Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-08-2008, 09:57   #11
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,219
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Wow, uke 33 alt :)

I helgen var meg og gubben i bryllup til ei venninne av meg. Kjempekoselig.
Det ble ikke så fryktelig seint, for vi ville opp til normal tid i går. Og det klarte vi også.
Dro da avgårde til Amadeus dyrepark. Kjempekoselig! Må virkelig bli flinkere til å benytte det som er i nærområdet. Hadde faktisk ikke trodd at det skulle være så bra. var jo mange spennende dyr da. Kameler, lama, zebra, yak, aper, aligator, skilpadder +++ og en skummel struts.. hehehe..

Morgan: Høres ut som en kjempeflott utdrikningslag da.
Suupaahgirl: Jakter du?
Hege-mor: litt stress å begynne på jobb igjen etter ferien ja, men det går seg vel fort til. Har dere fått nytt kjøkken dere også?
Grattis med nytt kjøkken Lille-my!
Gammel 11-08-2008, 10:24   #12
Supermedlem

LilleMy=) sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 594
Blogginnlegg: 1
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hege-Mor Vis post
Hvordan kjøkken har dere byttet til LilleMy?
Vi har ikke bare bytta kjøkken,vi har bytta alt.Vegger,tak,gulv,eletriske,alle rør ol. u name it!Vi endte opp med Lidingø(er det ikke det det heter) kjøkken fra ikea og nesten sort benkplate fra sigdal.
Angrer litt på at vi ikke bare kjøpte sigdalkjøkken,sambo fikk vanvittig gode rabatter.Men men,kjøkkenet ble kjempe flott og over all forventning.

Hva slags kjøkken har dere byttet til da?
Gammel 11-08-2008, 12:55   #13
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mex Vis post
Suupaahgirl: Jakter du?

Foreløbig bare småvilt, men det er utrolig artig. Tok jegerprøven for 5 år siden ca. Vi bruker å ha hvertfall en helg i året da vi samler en gjeng på hytta og jakter hele helgen. Resten av jaktmånedene er det som regel jeg og sambo som rusler oss av gårde. Herlig!!
Gammel 11-08-2008, 13:11   #14
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,219
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av suupaahGirl Vis post

Foreløbig bare småvilt, men det er utrolig artig. Tok jegerprøven for 5 år siden ca. Vi bruker å ha hvertfall en helg i året da vi samler en gjeng på hytta og jakter hele helgen. Resten av jaktmånedene er det som regel jeg og sambo som rusler oss av gårde. Herlig!!
Høres kjempekoselig ut det da!
Har dere hund også?
Gammel 11-08-2008, 13:26   #15
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LilleMy=) Vis post
Vi har ikke bare bytta kjøkken,vi har bytta alt.Vegger,tak,gulv,eletriske,alle rør ol. u name it!Vi endte opp med Lidingø(er det ikke det det heter) kjøkken fra ikea og nesten sort benkplate fra sigdal.
Angrer litt på at vi ikke bare kjøpte sigdalkjøkken,sambo fikk vanvittig gode rabatter.Men men,kjøkkenet ble kjempe flott og over all forventning.

Hva slags kjøkken har dere byttet til da?
Ja,da har dere hatt litt av en jobb. Vi har satt opp STÅT kjøkkenet fra Ikea. Blir kjempe bra. Du må legge ut bilde da....vi er ikke helt ferdige enda,men skal få lagt ut,når vi er ferdige.

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 13:51   #16
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mex Vis post
Høres kjempekoselig ut det da!
Har dere hund også?

Nope, så vi må nok jakte høyt og lavt på egen hånd...Blir vel kanskje mer fangst med en hund, men jeg mener det er mer spenning å gå uten også da
Gammel 11-08-2008, 13:56   #17
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,775
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hege-Mor Vis post
Ja,da har dere hatt litt av en jobb. Vi har satt opp STÅT kjøkkenet fra Ikea. Blir kjempe bra. Du må legge ut bilde da....vi er ikke helt ferdige enda,men skal få lagt ut,når vi er ferdige.
Vi gjorde også om hele kjøkkenet når vi pusset det opp, som er ett år siden nå. Vi har også IKEA kjøkken, og vi er knallfornøyd med det.
Er ddet vi skal ha i eventuelt neste hus også

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 16:26   #18
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 652
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.

Kremt... skrev i den gamle tråden jeg også... Klippe lime...

Bleieslutt ja... vi har ikke gått til anskaffelse av potte engang. Bøllefrøet er voldsomt interessert i doen, men tør ikke sitte der. Men vi burde kanskje ha kjøpt et sånt barnesete til å ha på toalettsetet. Hun sier aldeles ikke fra når hun skal gjøre fra seg. Hvis vi merker at hun holder på, og spør om hun skal bæsje så benekter hun det faktisk på det sterkeste. Og går hun naken så tisser hun på gulvet og ser fryktelig overrasket ut. Ikke helt blærekontroll ennå nei.

