Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-08-2008, 22:50   #71
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Wow, uke 33 alt :)

Heisann Hoppsann og SKÅL!

Sitter her alene hjemme da....eller nesten alene. Mannen har tatt med seg hu eldste på hytta. Så de 2 minste er jo hjemme.
Men sitter nå her alene nå ...koser meg med en aldri så liten Bacardi Razz

I morgen er det noen som skal komme og se på det gamle kjøkkenet vårt,så håper de bestemmer seg for at de skal ha det....hadde vært greit med litt ekstra pæng på konto'n ja,ække veldig mye av de der akkurat nå

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2008, 22:55   #72
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

skål ja hegemor!
Er det godt med bacardi razz?
Har aldri smakt det eg...
Gammel 16-08-2008, 23:00   #73
Supermedlem

Molly sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 877
MP Rating: 0% (0)
Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Hvem kunne tenkt seg en toten tur?
Rekk opp handa den som vil!!!

vi er med!!!
Gammel 16-08-2008, 23:11   #74
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
skål ja hegemor!
Er det godt med bacardi razz?
Har aldri smakt det eg...
Da må du kjøpe det neste gang du er på polet.

Den er så frisk og god,blandet med Sprite og 3-4 isbiter

Sist endret av Hege-Mor; 17-08-2008 kl 00:00.
Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2008, 23:13   #75
Moderator

frk.X. sin avatar

frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

hvilken type sprit da?
Gammel 16-08-2008, 23:15   #76
Moderator

frk.X. sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Molly Vis post
vi er med!!!
Kjempe bra
lager ny tråd eg
Gammel 16-08-2008, 23:28   #77
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Skåler her jeg også. Sitter med champis

frk.x: ingenting egentlig. Eller en reaksjon på uka tenker jeg. Har jo trodd hele tiden at jeg skal få en skikkelig smell pga flyttinga. Men det går ganske så bra egentlig.
Så ingenting som går på tverke (eller dvs alt egentlig da ), bare føler meg nedfor og lei og har lyst å grave meg under dyna
Gammel 16-08-2008, 23:50   #78
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Skål ja Hege-Mor og star

Har tatt et par hvitvin i kveld jeg, naboen har sitti og skravla Razz er kjempegodt ja, blander det med sprite

Min bedre halvdel er ute og drekkes ut i dag. Hehe, han ble hentet her til morgenen med buss og en masse gutter som veltet inn døra. Han ble tatt på senga bokstavelig talt Håper han koser seg og kommer seg hjem i løpet av natta, hehe

Får håpe dere får solgt kjøkkenet da Hege.Mor, alltid kjekt med litt ekstra kroner
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 00:01   #79
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Sitat:
hvilken type sprit da?
Mente Sprite...Bacardi'n er sprit nok

Gammel 17-08-2008, 00:10   #80
Moderator

frk.X. sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Hege-Mor Vis post
Mente Sprite...Bacardi'n er sprit nok
eg hadde sikkert kommt til å blanda den ut med mer sprit og hadde tenkt i mitt stille sinn; jaggu er hegemor en harding til å drikke

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post
Skåler her jeg også. Sitter med champis

frk.x: ingenting egentlig. Eller en reaksjon på uka tenker jeg. Har jo trodd hele tiden at jeg skal få en skikkelig smell pga flyttinga. Men det går ganske så bra egentlig.
Så ingenting som går på tverke (eller dvs alt egentlig da ), bare føler meg nedfor og lei og har lyst å grave meg under dyna

Kanskje du skulle hatt en søndag under dyna? Skikkelig kose dag.
Du får ikkje det om du lover litt hankypanky da?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:01.