Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2008, 23:38   #31
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Wow, uke 33 alt :)

Hei hei folkens!

En stressende helg og to stressende dager gitt. Et drøyt døgn etter at leiligheta var solgt så hadde vi flytta. Det meste er kommet i orden, men mangler skap og kommoder i gangen. Er totalt kaos der kan man si.
Ellers har de to første dagene i nytt hus slått hardt ned på oss alle fire. Vi er stressa, sinte, sure og det som er Gutta bare krangler, gjør ugang og hører såvisst ikke etter. Jeg og er uenige om hva som skal prioriteres. Jeg har lenge sagt at vi bør ordne nett og TV FØR vi flytter for det kan ta tid, men neida det skulle gå så bra så. Her sitter vi med svart TV og uten nett Dvs jeg smurfer nå på naboens nett som vi var så heldige å få tilgang til.
Oppi alt dette så ble vi påkjørt i går. En som ikke så seg for før han rygget. Var ikke stor fart, men bilen ble ikke pen på passasjersiden. Gutta merket nok ikke stort, for storebror har ikke sagt noe. Lillebror sa "bang" når det smalt. Så nå blir det mas med taksering av skaden og kjøp av nye bilseter.

En veldig positiv ting er at gutta nå sover utrolig bra. Lillebror legges i seng og der sovner han uten mye surving Og da sover han til mellom 6 og 7 i egen seng. Deilig
Gammel 12-08-2008, 23:48   #32
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Masse på *star*
Du har vært savnet.
Håper det ordner seg med det meste etterhvert.
Skal krysse fingre for at det går bedre enn du trur

Sitat:
Lillebror sa "bang" når det smalt
Søte lillebror
Gammel 12-08-2008, 23:58   #33
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Takker frk.x
Jada, det meste ordner seg. Jeg er bare litt vel stresset siden faktisk har jobbuke og kan bli borte på jobb plutselig. Ikke har jeg ork til å farte rundt med to villbasser for å ordne ting.
Og ja, så har vi kjøpt oss ny bil. Dvs en 2005 modell Touran varebil. Blir sambo sin pendlerbil
Gammel 13-08-2008, 00:08   #34
Moderator

frk.X. sin avatar

frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Det skjønner eg veldig godt, da blir den dørstokkmila veeeeeeeldig lang.
Når begynner dei i barnehagen da?
Gammel 13-08-2008, 09:33   #35
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Star: det hørtes ut som noen slitsomme døgn

Her ser det ut som det tropper opp til ¨å bli skikkelig dritvær, passer fint å være inna da Jeg har eksamen i morgen, gruer meg skikkelig og skal bruke dagen på å jobbe med faget .. Men det hjelper ikke stort da det ikke vil synke inn...

Lillegutt er akkurat levert i barnehagen, han sov til nesten åtte i dag.. Typisk det når det er sambos tur til å stå opp. Med meg skal han gjerne opp før seks.

Ha en fin dag!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 09:41   #36
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei hei

Lillelørdag allerede. Jobbet i 2,5 dag (etter ferien) og ser allerede frem til helg.
Jeg er litt i stuss med hva jeg skal gjøre med sovinga til Elena i barnehagen. Hun har jo fått sove så lenge hun vil der (hun kan prestere å sove i 3 timer hun der, men som oftest 1,5-2 tima). Men i går da jeg leverte sa barnehagetanta: "Det var ei som blei fornærma på meg da jeg vekte henne i går, etter en time". Blei litt stuss og tenkte, vekte??? hvorfor det???

Spurte faktisk ikkje mer, tenkte det sikkert var at hun var blitt vekt av ett eller anna. Da jeg kom å henta henne på ettermiddagen sa ei anna tante:"Det var ei tutte som var trøtt i dag ja, da vi vekte henne". Da måtte ej spør, og joda...Da var det komt på sovelista at Elena skal sove bare 1 time. Jeg har ikke gitt beskjed om det, så det har skjedd en misforståelse...
Men så tenkte jeg, det går jo bra med henne på ettermiddagene, virker ikke utslått.
Bør jeg la dem fortsette å vekke henne etter en time? Føler meg nesten litt råtten. Stakkars lita, som vil sove liksom
Barnehagetanta sa det sånn at det er jo mange som vil begynne å kutte ned litt søvnen etter hvert, så at vi skulle bare avvente å se. Om det funker bra hjemme på ettermiddagen/kvelden, så kunne vi bare fortsette med det.

Hva syns dere? er det litt lite med 1 time?
Gammel 13-08-2008, 09:47   #37
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 727
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

Hallaiasen! I dag har jeg kapitulert og er hjemme, formen er dårlig. Våknet like sliten som jeg var da jeg la meg i går kveld. Skal til min første time hos jm i dag, blir greit å lufte tankene. Trives godt i den nye jobben, men arbeidspresset er hardt og det er vanskelig å forsvare lang behandlingtid hos kundene. Er helt utkjørt når jeg kommer hjem. Nei, det skal bli godt å slappe av i dag.
Gammel 13-08-2008, 10:35   #38
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Marilyn Vis post
Hallaiasen! I dag har jeg kapitulert og er hjemme, formen er dårlig. Våknet like sliten som jeg var da jeg la meg i går kveld. Skal til min første time hos jm i dag, blir greit å lufte tankene. Trives godt i den nye jobben, men arbeidspresset er hardt og det er vanskelig å forsvare lang behandlingtid hos kundene. Er helt utkjørt når jeg kommer hjem. Nei, det skal bli godt å slappe av i dag.

Dette er en tid du skal ta vare på deg selv og ikke slite deg ut for andre. Om det blir for tøft på jobben, så si i fra! Det er IKKE egoistisk i det hele tatt.
Gammel 13-08-2008, 11:10   #39
Moderator

frk.X. sin avatar

Jaja, driver å vasker hus eg, det ikkje gjort på ein dag så det er like greit å sette igang skal det være greit her til helga.
begynte å regne på kor mange vindus flater eg har, men det fant eg ut blei skummelt mange. har 27 vinduer, alle små rutete også har me selfølgelig varuglass og da det er så svært atte.

ikkje akkurat.
Gammel 13-08-2008, 18:39   #40
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Tuddelu!
Har vært på kontraktsmøte i dag så da var gutta hos mormor og koste seg. Etterpå så var vi i barnehagen. Blir nok bra der ja.
Frk.x: de begynner på mandag

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:11.