I dag prøvde jeg å kjøpe mer nattøy til henne, men det var ikke helt enkelt. Hun trenger heldrakt str 92 (fins visst ikke å oppdrive i butikker der jeg har råd til å handle) evt todelt i str 86. Men jenter skal visst ikke ha todelt. Bare nattkjoler. Hvor praktisk er det til en liten en som turner i søvne? Eneste todelte jeg fant var noe gyselige kortermete hello kitty-plagg. Og i gutteavdelingen greide jeg ikke å finne noe nattøy i det hele tatt.

Det regnet så enormt at det regnet rett igjennom min dyre vanntette jakke. Jeg var våt helt inn til bh-stroppene. Så jeg fant meg bukse, genser, sokker og paraply på H&M, og siden genseren bare kostet 50kr kostet jeg på meg en stilig hatt også. (Jeg har litt samme forhold til hatter som mange andre kvinner har til sko. )

Så til en forandring gikk jeg ut for å handle barnetøy og kom hjem med bare klær til meg selv. Det pleier å være omvendt.
Gammel 11-08-2008, 18:53   #19
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Fjordalv: Har akkurat samme problemet med pysjer her og, heldrakt i 92 er bare å glemme, det fins nesten ikke... Bruker bare todelt vi nå, fornøyd med det Men ikke så greit hvis du ikke fikk tak i det heller... Sånt dosete er veldig kjekt forresten, da klarer de liksom å sitte der alene

Har forresten hatt litt dramatikk her hjemme i dag vi.. Sambo ble stikki av veps da han var på søppledynga tidligere i dag. Litt etter han kom hjem ble han veldig dårlig, utslett over hele kroppen, klødde overalt og likblek. Samtidig fikk han også sterke smerter i bryst/mellomgulv. Jeg ringte legevakta og da de skjønte hvor vondt han hadde ba de meg ringe ambulanse. Ambulansen kom, tilstanden begynte å bli litt bedre mens vi ventet, han fikk en zyrtec av naboen. Ambulansefolka målte EKG og blodtrykk, satte inn veneflon?(sånn i armen) og div.. Alle målinger var fine og etter konferering med lege fikk han beskjed om å holde senga i dag. Han er skikkelig utslitt nå.

Uff, det var kjempeekkelt altså. Kjenner hvor redd man er for å miste de man er glad i når sånt skjer..

Sist endret av Tidl. bruker; 11-08-2008 kl 18:58.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 20:42   #20
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Morgan: så ekkelt Er nok allergisk mot vepsestikk han da sikkert Kjipt! De er jo OVERALT for tiden

Ny tråd ja jeg var på vei til å skrive i den gamle jeg! Så såg jeg noen hint om det i de siste innleggene og skjønte at det var på tide og se hva som skjer utenfor kontrollpanels vegger

Men her var dere ja

I dag syklet vi en lang tur, jeg og vero og en veninne! Helt til vika, der jeg kjøpte meg en berganssekk til skolestart også sykla vi på moa der jentene fikk en bigbite til lunch. Det var stas! Så bars det hjemover..

Lagde skikkelig norsk husmannskost til middag i dag, og min kjære var storfornøgd. Elida spiste også to små elida porsjoner - og det var stort for å være henne - hun som knapt spiser noe som ligner kjøtt... Så heretter blir det mer potetmiddager. Hun er lik storesøster, hun ville også helst ha vanlig norsk mat med potet, grønnsaker kjøttboller/fiskeboller etc.. ikke den italienske sti - som jeg og far i huset liker

Er så matlei, at det kan være greit med litt forandring jeg har masse matlyst, står ikke på den - men når jeg skal lage mat så blir det sånn også blir d liksom d samme opp att og opp att. I dag lagde jeg koteletter med surkål, ertestuing, potet. Kotelettene sto i ovnen i ildfast form fylt med grønnsaker og løk, litt vann og krydder med stekepose rundt i ca 2 timer - så de var skikkelig møre og gode! og herlig "sø" var det blitt rundt dem - til meg som ikke tåler sausen Nei det gjorde seg d. Kansje d blir fisse-bollah (les: siste pondus) i morgen da

Elida hadde første dag i barnehagen i dag. Det gikk veldig fint og hun var raskt tilbake i sitt gamle gjenge! Da jeg skulle si hade, sa hun også hade og skulle være med meg Så vi måtte forklare henne at hun også skulle være der, og så var d greit! Hun er så god for tiden. En liten turbo, med makk i ræva - som snakker og synger og traller dagen lang Må bare nyte nyte nyte. De blir så fort store!!!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:10.