Hei hei
Lillelørdag allerede
. Jobbet i 2,5 dag (etter ferien) og ser allerede frem til helg
.
Jeg er litt i stuss med hva jeg skal gjøre med sovinga til Elena i barnehagen. Hun har jo fått sove så lenge hun vil der (hun kan prestere å sove i 3 timer hun der
, men som oftest 1,5-2 tima). Men i går da jeg leverte sa barnehagetanta: "Det var ei som blei fornærma på meg da jeg vekte henne i går, etter en time". Blei litt stuss og tenkte, vekte??? hvorfor det???
Spurte faktisk ikkje mer, tenkte det sikkert var at hun var blitt vekt av ett eller anna. Da jeg kom å henta henne på ettermiddagen sa ei anna tante:"Det var ei tutte som var trøtt i dag ja, da vi vekte henne". Da måtte ej spør, og joda...Da var det komt på sovelista at Elena skal sove bare 1 time. Jeg har ikke gitt beskjed om det, så det har skjedd en misforståelse...
Men så tenkte jeg, det går jo bra med henne på ettermiddagene, virker ikke utslått.
Bør jeg la dem fortsette å vekke henne etter en time? Føler meg nesten litt råtten. Stakkars lita, som vil sove liksom
Barnehagetanta sa det sånn at det er jo mange som vil begynne å kutte ned litt søvnen etter hvert, så at vi skulle bare avvente å se. Om det funker bra hjemme på ettermiddagen/kvelden, så kunne vi bare fortsette med det.
Hva syns dere? er det litt lite med 1 time?