Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-08-2008, 21:08   #21
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 652
MP Rating: 0% (0)
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.
Sv: Wow, uke 33 alt :)

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
Lagde skikkelig norsk husmannskost til middag i dag, og min kjære var storfornøgd. Elida spiste også to små elida porsjoner - og det var stort for å være henne - hun som knapt spiser noe som ligner kjøtt... Så heretter blir det mer potetmiddager. Hun er lik storesøster, hun ville også helst ha vanlig norsk mat med potet, grønnsaker kjøttboller/fiskeboller etc.. ikke den italienske sti - som jeg og far i huset liker
Småtrollet her er utrolig sær i kosten. Spiser ikke kjøtt hun heller. Med unntak av kjøttdeigen på Pizza Milano med jalapeños. (Vi plukker av bitene med jalapeños, men kjøttdeigen er ganske så krydret likevel). Hun liker ikke typisk barnemat av typen pølser og fiskekaker, men hun elsker hvitløksbrød og er glad i pesto. Av alle ting. Hun skal ikke ha makrell i tomat, ikke brunost, og ikke leverpostei. Syltetøy vil hun ikke smake på engang (like greit egentlig).

Morgan: Uff, så skummelt. I løpet av finværsdagene mens vi hadde alle vinduer og dører åpne tror jeg vi jaget ut eller drepte minst fire veps i timen. Jeg var så nervøs for at de skulle stikke Bøllefrøet, samtidig som jeg prøvde å ikke vise henne hvor nervøs jeg var. Jeg tror ikke jeg helt lykkes der... Hun begynner å uffe seg hver gang hun ser et insekt. Men hun er veldig på at alt mulig er æsj og uff da, så det er ikke sikkert at det er min feil. Og hun løper rundt og veiver i luften med et klesplagg eller avisen fullstendig uavhengig av om det er noe insekt i nærheten.
Gammel 11-08-2008, 21:19   #22
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

de har hele pysjer uten bein i to pack i strl 92 på babyshop til 199

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 21:42   #23
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 652
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post

de har hele pysjer uten bein i to pack i strl 92 på babyshop til 199

Hmm... mulig det, men jeg finner dem ikke på nettsiden deres. Det irriterer meg at Babyshop kun finnes på Østlandet. Jeg gikk glipp av en god deal på bilsete for litt tilbake. Synes godt de kan utvide vestover.
Gammel 11-08-2008, 22:51   #24
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

samme sier jeg!
Gammel 11-08-2008, 23:01   #25
Seniormedlem

lijander sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har heller ikke babyshop her

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 08:17   #26
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

sorry at jeg nevnte det

Men jeg kan eventuelt kjøpe for dere, og sende til dere, om noen av dere har lyst på

Sist endret av Upsidaysi; 12-08-2008 kl 08:20.
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 08:19   #27
Moderator

Upsidaysi sin avatar

da var det tirsdag..vi har fortsatt besøk...regner med de blir en natt til men da kjenner jeg det er på tide at de reiser

i dag blir det vel amalie som fortsatt står i fokus...fikk gå bil av bestefar sin i går...er en som vil ha henne til å gå ja men gjett hvem som var livredd den bilen da

da ble bestefar en smule skuffa ja stakkar...

men men sånn er det når vi har ei pingle i hus

Gammel 12-08-2008, 09:04   #28
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Nattdrakter ja..kanskje jeg skal begynne å tenke på det igjen snart. I sommer har hun kun lagt i bleie eller body.
Vi har vel egentlig brukt todelt en stund nå. Jenta her makker sånn at hun kan prestere å få begge bena inn i en fot om hun bruker sånne heldresser.

I dag er det dags for å begynne å trene igjen, 3 uker uten spinningen min nå. Kommer til å bli ei pest dame når timen er over gitt. Men men, thats life! Nå er hverdagen her igjen så da er det baaare å sette i gang.

PB: Flinke dere er å sykle da. Elena spiser IKKE grønsaker (kokte), eller generelt middag er ikke så stas. I går laga jeg fisk og blanda fisk,poteter og LITT rømme for at det ikke skulle bli så tørt. Det likte hun da, men spiser ikke mer enn 5-6 skeier likavel. Fæædiii sier hun da Hun er mer brød-mat-jente. Hun ELSKER brød, men jeg vil hun skal lære seg å spise middag sammen med oss, så her er det ingen kjære mor.

Upsi: Noe så FREKT!!!! Begynne å legge ut om babyshop når vi IKKE har det HER

Morgan: Aj aj aj...SKUMMELT!!!!!!!!

Sist endret av suupaahGirl; 12-08-2008 kl 09:05. Begrunnelse: skrivefeil
suupaahGirl er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 20:40   #29
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 727
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

Fjordalv; de har vel hele nattdrakter på reflex her i Bergen?
Gammel 12-08-2008, 21:28   #30
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Husmannskosten funka inte i dag fiskebollah i kvitsaus ble ikke smakt på en gang jeje.... Liker heldigvis brød denne tuppa også men aller helst hæchx. Altså kjeks

I dag har jeg bakt 70 horn med ost og skinke. Ca dritlej da jeg var ferdig!! så nå er maten klar til karnevalet storesøs skal ha neste onsdag, sammen m en veninne. Da de skal feire 9 år på jorda! Store jenta mi.

Ellers... skole i morgen. ....

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:43.