84
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Gutta har kjørt Karoline-toget i dag. Stor stas. Jeg var sjafør og skulle hente de, men med feil instrukser så havna jeg feil. Men men, fant da fram til slutt.
I ettermiddag tror jeg det blir fullt hus her. Sambo har innvitert alle i hopen. Så får vel bake litt boller
Gammel 17-08-2008, 14:26   #85
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kunne tenkt meg en tur til Toten, om noen måneder
Har en unge som skal ut først

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 15:03   #86
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

God ettermiddag jenter!

Nå er mann og barn hjemme igjen...så nå er det bare og forberede 1.skoledag i morgen.
Svisj,hvor ble denne sommerferien av?...Selv om det skal bli godt og få ungene avgårde på skolen igjen nå...Skal jo sende hu eldste på ungdomskolen i morgen også....skrekk og gru.

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 16:06   #87
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er fyllesjuk

Var i en kjempekjekk bryllupsfest i går til søskenbarnet mitt.. De gifta seg i november, og har nå fått feira med hela i taket. Det var så kjekt! Lenge siden jeg har kosa meg så mye sammen med slekta. Mange som var der som jeg ikke har sett på en stund. Jeg dansa og dansa! (selv om jeg absolutt ikke kan å danse)

Været er herlig og vi tenkte oss på golfbana..Har grilla burger, og regner med det blir pizzabakeren til kvelds..Godt med junk og cola dagen derpå

ha en stråålende dag jenter!
Gammel 17-08-2008, 19:17   #88
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lijander Vis post
Jeg kunne tenkt meg en tur til Toten, om noen måneder
Har en unge som skal ut først
September passer bra det ja
Når er terminen din igjen?

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post
Gutta har kjørt Karoline-toget i dag. Stor stas. Jeg var sjafør og skulle hente de, men med feil instrukser så havna jeg feil. Men men, fant da fram til slutt.
I ettermiddag tror jeg det blir fullt hus her. Sambo har innvitert alle i hopen. Så får vel bake litt boller
Fekk dykk fullt hus i dag? Spennende å møte nye folk

Sitat:
Opprinnelig postet av Fjordalv Vis post
Jeg kunne godt tenke meg en tur til Toten. Har aldri vært der. Men sånn rent praktisk så går nok ikke det.

Eg kan ordne lastebil skyss til deg og
Gammel 17-08-2008, 20:17   #89
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei ble ikke fullt hus.
Dvs de to yngste kusinene kom alene i ettermiddag. De fikk middag sammen med oss siden vi skulle spise like etterpå. Søstra til sambo med familien kom litt etter at de hadde reist.

Gutta er i seng, men ingen sover.
Gammel 17-08-2008, 21:32   #90
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Da tar jeg meg noen minutter i sofaen...deilig.
I dag har det vært STRÅLENDE vær og vi starta dagen med å ta oss en tur ut i båten. Elena syns det var stor stas, fikk styre "skuta" og greier. Da er alt toppers vettu.
Deretter var vi å grilla med svigers og var der til Elena skulle i seng. Da tok jeg en svingom med vaskekosten (det trengtes) og nå skal jeg kose meg i sofaen en stund, mens sambo er ute å raker krabber.

Elena har forresten blitt forkjøla og har fått feber. Målte den til 39,3 før hun la seg, så barnehagen henger vel i en tynn tråd i morga

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:34.